Barnløse bør selv betale for den tvivlsomm~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 00:38

   Barnløse bør selv betale for den tvivlsomme hjælp som
hospitalerne kan give den, Det gør ingen økonomisk forskel om vi
bliver flere - Kinas økonomi er vokset når de blev færre. Bo Warming,
Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : kk

Dato : 13-09-11 06:41

Bo Warming formulerede spørgsmålet:
> [...]
> hospitalerne kan give den, Det gør ingen økonomisk forskel om vi
> bliver flere - Kinas økonomi er vokset når de blev færre. Bo Warming,

Rejs dog til Kina, BW. Der vil din enorme klogskab og indsigt
utvivlsomt blive påskønnet og værdsat meget højere end i denne NG.
Jeg tror godt at man vil sende din pension med!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-09-11 09:50

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming formulerede spørgsmålet:
>
> Rejs dog til Kina, BW. Der vil din enorme klogskab og indsigt
> utvivlsomt blive påskønnet og værdsat meget højere end i denne NG.
> Jeg tror godt at man vil sende din pension med!

God ide !

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 13-09-11 10:01

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:WOEbq.3696$Xi.3603@newsfe20.ams2...
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> God ide !
>
> --

Ja så er der kun flabetheden tilbage.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-11-11 22:08

"Kurt H. Nedergaard" skrev i meddelelsen

>"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
>i en meddelelse news:WOEbq.3696$Xi.3603@newsfe20.ams2...

>Ja så er der kun flabetheden tilbage.

Næ, sandhed og konsekvens.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 08:28

On Tue, 1 Nov 2011 22:07:42 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

>"Kurt H. Nedergaard" skrev i meddelelsen

>Næ, sandhed og konsekvens.

Kina og Japan fører Glistrup politik og har derfor succes

At jeg hentede kone i Japan for 18 år siden gir mig ekspertise og jeg
har rejst nok

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-11 12:15

On 13/09/11 01:37, Bo Warming wrote:
>    Barnløse bør selv betale for den tvivlsomme hjælp som
> hospitalerne kan give den, Det gør ingen økonomisk forskel om vi
> bliver flere

Selvfølgelig! Men selv så lidt fatter Big Mother idioterne vist ikke før
vi når bunden af afgrunden

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 12:24

On Tue, 13 Sep 2011 13:15:26 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Selvfølgelig! Men selv så lidt fatter Big Mother idioterne vist ikke før
>vi når bunden af afgrunden

Det gør ingen forskel med fødsler der er 18 år om at give
arbejdsduelige personer
Men aktiv dødshjælp uden formynderi ku ændre samarbejdsklimaet og
skabe optimisme STRAKS -- helt som at Kinas etbarnspolitik dobblede
effektivitet ved at give folket håb

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 14:03

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Selvfølgelig! Men selv så lidt fatter Big Mother idioterne vist ikke før
>vi når bunden af afgrunden

Nogle mænds sæd dur ikke men det kan man ikke se pr mikroskop i de
fleste tilfælde

Gå til naboen og få sæd i pessar og flest mulig forsøg på
ægløsningsdage - det er eneste håb
lægeteknik er magtesløs