Røde lejesvende opskræmmer folk med
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-09-11 22:56

http://www.fyens.dk/article/1926240:Middelfart--DR-udraabte-drikkevand-som-giftigt

DR’s historie om gift i drikkevand fra blandt andre Strib Vandværk har
skabt frygt, men er løgn, mener lederen af vandværket
- Det er en stor løgn, siger leder af Strib Vandværk, Palle
Christensen til Fyens.dk om en historie fra DR om sprøjtegift i drikkevand.

- Vi er så tossede over historien. Folk bliver jo bange, når de får at
vide, at der er gift i deres drikkevand. Det er grusomt, siger Palle
Christensen.

tsk tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 08:24

On Mon, 12 Sep 2011 23:56:20 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>http://www.fyens.dk/article/1926240:Middelfart--DR-udraabte-drikkevand-som-giftigt
>
>DR’s historie om gift i drikkevand fra blandt andre Strib Vandværk har

1 mg Roundup i 1 l vand er "gift i vand" men der skal langt mere til
før du får lidt maveonde af at drikke ½ liter så det er IKKE giftigt

Koncentration er vigtig - det fortier løgnemedierne

Når man har cand scient grad i kemi har man pligt at oplyse imod
løgnen - men værdsætes det?

Ingen ringer når jeg oplyser 35861000?

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-11 10:58

On 13/09/11 09:24, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Koncentration er vigtig - det fortier løgnemedierne
>
> Når man har cand scient grad i kemi har man pligt at oplyse imod

Det drejer sig om ukrudtsmidlet Bentazon
3-Isopropyl-1H-2,1,3-benzothiadiazin-4(3H)-one-2,2-dioxide

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 12:29

On Tue, 13 Sep 2011 11:57:43 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det drejer sig om ukrudtsmidlet Bentazon
>3-Isopropyl-1H-2,1,3-benzothiadiazin-4(3H)-one-2,2-dioxide

Og dette middel er netop valgt fordi det er ugiftigt for mennesker

Men stopfodrer du forsøgsrotterI ÅREVIS blir nogle få lidt syge og
derfor påstås fare

(Men hvorfor gider du forvirre med præcis formel der ikke har politisk
relevans ? ? ? )

Fra : DADK

Dato : 13-09-11 12:35

On 12-09-2011 23:56, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> - Vi er så tossede over historien. Folk bliver jo bange, når de får at
> vide, at der er gift i deres drikkevand. Det er grusomt, siger Palle

Det nåede ikke de store medier, og så er det jo ikke en historie.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-11 14:42

On 13/09/11 13:34, DADK wrote:

> Det nåede ikke de store medier, og så er det jo ikke en historie.

Nu følger jeg overhodet ikke DR, men jeg skal måske lige gøre opmærksom
på at jeg bruger udtrykket "røde lejesvende", fordi de bringer deres
dårligt researchede historie samtidig med at deres parteigenossen kører
"rent vand" som "Jacob Haugaardsk" valgflæsktema.

Mvh
Martin