/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Tillykke til rød blok
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 09:19

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece

I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.

--
MVH. N_B_DK

 
 
P.N. (11-09-2011)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 11-09-11 09:28


"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4e6c6ee1$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>
> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Takker



Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 10:02

Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>
> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.

Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
komme så vidt i dens ti-årige misregimente.

Det er endnu et eksempel på den manglende politisk kompetence
hos blå blok. Den er ikke egnet til at føre realpolitik i det
danske samfund. Går din lykønskning på, at det er endnu et
eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger
fra dig.



nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 10:05



On 11-09-2011 11:01, Vidal wrote:

> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.

Så det er blå blok der har ansvaret i københavn og omegn?

> Det er endnu et eksempel på den manglende politisk kompetence
> hos blå blok. Den er ikke egnet til at føre realpolitik i det
> danske samfund. Går din lykønskning på, at det er endnu et
> eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
> Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger
> fra dig.

Det virker nu lidt sjovt som du mener at blå blok, har ansvaret i
kommuner der er ledet af de røde, men det har du sikkert en forklaring på.

--
MVH. N_B_DK

Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 10:21

Den 11-09-2011 11:05, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 11:01, Vidal wrote:
>
>> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
>> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.
>
> Så det er blå blok der har ansvaret i københavn og omegn?

Har den borgerlige regering ikke haft ansvaret for, hvad
der foregår overalt i landet?

>> Det er endnu et eksempel på den manglende politisk kompetence
>> hos blå blok. Den er ikke egnet til at føre realpolitik i det
>> danske samfund. Går din lykønskning på, at det er endnu et
>> eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
>> Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger
>> fra dig.
>
> Det virker nu lidt sjovt som du mener at blå blok, har ansvaret i kommuner der
> er ledet af de røde, men det har du sikkert en forklaring på.

Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.


nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 10:31



On 11-09-2011 11:20, Vidal wrote:

>> Så det er blå blok der har ansvaret i københavn og omegn?
>
> Har den borgerlige regering ikke haft ansvaret for, hvad
> der foregår overalt i landet?

Er København, Odense. og Århus hele landet? hov hvem er det nu der har
magten i de kommuner? kan det være S?


>> Det virker nu lidt sjovt som du mener at blå blok, har ansvaret i
>> kommuner der
>> er ledet af de røde, men det har du sikkert en forklaring på.
>
> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.

Det er i den grad et kommunalt problem ja.

--
MVH. N_B_DK

Patruljen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 11-09-11 03:33

On 11 Sep., 11:20, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> Den 11-09-2011 11:05, nbdk.dk skrev:
>
>
>
> > On 11-09-2011 11:01, Vidal wrote:
>
> >> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
> >> komme s vidt i dens ti- rige misregimente.
>
> > S det er bl blok der har ansvaret i k benhavn og omegn?
>
> Har den borgerlige regering ikke haft ansvaret for, hvad
> der foreg r overalt i landet?
>
> >> Det er endnu et eksempel p den manglende politisk kompetence
> >> hos bl blok. Den er ikke egnet til at f re realpolitik i det
> >> danske samfund. G r din lyk nskning p , at det er endnu et
> >> eksempel p den frygtelige arv, som nu ender hos r d blok.
> >> Der bliver nok at tage fat p . Og sikkert mange lyk nskninger
> >> fra dig.
>
> > Det virker nu lidt sjovt som du mener at bl blok, har ansvaret i kommuner der
> > er ledet af de r de, men det har du sikkert en forklaring p .
>
> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.

Som stammer fra før den borgerlige regering. Som har været i helt
gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.

Hvis man kan se bort fra det sidste afsnit i dette klip fra DR1 ganske
tankevækkende.

Farshad Kholghi: "stå fast på de grundlæggende værdier"
( http://www.youtube.com/watch?v=YZcr_cqhArQ )

nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 10:59



On 11-09-2011 11:33, Patruljen wrote:

>> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.
>
> Som stammer fra før den borgerlige regering. Som har været i helt
> gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.

Ja det var da vidst ikke borgerlige der forsøgte at forpurre
udsmidningen af en række indvandrere der var dømt for mord, narko, og
grov vold i lufthavne for nogle år siden.

