Tillykke til rød blok
Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 09:19

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece

I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.

--
MVH. N_B_DK

Fra : P.N.

Dato : 11-09-11 09:28

"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>
> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Takker

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 10:02

Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>
> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.

Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
komme så vidt i dens ti-årige misregimente.

Det er endnu et eksempel på den manglende politisk kompetence
hos blå blok. Den er ikke egnet til at føre realpolitik i det
danske samfund. Går din lykønskning på, at det er endnu et
eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger
fra dig.

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 10:05

On 11-09-2011 11:01, Vidal wrote:

> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.

Så det er blå blok der har ansvaret i københavn og omegn?

> [...]
> eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
> Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger

Det virker nu lidt sjovt som du mener at blå blok, har ansvaret i
kommuner der er ledet af de røde, men det har du sikkert en forklaring på.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 10:21

Den 11-09-2011 11:05, nbdk.dk skrev:

> Så det er blå blok der har ansvaret i københavn og omegn?

Har den borgerlige regering ikke haft ansvaret for, hvad
der foregår overalt i landet?

> Det virker nu lidt sjovt som du mener at blå blok, har ansvaret i kommuner der
> er ledet af de røde, men det har du sikkert en forklaring på.

Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 10:31

On 11-09-2011 11:20, Vidal wrote:

> Har den borgerlige regering ikke haft ansvaret for, hvad
> der foregår overalt i landet?

Er København, Odense. og Århus hele landet? hov hvem er det nu der har
magten i de kommuner? kan det være S?

> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.

Det er i den grad et kommunalt problem ja.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 11-09-11 03:33

On 11 Sep., 11:20, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Har den borgerlige regering ikke haft ansvaret for, hvad
> der foreg r overalt i landet?

> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.

Som stammer fra før den borgerlige regering. Som har været i helt
gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.

Hvis man kan se bort fra det sidste afsnit i dette klip fra DR1 ganske
tankevækkende.

Farshad Kholghi: "stå fast på de grundlæggende værdier"
( http://www.youtube.com/watch?v=YZcr_cqhArQ )

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 10:59

On 11-09-2011 11:33, Patruljen wrote:

> Som stammer fra før den borgerlige regering. Som har været i helt
> gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.

Ja det var da vidst ikke borgerlige der forsøgte at forpurre
udsmidningen af en række indvandrere der var dømt for mord, narko, og
grov vold i lufthavne for nogle år siden.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 11:16

Den 11-09-2011 11:58, nbdk.dk skrev:

> Ja det var da vidst ikke borgerlige der forsøgte at forpurre
> udsmidningen af en række indvandrere der var dømt for mord, narko, og
> grov vold i lufthavne for nogle år siden.

Så din kritik går på at VKO de sidste 10 år har ladet
rød blok bestemme?

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 11:21

On 11-09-2011 12:15, Michael Weber wrote:

> Så din kritik går på at VKO de sidste 10 år har ladet
> rød blok bestemme?

Næ min kritik går på at rød blok har laden stå til i de kommuner de har
haft magten i.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 11:25

Den 11-09-2011 12:21, nbdk.dk skrev:

> Næ min kritik går på at rød blok har laden stå til i de kommuner de har
> haft magten i.

Hvorfor har VKO ikke grebet ind, tror du?

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 11:44

On 11-09-2011 12:24, Michael Weber wrote:

> Hvorfor har VKO ikke grebet ind, tror du?

Fordi det er et kommunalt anliggende, hvor man i de røde kommuner har
givet ALT for lang snor i misforstået godhed.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 12:19

Den 11-09-2011 12:44, nbdk.dk skrev:

> Fordi det er et kommunalt anliggende, hvor man i de røde kommuner har
> givet ALT for lang snor i misforstået godhed.

Med det folketingsflertal VKO har, kunne de jo bare sætte en stopper for
det. Hvorfor har VKO ikke gjort det?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-09-11 12:40

On Sun, 11 Sep 2011 13:18:59 +0200, Michael Weber wrote:

> Med det folketingsflertal VKO har, kunne de jo bare sætte en stopper for
> det. Hvorfor har VKO ikke gjort det?

Fordi vi har kommunalt selvstyre i Danmark.

Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 12:40

Den 11-09-2011 13:39, Steen A. Thomsen skrev:

> Fordi vi har kommunalt selvstyre i Danmark.
>
> Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?

Lovene bliver lavet i folketinget hvor VKO har flertal.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-09-11 12:46

On Sun, 11 Sep 2011 13:40:03 +0200, Michael Weber wrote:

> Lovene bliver lavet i folketinget hvor VKO har flertal.

