Lomborg: Terror mindre farlig end trafik
Fra : P.N.

Dato : 12-09-11 09:15

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1617453.ece

Som Steen Hjortøe så glimrende har bemærket, så koster PET og FE 4
milliarder at holde i drift om året. Her er mange penge at spare.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-09-11 13:17

On 12/09/11 10:14, P.N. wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1617453.ece
>
> Som Steen Hjortøe så glimrende har bemærket, så koster PET og FE 4
> milliarder at holde i drift om året. Her er mange penge at spare.

Godt du nævner dette. Og dette skal lægges oven i alle de andre meget
større mia-beløb det koster at holde "kosmopolitternes" etno-cirkus
kørende..

Ikke sært at vi er med rasende fart mod selv at blive et uland

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-09-11 13:30

> [...]
> kørende..
>
> Ikke sært at vi er med rasende fart mod selv at blive et uland

PET skal have tilført ekstra økonomiske ressoucer efter min mening og det
bør FE også såfremt at der er behov for det. Landets sikkerhed skal være så
god som mulig.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Patruljen

Dato : 12-09-11 14:24

On 12 Sep., 14:29, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> PET skal have tilført ekstra økonomiske ressoucer efter min mening og det
> bør FE også såfremt at der er behov for det. Landets sikkerhed skal være så
> god som mulig.

Ingen tvivl om den ting. Hvis det blev almindelig kendt, at landet lå
åben ville vi meget hurtigt få en omsætning i
kadavere, som gjorde trafik-risici til en betydningsløs detalje.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 20:26

On Mon, 12 Sep 2011 14:17:26 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>kørende..
>
>Ikke sært at vi er med rasende fart mod selv at blive et uland

Det er helt uinteressant at sammenligne dødsrisiko ved trafik og ved
muslim

Trafik behøver vi - muslimer behøver vi ikke