--
MVH. N_B_DK

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 11:16

Den 11-09-2011 11:58, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 11:33, Patruljen wrote:
>
>>> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.
>>
>> Som stammer fra før den borgerlige regering. Som har været i helt
>> gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.
>
> Ja det var da vidst ikke borgerlige der forsøgte at forpurre
> udsmidningen af en række indvandrere der var dømt for mord, narko, og
> grov vold i lufthavne for nogle år siden.


Så din kritik går på at VKO de sidste 10 år har ladet
rød blok bestemme?

nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 11:21



On 11-09-2011 12:15, Michael Weber wrote:

> Så din kritik går på at VKO de sidste 10 år har ladet
> rød blok bestemme?

Næ min kritik går på at rød blok har laden stå til i de kommuner de har
haft magten i.

--
MVH. N_B_DK

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 11:25

Den 11-09-2011 12:21, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 12:15, Michael Weber wrote:
>
>> Så din kritik går på at VKO de sidste 10 år har ladet
>> rød blok bestemme?
>
> Næ min kritik går på at rød blok har laden stå til i de kommuner de har
> haft magten i.
>


Hvorfor har VKO ikke grebet ind, tror du?


nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 11:44



On 11-09-2011 12:24, Michael Weber wrote:

> Hvorfor har VKO ikke grebet ind, tror du?

Fordi det er et kommunalt anliggende, hvor man i de røde kommuner har
givet ALT for lang snor i misforstået godhed.

--
MVH. N_B_DK

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 12:19

Den 11-09-2011 12:44, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 12:24, Michael Weber wrote:
>
>> Hvorfor har VKO ikke grebet ind, tror du?
>
> Fordi det er et kommunalt anliggende, hvor man i de røde kommuner har
> givet ALT for lang snor i misforstået godhed.

Med det folketingsflertal VKO har, kunne de jo bare sætte en stopper for
det. Hvorfor har VKO ikke gjort det?



Steen A. Thomsen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Steen A. Thomsen


Dato : 11-09-11 12:40

On Sun, 11 Sep 2011 13:18:59 +0200, Michael Weber wrote:

>>> Hvorfor har VKO ikke grebet ind, tror du?
>>
>> Fordi det er et kommunalt anliggende, hvor man i de røde kommuner har
>> givet ALT for lang snor i misforstået godhed.
>
> Med det folketingsflertal VKO har, kunne de jo bare sætte en stopper for
> det. Hvorfor har VKO ikke gjort det?

Fordi vi har kommunalt selvstyre i Danmark.

Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 12:40

Den 11-09-2011 13:39, Steen A. Thomsen skrev:
> On Sun, 11 Sep 2011 13:18:59 +0200, Michael Weber wrote:
>
>>>> Hvorfor har VKO ikke grebet ind, tror du?
>>>
>>> Fordi det er et kommunalt anliggende, hvor man i de røde kommuner har
>>> givet ALT for lang snor i misforstået godhed.
>>
>> Med det folketingsflertal VKO har, kunne de jo bare sætte en stopper for
>> det. Hvorfor har VKO ikke gjort det?
>
> Fordi vi har kommunalt selvstyre i Danmark.
>
> Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?


Lovene bliver lavet i folketinget hvor VKO har flertal.

Steen A. Thomsen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Steen A. Thomsen


Dato : 11-09-11 12:46

On Sun, 11 Sep 2011 13:40:03 +0200, Michael Weber wrote:

>>> Med det folketingsflertal VKO har, kunne de jo bare sætte en stopper for
>>> det. Hvorfor har VKO ikke gjort det?
>>
>> Fordi vi har kommunalt selvstyre i Danmark.
>>
>> Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?
>
> Lovene bliver lavet i folketinget hvor VKO har flertal.

Men det du skriver er jo, at det er de blå's skyld, fordi de ikke griber
ind, når de røde laver noget lort.