Men det du skriver er jo, at det er de blå's skyld, fordi de ikke griber
ind, når de røde laver noget lort.

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 13:16

Den 11-09-2011 13:45, Steen A. Thomsen skrev:

> Men det du skriver er jo, at det er de blå's skyld, fordi de ikke griber
> ind, når de røde laver noget lort.

Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
flertal?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-09-11 14:41

On Sun, 11 Sep 2011 14:16:19 +0200, Michael Weber wrote:

> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
> flertal?

Du klandrer de blå for ikke at gribe ind, når de røde laver lort i det.

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 14:49

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-09-11 17:31

On Sun, 11 Sep 2011 15:49:23 +0200, Michael Weber wrote:

> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
> flertal?

Du mener altså at det er lovgivernes skyld, når de røde laver lort i det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-09-11 18:05

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4e6cbcbc$0$312$14726298@news.sunsite.dk:

> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
> flertal?

Grundloven? Næ, Weber. Sådan hænger det ikke sammen i Danmark.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 18:11

Den 11-09-2011 19:04, Jens Bruun skrev:
> Michael Weber<michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4e6cbcbc$0$312$14726298@news.sunsite.dk:

> Grundloven? Næ, Weber. Sådan hænger det ikke sammen i Danmark.

Det skal stå dig frit for aktivt at misforstå hvad jeg skriver.

VKO har haft et flertal i 10 år og et segment af deres vælgere
flæber og mener VKO er magtesløse. Det er ganske fornøjeligt.

Jeg ønsker dig et godt valg på Torsdag.
Og husk, blot dét at stemme forbi man kan stemme,
er grund nok i sig selv til at gøre det.
:D

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 11:51

> Ja det var da vidst ikke borgerlige der forsøgte at forpurre udsmidningen af en
> række indvandrere der var dømt for mord, narko, og grov vold i lufthavne for
> nogle år siden.

De borgerlige har haft magten de sidste ti år. Et ubestrideligt
flertal til at gøre, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
forhold, de lod rød blok have nogensomhelst indflydelse på. De
har ført en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
politik over otte år.

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 13:32

On 11-09-2011 12:51, Vidal wrote:

> [...]
> forhold, de lod rød blok have nogensomhelst indflydelse på. De
> har ført en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk

Der er ingen grænser for hvor meget du er villig til at lyve?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 13:34

Den 11-09-2011 14:31, nbdk.dk skrev:

> Der er ingen grænser for hvor meget du er villig til at lyve?

Du mener rød blok har siddet ved magten de sidste 10 år?

I så fald giver det ikke nogen mening for dig at stemme på Torsdag.
Jeg ønsker dig et godt valg.
*LOL*

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 14:24

> Der er ingen grænser for hvor meget du er villig til at lyve?

Hehe. Ja, vi sukker efter ti års rødt styre. Hvad er op og
hvad er ned i din verden?

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 11:07

> [...]
> tankevækkende.
>
> Farshad Kholghi: "stå fast på de grundlæggende værdier"

Jeg synes nu den sidste del fint viser hvor stort problemet faktisk er,
hun betragtes jo af venstrefløjen som en demokratisk muslim, og hvordan
er de der imod demokratiet så ikke?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-09-11 11:00

On 11/09/11 11:01, Vidal wrote:

> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.

Åh, klap dog i hykler! - Du er jo helt enig med PN ovenfor..

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 12:03

Den 11-09-2011 12:00, Martin Larsen skrev:

> Åh, klap dog i hykler! - Du er jo helt enig med PN ovenfor..

Hvis man vil fremme shariaen i Danmark, skal man praktisere
dine holdninger og meninger og stemme på DF.

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-09-11 12:37

On 11/09/11 13:02, Vidal wrote:

> Hvis man vil fremme shariaen i Danmark, skal man praktisere
> dine holdninger og meninger og stemme på DF.

Flabet vås som sædvanlig. Gid jeg var Krarup og kunne stikke dig en
lussing dit selvfede ..

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 12:54

Den 11-09-2011 13:36, Martin Larsen skrev:

> Flabet vås som sædvanlig. Gid jeg var Krarup og kunne stikke dig en lussing dit
> selvfede ..

Bor du i Århus?

Fra : Patruljen

Dato : 11-09-11 06:02

On 11 Sep., 12:51, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> De borgerlige har haft magten de sidste ti r. Et ubestrideligt
> flertal til at g re, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
> forhold, de lod r d blok have nogensomhelst indflydelse p . De
> har f rt en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
> politik over otte r.

