Den røde sejr
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-09-11 19:35

Jeg glæder mig ikke til de rødes sejrsfest - det vil blive en meget dyr
omgang for almindelige halvfattige gammeldanskere, når rødpamperne skal
til at rapse af klejnekassen og indbyde hizbollah til danse macabre på
Christiansborg

Gaderne gaber, og blæst hujer hvast
og danner sig nøglehuls-fløjter og hviner
dødningeagtigt de benpibe-valse,
der danses ved fester i huses ruiner,
mens vinduers smadrede ruder
kranie-ironiske griner.
Bålene kaster uroligt et skær
af brand og af blod imod huse og skure.
blikdåser blinker med lågene krænget,
avisstumper klæbes af blæsten mod mure.
en kniv bliver hvæsset mod sporvogns-
skinnernes stålblanke fure.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-09-11 20:23

> [...]
> til danse macabre på Christiansborg
>
> Gaderne gaber, og blæst hujer hvast
> og danner sig nøglehuls-fløjter og hviner

Kors i røven hvor er du dum at "høre" på.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 13-09-11 09:49

Den 12-09-2011 20:35, Martin Larsen skrev:
> [...]
>
> Gaderne gaber, og blæst hujer hvast
> og danner sig nøglehuls-fløjter og hviner

Måske fødes der en dansende stjerne ud af al det røre.