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 13:16

Den 11-09-2011 13:45, Steen A. Thomsen skrev:
> On Sun, 11 Sep 2011 13:40:03 +0200, Michael Weber wrote:
>
>>>> Med det folketingsflertal VKO har, kunne de jo bare sætte en stopper for
>>>> det. Hvorfor har VKO ikke gjort det?
>>>
>>> Fordi vi har kommunalt selvstyre i Danmark.
>>>
>>> Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?
>>
>> Lovene bliver lavet i folketinget hvor VKO har flertal.
>
> Men det du skriver er jo, at det er de blå's skyld, fordi de ikke griber
> ind, når de røde laver noget lort.


Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
flertal?

Steen A. Thomsen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Steen A. Thomsen


Dato : 11-09-11 14:41

On Sun, 11 Sep 2011 14:16:19 +0200, Michael Weber wrote:

>>>> Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?
>>>
>>> Lovene bliver lavet i folketinget hvor VKO har flertal.
>>
>> Men det du skriver er jo, at det er de blå's skyld, fordi de ikke griber
>> ind, når de røde laver noget lort.
>
> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
> flertal?

Du klandrer de blå for ikke at gribe ind, når de røde laver lort i det.

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 14:49

Den 11-09-2011 15:41, Steen A. Thomsen skrev:
> On Sun, 11 Sep 2011 14:16:19 +0200, Michael Weber wrote:
>
>>>>> Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?
>>>>
>>>> Lovene bliver lavet i folketinget hvor VKO har flertal.
>>>
>>> Men det du skriver er jo, at det er de blå's skyld, fordi de ikke griber
>>> ind, når de røde laver noget lort.
>>
>> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
>> flertal?
>
> Du klandrer de blå for ikke at gribe ind, når de røde laver lort i det.


Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
flertal?


Steen A. Thomsen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Steen A. Thomsen


Dato : 11-09-11 17:31

On Sun, 11 Sep 2011 15:49:23 +0200, Michael Weber wrote:

>>>>>> Du mener måske at det er de blå's skyld hvis de røde laver noget lort.?
>>>>>
>>>>> Lovene bliver lavet i folketinget hvor VKO har flertal.
>>>>
>>>> Men det du skriver er jo, at det er de blå's skyld, fordi de ikke griber
>>>> ind, når de røde laver noget lort.
>>>
>>> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
>>> flertal?
>>
>> Du klandrer de blå for ikke at gribe ind, når de røde laver lort i det.
>
> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
> flertal?

Du mener altså at det er lovgivernes skyld, når de røde laver lort i det.

Jens Bruun (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 11-09-11 18:05

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4e6cbcbc$0$312$14726298@news.sunsite.dk:

>> Du klandrer de blå for ikke at gribe ind, når de røde laver lort i
>> det.
>
> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
> flertal?

Grundloven? Næ, Weber. Sådan hænger det ikke sammen i Danmark.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 18:11

Den 11-09-2011 19:04, Jens Bruun skrev:
> Michael Weber<michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4e6cbcbc$0$312$14726298@news.sunsite.dk:
>
>>> Du klandrer de blå for ikke at gribe ind, når de røde laver lort i
>>> det.
>>
>> Du er uenig i at lovene bliver lavet i folketinget og vedtages af et
>> flertal?
>
> Grundloven? Næ, Weber. Sådan hænger det ikke sammen i Danmark.


Det skal stå dig frit for aktivt at misforstå hvad jeg skriver.

VKO har haft et flertal i 10 år og et segment af deres vælgere
flæber og mener VKO er magtesløse. Det er ganske fornøjeligt.

Jeg ønsker dig et godt valg på Torsdag.
Og husk, blot dét at stemme forbi man kan stemme,
er grund nok i sig selv til at gøre det.
:D

Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 11:51

Den 11-09-2011 11:58, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 11:33, Patruljen wrote:
>
>>> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.
>>
>> Som stammer fra før den borgerlige regering. Som har været i helt
>> gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.
>
> Ja det var da vidst ikke borgerlige der forsøgte at forpurre udsmidningen af en
> række indvandrere der var dømt for mord, narko, og grov vold i lufthavne for
> nogle år siden.

