FE indfører, totalt ulovligt, rendition-sy~
Fra : bostan332

Dato : 11-09-11 23:09

Nogle ganske få funktionærer i Forsvarets Efterretningstjeneste har
besluttet at sende en civil mandlig dansk statsborger til Syd-Korea,
hvor han vil blive svært tortureret og gruppe-voldtaget på et institut
under NIS, det syd¬-koreanske efterretningsvæsen.

En sådan beslutning er for det første en alvorlig krænkelse af den
danske grundlov, og for det andet strider den mod den basale
menneskerettighed, der drejer sig om frihed for tortur.

Men dermed er der desuden indledt en fremgangsmåde, som er stridende
mod enhver dansk retspraksis. Det er ikke noget tilfælde, at de
pågældende personer i mange år har siddet klinet op ad en amerikansk
CIA-agent på Aflandsfhage, som ganske indlysende ikke er fit company
for dansk forsvarspersonale.

Rendition-systemet er 100% kopieret efter det frastødende amerikanske
system.

FE indrømmer selv, at man sender den civile danske mandsperson til Syd-
Korea, fordi man ikke ønsker at udføre denne form for tortur og
voldtægt herhjemme. Der er ikke tale om, at den mand, man vil sende
til Syd-Korea er kriminel eller terrorist. Det drejer sig om en 100%
lovlydig, normal dansk statsborger. Det er en sådan person, danske
myndigheder ønsker at torture svært og voldtage. Hvordan mon de samme
myndigheder vil se på mulighederne, hvis personerne ikke har en ren
straffeattest ?

Jeg opfordrer hermed danske borgere til at sætte sig kraftigt imod
denne praksis, der nu er blevet indført hen over hovedet på danskerne
og det danske retssystem.

FE har arrogant demonstreret med al tydelighed, at det er en kriminel
organisation, en stat i staten, som blæser fuldstændigt på dansk
lovgivning, dansk ret og retspraksis.

FE bør hurtigst muligt opløses, og danskerne bør revoltere mod den
hastigt fremadskridende ødelæggelse af vore borgerlige rettigheder,
som FE og metastaser herfra ind i den danske centraladministration
samt dansk presse, radio og tv er ansvarlig for.

Det bliver interessant at iagttage, hvorledes danskerne reagerer på
introduktionen af rendition-systemet. Vil det være udbredt hjernedød
passivitet og skadefryd, der giver tonen an, eller er der trods alt
lidt sund fornuft og solidaritet tilbage i det danske samfund ?

Steen Hjortsø

Fra : kk

Dato : 12-09-11 06:31

bostan332 skrev:
> [...]
> passivitet og skadefryd, der giver tonen an, eller er der trods alt
> lidt sund fornuft og solidaritet tilbage i det danske samfund ?

Du tog vist ikke din medicin, som jeg anbefalede tidligere. Nu synes
jeg, at du burde sætte dosis væsentligt op, og vil så ellers ønske dig
god bedring!
mvh
kk

Fra : bostan332

Dato : 12-09-11 13:40

On 12 Sep., 07:31, kk <k...@nospammail.dk> wrote:

> Du tog vist ikke din medicin, som jeg anbefalede tidligere. Nu synes
> jeg, at du burde sætte dosis væsentligt op, og vil så ellers ønske dig
> [...]

Det er kraftedemig strengt, at den samlede danske nations respons på
FE's nedrige overgreb
begrænser sig til ovenstående. Det var Danmark 1962-2011. Et halvt
århundredes utåleligt FE- og CIA-tyranni - i Danmark !

Steen Hjortsø

Fra : kk

Dato : 13-09-11 06:31

bostan332:

> [...]
> begrænser sig til ovenstående. Det var Danmark 1962-2011. Et halvt
> århundredes utåleligt FE- og CIA-tyranni - i Danmark !

Du må til lægen igen!
Der er ingen tvivl om at du er fejlbehandlet!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-09-11 09:53

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> bostan332:

> Du må til lægen igen!
> Der er ingen tvivl om at du er fejlbehandlet!

Han er nok snarere hoppet helt ud af medicinen, det gør de jo af og til, og
så ser man dette sørgelige resultat som Steen Hjortsø desværre giver udtryk
for.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-11 12:12

On 12/09/11 07:09, bostan332 wrote:

Måske skulle du flytte til bjergene i West Virginia?
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-14887428

Mvh
Martin