Drab der beriger, er hvad Kinastyret brugt~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 04:45

Drab der beriger, er hvad Kinastyret brugte til at gøre en voksende,
sultende 1949-befolkning til nuværende aftagende exporterende vindere.
At hælde penge i barnløsheds-afhjælpning er en SSF-katastrofe. Aktiv
dødshjælp er om frivilligt nej til et liv som en ble-brugende grønsag
.. Det ku bidrage til det danskermirakel, som er lige til at kopiere
fra den kinesiske kulturrevolution.
Teknik har erstattet kroppe siden skibe, hjul og kemi kom i arbejde,
og børneglæden blev da skadelig, og de overflødiges hagen sig til
livet er ond mod fællesskabet
Ved klogt selektivt at lade falde. hvad ikke ku stå fik Mao-slænget
trukket iveren for nødvendigt diktaturs vogn, og snart vil nydanskere
påstå, at sharia har løsningen. Kina-visdom er, og DEM bør vi kopiere
Der er junglelovsfornuft i at nytttiggøre Tibets fallitbo, men ikke i
at stene utro kvinder, så valget er oplagt:
Frihed-profit-kombinationer frem for sen-religiøst
skrivebordstyrranni.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N 35861000

Fra : Tom L

Dato : 13-09-11 06:23

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:
> [...]
> Frihed-profit-kombinationer frem for sen-religiøst
> skrivebordstyrranni.
> Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N 35861000

Hænger du ved livet, Bo, eller falder hvad ej kan stå?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 07:45

On Tue, 13 Sep 2011 05:23:14 GMT, Tom L <tl_dp@roadrunner.com> wrote:

>Hænger du ved livet, Bo, eller falder hvad ej kan stå?

Jeg synes jeg har seje proKina synspunkter og bør leve og færdiggøre
men ser ikke stort håb når alle er så negative - syns dujeg tager fejl
på et eller flere punkter?

Ring gerne 35861000

Hvad ikke kan stå er firmaer der går fallit og derfor må skifte
branche

Men jeg har ingen alvorlig sygdom andet end bensperter som læger ikke
forsår og ikke kan gøe noget ved - og de bliver næppe bedre p
andetsteds

At begå selvmord er svært - jeg er næppe stærk nok - men det giver
hver dag ny overvejelser at skrive om

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 08:54

>Hænger du ved livet, Bo, eller falder hvad ej kan stå?

Le du bare af min splittelse

Men hvis den kan nyttiggøres til fokus på at politikerne er onde at de
ikke legaliserer dødsmedicin til selvmordere, så er jeg da en helt?

Information tog sidste uge læserbrev om TABUemnet fra mig og den slags
bereder jordbunden for klog lov

Når folk vil dø og tager andre med pr fejl og gør sig til dyre
patienter ved fejlslagen forsøg

SÅ ER POLITIKERNE DA ONDE at de ikke legaliserede - en win win
situation for medicinen er billig og virker altid - modsat anden
medicin

Er de sadister når de vil tvinge alle til at falsksynge

"Her i vores hus er glæde her i vores hus er fest", med påtaget Rakel
Rastenni lykkefjæs for at velfærdssstat kan kalde sig dygtig?

Ærlighed varer længst - giv folk deres vlje - FRIHED TIL SELVMORD uden
smerter