De borgerlige har haft magten de sidste ti år. Et ubestrideligt
flertal til at gøre, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
forhold, de lod rød blok have nogensomhelst indflydelse på. De
har ført en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
politik over otte år.


nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 13:32



On 11-09-2011 12:51, Vidal wrote:

> De borgerlige har haft magten de sidste ti år. Et ubestrideligt
> flertal til at gøre, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
> forhold, de lod rød blok have nogensomhelst indflydelse på. De
> har ført en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
> politik over otte år.

Der er ingen grænser for hvor meget du er villig til at lyve?

--
MVH. N_B_DK

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 13:34

Den 11-09-2011 14:31, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 12:51, Vidal wrote:
>
>> De borgerlige har haft magten de sidste ti år. Et ubestrideligt
>> flertal til at gøre, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
>> forhold, de lod rød blok have nogensomhelst indflydelse på. De
>> har ført en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
>> politik over otte år.
>
> Der er ingen grænser for hvor meget du er villig til at lyve?


Du mener rød blok har siddet ved magten de sidste 10 år?

I så fald giver det ikke nogen mening for dig at stemme på Torsdag.
Jeg ønsker dig et godt valg.
*LOL*

Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 14:24

Den 11-09-2011 14:31, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 12:51, Vidal wrote:
>
>> De borgerlige har haft magten de sidste ti år. Et ubestrideligt
>> flertal til at gøre, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
>> forhold, de lod rød blok have nogensomhelst indflydelse på. De
>> har ført en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
>> politik over otte år.
>
> Der er ingen grænser for hvor meget du er villig til at lyve?

Hehe. Ja, vi sukker efter ti års rødt styre. Hvad er op og
hvad er ned i din verden?


nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 11:07



On 11-09-2011 11:33, Patruljen wrote:

>> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.
>
> Som stammer fra før den borgerlige regering. Som har været i helt
> gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.
>
> Hvis man kan se bort fra det sidste afsnit i dette klip fra DR1 ganske
> tankevækkende.
>
> Farshad Kholghi: "stå fast på de grundlæggende værdier"
> ( http://www.youtube.com/watch?v=YZcr_cqhArQ )

Jeg synes nu den sidste del fint viser hvor stort problemet faktisk er,
hun betragtes jo af venstrefløjen som en demokratisk muslim, og hvordan
er de der imod demokratiet så ikke?

--
MVH. N_B_DK

Martin Larsen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-09-11 11:00

On 11/09/11 11:01, Vidal wrote:
> Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>>
>> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>
> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.

Åh, klap dog i hykler! - Du er jo helt enig med PN ovenfor..

Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 12:03

Den 11-09-2011 12:00, Martin Larsen skrev:
> On 11/09/11 11:01, Vidal wrote:
>> Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
>>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>>>
>>> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>>
>> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
>> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.
>
> Åh, klap dog i hykler! - Du er jo helt enig med PN ovenfor..

Hvis man vil fremme shariaen i Danmark, skal man praktisere
dine holdninger og meninger og stemme på DF.

Martin Larsen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-09-11 12:37

On 11/09/11 13:02, Vidal wrote:
> Den 11-09-2011 12:00, Martin Larsen skrev:
>> On 11/09/11 11:01, Vidal wrote:
>>> Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
>>>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>>>>
>>>> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>>>
>>> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
>>> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.
>>
>> Åh, klap dog i hykler! - Du er jo helt enig med PN ovenfor..
>
> Hvis man vil fremme shariaen i Danmark, skal man praktisere
> dine holdninger og meninger og stemme på DF.

Flabet vås som sædvanlig. Gid jeg var Krarup og kunne stikke dig en
lussing dit selvfede ..



Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 12:54

Den 11-09-2011 13:36, Martin Larsen skrev:
> On 11/09/11 13:02, Vidal wrote:
>> Den 11-09-2011 12:00, Martin Larsen skrev:
>>> On 11/09/11 11:01, Vidal wrote:
>>>> Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
>>>>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>>>>>
>>>>> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>>>>
>>>> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
>>>> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.
>>>
>>> Åh, klap dog i hykler! - Du er jo helt enig med PN ovenfor..
>>
>> Hvis man vil fremme shariaen i Danmark, skal man praktisere
>> dine holdninger og meninger og stemme på DF.
>
> Flabet vås som sædvanlig. Gid jeg var Krarup og kunne stikke dig en lussing dit
> selvfede ..