Villy -

Det er godtnok en besynderlig retorik. Uden sammenligning iøvrigt: Jeg
får et billede af at den ene kaptajn fylder skuden op med skidt-fisk -
forlader komandobroen, sætter sig ned i et hjørne og klager over at
den nye kaptajn ikke kan få lugten væk.

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 13:33

On 11-09-2011 14:01, Patruljen wrote:

> [...]
> får et billede af at den ene kaptajn fylder skuden op med skidt-fisk -
> forlader komandobroen, sætter sig ned i et hjørne og klager over at

Ja det virker underligt, men det er jo hvad man kan forvente.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 14:22

Den 11-09-2011 14:32, nbdk.dk skrev:

> Ja det virker underligt, men det er jo hvad man kan forvente.

Ja, virkeligheden er underlig, ikke? Det er det et blåt
perspektiv forårsager.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-09-11 16:10

Den 11-09-2011 14:01, Patruljen skrev:

> [...]
> får et billede af at den ene kaptajn fylder skuden op med skidt-fisk -
> forlader komandobroen, sætter sig ned i et hjørne og klager over at

God analogi, men den passer ikke helt.

Det var vist stort set hele banden der stemte for næsten fri indvandring
via familiesammenføring tilbage i 1983.

Jeg gætter på at Fremskridtspartiet som de eneste stemte imod.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-09-11 19:13

On 11/09/11 17:10, Claus E. Petersen wrote:

> God analogi, men den passer ikke helt.
>
> Det var vist stort set hele banden der stemte for næsten fri indvandring
> via familiesammenføring tilbage i 1983.
>
> Jeg gætter på at Fremskridtspartiet som de eneste stemte imod.

Hvis du havde fortalt folk dengang hvad en liberal indvandringspolitik
ville føre til 30 år senere, at store dele af de større bysamfund reelt
ville tilhøre Kalifatet, så ville de tro at det var løgn.
Og hvis du endvidere fortalte dem at kun et lille parti med godt 20
mandater var skeptiske overfor udviklingen og derfor af alle de andre
partier blev kaldt alt fra svinehund til nazist mv, så ville de give dig
tæsk for at lyve.

Jo det er virkelig en underlig tid vi lever i - og det vil ende rygende
galt!

Mvh
Martin

Fra : E.Dalgas

Dato : 11-09-11 14:13

On Sun, 11 Sep 2011 11:01:42 +0200, Vidal wrote:

> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.

Hverken Rød eller Blå blok, har haft modet eller viljen til at stoppe
islams politiske ideologi i Danmark.

De har har heller ikke evnet at stoppe de sociale problemer som
islamisterne misbruger i rekutering af "nye" tilhængere.

Problemet har en 30 årig historie bag sig i Danmark, så begge fløje i Dansk
politik har et ansvar for udviklingen.

> [...]
> eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
> Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger

Blå blok har med DF`s store indflydelse, evnet at stoppe den strøm af
indvandrede fra muslimske lande som potentielt truer de danske værdier.
Misbrug af demokratiske rettigheder og religionsfrihed er en velkendt
strategi i den islamiske plan for politisk indflydelse i vesten.

Rød blok, vil med de Radikales store indflydelse prøve en ny og mere åben
politik. Det vil sikkert gavne på flere områder, men mht. islamisternes
politiske ambitioner savnes der fortsat tiltag som konkret forholder sig
til disse menneskers frie spil i Danmark.

-

E.D

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 14:19

Den 11-09-2011 15:13, E.Dalgas skrev:

> [...]
> politiske ambitioner savnes der fortsat tiltag som konkret forholder sig
> til disse menneskers frie spil i Danmark.

Det, jeg reagerer på, er, at efter ti års borgerligt styre,
forsøger nogen at skrabe indvandrerproblemet af på rød blok.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : E.Dalgas

Dato : 11-09-11 14:33

On Sun, 11 Sep 2011 15:19:16 +0200, Vidal wrote:

> Det, jeg reagerer på, er, at efter ti års borgerligt styre,
> forsøger nogen at skrabe indvandrerproblemet af på rød blok.

Ja, det kan jeg godt se. Men jeg kan også se at du spiller bolden tilbage
til Blå blok og prøver at give dem skylden for udviklingen.

Faktum er at regeringen trods alt har formået at sætte bremsen i, i forhold
til en udvikling med stor og ukontroleret indvandring til Danmark.

Vi må se om Rød blok vinder valget og derefter formår at bringe denne
politik videre og nuancere den til fordel for Danmark.

Mht. ekstreme islamister, tvivler jeg på deres vilje til at gøre det
nødvendige.

