Hvad skal man stemme på ?
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-09-11 14:03

* Jeg er egentlig meget godt tilfreds med udlændinge-politikken på nær
tilknytnings-kravet som jeg finder idiotisk og på nær regler for
familiesammenføring når det gælder mindre-årige som gerne vil genforenes med
en forælder her i landet. Her er der ikke godt fra dele af venstre-fløjen
som vil løsne på det hele. Men vil de løsne dele af det som ikke indebærer
en sand ny strøm af indvandrere til Danmark men ændre på urimeligheder
indført af Dansk Fremmedhaderparti ?

* Jeg er stinkende kraftig edderspændt modstander af venstrefløjens "Fort
Copenhagen" med den sindssyge betalingsring som de vil indføre omkring
København. Her er der godt nyt fra højrefløjen.

* Jeg er modstander af alle de skattelettelser som den nuværende regering
gav den rigeste del af befolkning. Kassedamen fik 100-200 kr. i
skattelettelse. Her er der godt nyt fra venstrefløjen.

* Jeg er samtidig bekymret for at hver eneste dag kommer til at indeholde
nye skatter og afgifter fra en Socialdemokratisk regering. De er godt i gang
med at omfordele i disse dage. Jeg håber at Helle kommer til at afkræfte min
"frygt" for dette, vil hun gøre dette ?

* Jeg mener at de danske soldater skal trækkes hjem fra Afghanistan (og der
er vist også nogle få i Irak). Danmark skal have et mange-årigt time-out for
flere krigs-eventyrer. Vi er et for lille land til det pjat, vi har
problemer nok på hjemmefronten. Er der godt nyt fra venstrefløjen på det
punkt ?

* Hvad med at få gang i Danmark ? Regeringen har siddet i 10 år på magten
og virker metaltræt. Den har ikke noget godt bud på hvordan hjulene kommer
igang igen. Socialdemokraterne virker heller ikke til at have løsningen.
Deres såkaldte 12 minutter-plan er til at dø af grin over. Lige nu er der
mere behov for 12 minutter _mindre_ om dagen hvis der skal flere mennesker
ind på arbejdsmarkedet. Hvor er planen, Lars og Helle ? Den plan som får
Danmark på skinner igen ? Jeg tror ikke rigtig på nogen af jer. Det gør det
svært at vælge på torsdag. Dog trækker B.T.´s lede artikel om skattesagen
mig nok mod rød blok. Jeg vil ganske enkelt ikke se sådan nogle personsager
i en valgkamp.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-09-11 14:19

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:Zpnbq.464$vg.10@newsfe29.ams2
> [...]
> torsdag. Dog trækker B.T.´s lede artikel om skattesagen mig nok mod
> rød blok. Jeg vil ganske enkelt ikke se sådan nogle personsager i en

Jeg glemte lige at skrive at kontanthjælpsreglerne bør ændres radikalt:

*Væk skal starthjælpssatsen, den /har/ været en rigtig grim tidsel i
socialpolitikken og gjort mange mennesker afgrundsdyb fattige. På dette
punkt er der godt nyt fra venstrefløjen.

* Væk skal 250-timers kravet. Det skaber kun fattigdom, det hjælper ikke en
skid på noget som helst, det er en rigtig grim tidsel i socialpolitikken. På
dette punkt er der godt nyt fra venstrefløjen.

* Væk med reglerne for gifte kontanthjælpsmodtagere. Det er ikke rimeligt at
man fjerner den ene kontanthjælp fordi gifte kontanthjæpsmodtagere ikke kan
finde arbejde. På dette punkt er der godt nyt fra venstrefløjen.

* Grundlæggende bør kontanthjælpsreglerne rulles tilbage til før at dette
område overhovedet blev sanktionelt. Den pisken folk rundt i aktivering er
komplet uværdig. Socialdemokraterne ser desværre ikke ud til at være kommet
til fornuft angående dette punkt. Socialdemokraterne vil etablere et kulsort
pseudo-arbejdsmarked for stærkt underbetalte (kontanthjælps-sats)
tvangsarbejdere. På dette punkt er der ikke noget godt nyt fra
venstrefløjen, tværtimod.

Fra : Lyrik

Dato : 12-09-11 15:48

Den 12/09/11 15.18, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> [...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Udlændingepolitiken vil kun få en make over. der er hånd i hanke med
indvandringen, hvilket også passer indvandrere, der heller ikke vil dele
deres velstand med et rend af nytilkommere.
Min muslimske ven er mere forarget over øst-bander end jeg er.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der må gøres noget for at udfri landsbyen København fra trafiktrykket.
se forslaget som et forsøg på at "Gøre noget ved det"
Måske har andre noget bedre?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

De rige er begunstiget i flere år. Nu må det være de fattiges tur til at
få en opper.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tænk på Nyrup/Jelved! Der var balance i økonomien dengang. Og du kommer
nok ikke til at mangle noget. Ellers har jeg altid et gratis måltid til
dig, en kop kaffe og lidt varmestue!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Alle er på vej hjem. Men de vil gerne takke af med tanken om at de har
gjort deres bedste og at det ikke er spildt.Giv dem tid til at afvikle.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Der er tale om ekstraindsats og om at løfte i flok, hvis der er noget at
løfte. Det er en signalpolitik om solidaritet. Hvad det bliver til er
skjult i fremtidens tåger.

> [...]
> pseudo-arbejdsmarked for stærkt underbetalte (kontanthjælps-sats)
> tvangsarbejdere. På dette punkt er der ikke noget godt nyt fra
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der kan dårligt blive mere kontrol end der er under
selskabstømmerregeringen! Du må regne med at der bliver slækket på
kravene. Og mere støtte til de svage finder du kun på venstrefløjen.

Gå du bare ned og stem rødt!
Vi må have en ny regering.

MvH
Jens

Fra : kk

Dato : 12-09-11 14:39

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) sendte dette med sin
computer:
> [...]
> vælge på torsdag. Dog trækker B.T.´s lede artikel om skattesagen mig nok mod
> rød blok. Jeg vil ganske enkelt ikke se sådan nogle personsager i en

Du kunne jo vælge at blive hjemme. - så kan du jo, med sindsro, brokke
dig over en hvilken som helst regering som vi måtte blive belemret med!
mvh
kk

Fra : wilstrup

Dato : 12-09-11 20:13

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Svaret på din tvivl er som altid: rød blok er IKKE perfekt,
hverken socialdemokrabaterne, Slå Først-partiet, Uenighedslisten
eller de Radigale, men de er de mindst åndssvage, og da vi i
forvejen har brug for en ny regering så tingene ikke går så
hurtigt ad Helvede til, så er valget enkelt: stem rødt. Hjertet
sidder til venstre.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-09-11 20:29

On Mon, 12 Sep 2011 21:12:56 +0200, wilstrup wrote:

> [...]
> forvejen har brug for en ny regering så tingene ikke går så
> hurtigt ad Helvede til, så er valget enkelt: stem rødt. Hjertet

Hjertet sidder rent faktisk i midten.

Dem der som unge ikke stemmer rødt har intet hjerte.
Dem der ikke stemmer blåt når de bliver ældre, har ingen hjerne.

Fra : Hr. Nilsson

Dato : 13-09-11 09:32

Stem på blå blok, hvis du ønsker flere langvarige krige.