Bor du i Århus?


Patruljen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 11-09-11 06:02

On 11 Sep., 12:51, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> Den 11-09-2011 11:58, nbdk.dk skrev:
>
>
>
> > On 11-09-2011 11:33, Patruljen wrote:
>
> >>> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.
>
> >> Som stammer fra f r den borgerlige regering. Som har v ret i helt
> >> gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.
>
> > Ja det var da vidst ikke borgerlige der fors gte at forpurre udsmidningen af en
> > r kke indvandrere der var d mt for mord, narko, og grov vold i lufthavne for
> > nogle r siden.
>
> De borgerlige har haft magten de sidste ti r. Et ubestrideligt
> flertal til at g re, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
> forhold, de lod r d blok have nogensomhelst indflydelse p . De
> har f rt en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
> politik over otte r.

Villy -

Det er godtnok en besynderlig retorik. Uden sammenligning iøvrigt: Jeg
får et billede af at den ene kaptajn fylder skuden op med skidt-fisk -
forlader komandobroen, sætter sig ned i et hjørne og klager over at
den nye kaptajn ikke kan få lugten væk.

nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 13:33



On 11-09-2011 14:01, Patruljen wrote:

> Villy -
>
> Det er godtnok en besynderlig retorik. Uden sammenligning iøvrigt: Jeg
> får et billede af at den ene kaptajn fylder skuden op med skidt-fisk -
> forlader komandobroen, sætter sig ned i et hjørne og klager over at
> den nye kaptajn ikke kan få lugten væk.

Ja det virker underligt, men det er jo hvad man kan forvente.

--
MVH. N_B_DK

Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 14:22

Den 11-09-2011 14:32, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 14:01, Patruljen wrote:
>
>> Villy -
>>
>> Det er godtnok en besynderlig retorik. Uden sammenligning iøvrigt: Jeg
>> får et billede af at den ene kaptajn fylder skuden op med skidt-fisk -
>> forlader komandobroen, sætter sig ned i et hjørne og klager over at
>> den nye kaptajn ikke kan få lugten væk.
>
> Ja det virker underligt, men det er jo hvad man kan forvente.

Ja, virkeligheden er underlig, ikke? Det er det et blåt
perspektiv forårsager.

--


Claus E. Petersen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 11-09-11 16:10

Den 11-09-2011 14:01, Patruljen skrev:
> On 11 Sep., 12:51, Vidal<vi...@webspeed.dk> wrote:
>> Den 11-09-2011 11:58, nbdk.dk skrev:
>>
>>
>>
>>> On 11-09-2011 11:33, Patruljen wrote:
>>
>>>>> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.
>>
>>>> Som stammer fra f r den borgerlige regering. Som har v ret i helt
>>>> gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.
>>
>>> Ja det var da vidst ikke borgerlige der fors gte at forpurre udsmidningen af en
>>> r kke indvandrere der var d mt for mord, narko, og grov vold i lufthavne for
>>> nogle r siden.
>>
>> De borgerlige har haft magten de sidste ti r. Et ubestrideligt
>> flertal til at g re, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
>> forhold, de lod r d blok have nogensomhelst indflydelse p . De
>> har f rt en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
>> politik over otte r.
>
> Villy -
>
> Det er godtnok en besynderlig retorik. Uden sammenligning iøvrigt: Jeg
> får et billede af at den ene kaptajn fylder skuden op med skidt-fisk -
> forlader komandobroen, sætter sig ned i et hjørne og klager over at
> den nye kaptajn ikke kan få lugten væk.

God analogi, men den passer ikke helt.

Det var vist stort set hele banden der stemte for næsten fri indvandring
via familiesammenføring tilbage i 1983.

Jeg gætter på at Fremskridtspartiet som de eneste stemte imod.