--

E.D

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 14:52

Den 11-09-2011 15:33, E.Dalgas skrev:

> [...]
> politik videre og nuancere den til fordel for Danmark.
>
> Mht. ekstreme islamister, tvivler jeg på deres vilje til at gøre det

The road to excess leads to the palace of wisdom.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : J. Nielsen

Dato : 11-09-11 17:03

On Sun, 11 Sep 2011 15:33:17 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

>Ja, det kan jeg godt se. Men jeg kan også se at du spiller bolden tilbage
>til Blå blok og prøver at give dem skylden for udviklingen.

Til en start bør vi vel være glade over at Villy & co erkender, der er
et indvandrerproblem - det har været en lang og pinefuld proces at
overvære.
--

-JN-

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 22:21

Den 11-09-2011 18:03, J. Nielsen skrev:

> Til en start bør vi vel være glade over at Villy& co erkender, der er
> et indvandrerproblem - det har været en lang og pinefuld proces at
> overvære.

Vi kan jo læse, hvordan der nu i den borgerlige regerings
levetid er opstået samfund i ghettoerne, hvor sharia hersker.

Det forekommer mig problematisk. Hvordan skulle rød blok være
ansvarlige for det?

Desuden har jeg da altid erkendt, der har været visse problemer
i forbindelse med indvandrerne, noget der forværres af f.eks.
DFs holdninger til indvandrerne. Og også DFs indædte modstand
mod at få integreret indvandrerbørn fra børnehavealderen.

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 11:09

Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>
> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.

Tragikomisk. Ved de sidste 3 folketingsvalg, har regeringen vundet
magten på spørgsmålet om indvandring og integration.
Du linker så til resultatet.

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 11:23

On 11-09-2011 12:08, Michael Weber wrote:

> Tragikomisk. Ved de sidste 3 folketingsvalg, har regeringen vundet
> magten på spørgsmålet om indvandring og integration.
> Du linker så til resultatet.

Jeg var ikke klar over at det er blå blok der har haft magten i KBH,
Odense, og Århus.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 11:25

Den 11-09-2011 12:22, nbdk.dk skrev:

> Jeg var ikke klar over at det er blå blok der har haft magten i KBH,
> Odense, og Århus.

VKO har magten over dem, der har magten i de byer, du nævner.

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 11:47

On 11-09-2011 12:25, Michael Weber wrote:

> VKO har magten over dem, der har magten i de byer, du nævner.

Så du mener at staten skulle have sat styret i de omtalte kommuner ud af
magt, og overtaget styringen? er det du siger at de røde ikke kan magte
de opgaver de har i kommunerne?

Kan se vi er enige, så er du alligevel langt om længe blevet klogere ang
det røde udskud.

Hvordan mon så ikke det ville gå hvis de røde havde magten på statsniveau...

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 12:22

Den 11-09-2011 12:46, nbdk.dk skrev:

> [...]
> det røde udskud.
>
> Hvordan mon så ikke det ville gå hvis de røde havde magten på

Du mener ikke VKO har nogen reel magt til at styre kommunerne i kraft af
et folketingsflertal?

I så fald kan du roligt blive hjemme på Torsdag.
Ingen grund til at du spilder din tid på at stemme.

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 13:34

On 11-09-2011 13:21, Michael Weber wrote:

> Du mener ikke VKO har nogen reel magt til at styre kommunerne i kraft af
> et folketingsflertal?

Du evner ikke at svare?

> I så fald kan du roligt blive hjemme på Torsdag.

Det gør jeg skam også, der er ingen grund til at møde op, når man har
brevstemt vel?

> Ingen grund til at du spilder din tid på at stemme.

Du mener at rød blok tager magten med eller uden flertal?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 11-09-11 13:35

Fra : Vidal

Dato : 11-09-11 14:25

> Du evner ikke at svare?

> Det gør jeg skam også, der er ingen grund til at møde op, når man har brevstemt
> vel?

> Du mener at rød blok tager magten med eller uden flertal?

Hvis den blå blok er rød efter din mening, kan det vel være
ligegyldigt, hvad der sker.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-09-11 16:06

Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>
> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.

Hov! Det Radikale Venstre er da så borgerligt som noget kan blive,
nærmest ligesom Venstre og De Konservative, bare uden nationalfølelse,
nærmere en afsky mod Danmark som selvstændig nation.

At de så har et nærmest barnligt had mod Dansk Folkeparti er en anden sag.

Faktisk skulle det ikke undre mig hvis de beslutter sig for at danne
regering med Venstre og Konservative på valgnatten, og SÅ bliver det for
alvor sjovt at være arbejdsløs eller i lavindkomstgruppen.

- cep