- cep



Martin Larsen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-09-11 19:13

On 11/09/11 17:10, Claus E. Petersen wrote:
> Den 11-09-2011 14:01, Patruljen skrev:
>> On 11 Sep., 12:51, Vidal<vi...@webspeed.dk> wrote:
>>> Den 11-09-2011 11:58, nbdk.dk skrev:
>>>
>>>
>>>
>>>> On 11-09-2011 11:33, Patruljen wrote:
>>>
>>>>>> Det er et landsproblem, ikke et kommunalt problem.
>>>
>>>>> Som stammer fra f r den borgerlige regering. Som har v ret i helt
>>>>> gevaldig modvind - hvergang - der er pillet ved adgangen til Danmark.
>>>
>>>> Ja det var da vidst ikke borgerlige der fors gte at forpurre
>>>> udsmidningen af en
>>>> r kke indvandrere der var d mt for mord, narko, og grov vold i
>>>> lufthavne for
>>>> nogle r siden.
>>>
>>> De borgerlige har haft magten de sidste ti r. Et ubestrideligt
>>> flertal til at g re, hvad pokker de ville. Det var ikke mange
>>> forhold, de lod r d blok have nogensomhelst indflydelse p . De
>>> har f rt en blokpolitik, der stort set er uden lige i dansk
>>> politik over otte r.
>>
>> Villy -
>>
>> Det er godtnok en besynderlig retorik. Uden sammenligning iøvrigt: Jeg
>> får et billede af at den ene kaptajn fylder skuden op med skidt-fisk -
>> forlader komandobroen, sætter sig ned i et hjørne og klager over at
>> den nye kaptajn ikke kan få lugten væk.
>
> God analogi, men den passer ikke helt.
>
> Det var vist stort set hele banden der stemte for næsten fri indvandring
> via familiesammenføring tilbage i 1983.
>
> Jeg gætter på at Fremskridtspartiet som de eneste stemte imod.
>

Hvis du havde fortalt folk dengang hvad en liberal indvandringspolitik
ville føre til 30 år senere, at store dele af de større bysamfund reelt
ville tilhøre Kalifatet, så ville de tro at det var løgn.
Og hvis du endvidere fortalte dem at kun et lille parti med godt 20
mandater var skeptiske overfor udviklingen og derfor af alle de andre
partier blev kaldt alt fra svinehund til nazist mv, så ville de give dig
tæsk for at lyve.

Jo det er virkelig en underlig tid vi lever i - og det vil ende rygende
galt!

Mvh
Martin

E.Dalgas (11-09-2011)
Kommentar
Fra : E.Dalgas


Dato : 11-09-11 14:13

On Sun, 11 Sep 2011 11:01:42 +0200, Vidal wrote:

> Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>>
>> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>
> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.

Hverken Rød eller Blå blok, har haft modet eller viljen til at stoppe
islams politiske ideologi i Danmark.

De har har heller ikke evnet at stoppe de sociale problemer som
islamisterne misbruger i rekutering af "nye" tilhængere.

Problemet har en 30 årig historie bag sig i Danmark, så begge fløje i Dansk
politik har et ansvar for udviklingen.

> Det er endnu et eksempel på den manglende politisk kompetence
> hos blå blok. Den er ikke egnet til at føre realpolitik i det
> danske samfund. Går din lykønskning på, at det er endnu et
> eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
> Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger
> fra dig.

Blå blok har med DF`s store indflydelse, evnet at stoppe den strøm af
indvandrede fra muslimske lande som potentielt truer de danske værdier.
Misbrug af demokratiske rettigheder og religionsfrihed er en velkendt
strategi i den islamiske plan for politisk indflydelse i vesten.

Rød blok, vil med de Radikales store indflydelse prøve en ny og mere åben
politik. Det vil sikkert gavne på flere områder, men mht. islamisternes
politiske ambitioner savnes der fortsat tiltag som konkret forholder sig
til disse menneskers frie spil i Danmark.


-

E.D







Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 14:19

Den 11-09-2011 15:13, E.Dalgas skrev:
> On Sun, 11 Sep 2011 11:01:42 +0200, Vidal wrote:
>
>> Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
>>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>>>
>>> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>>
>> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
>> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.
>
> Hverken Rød eller Blå blok, har haft modet eller viljen til at stoppe
> islams politiske ideologi i Danmark.
>
> De har har heller ikke evnet at stoppe de sociale problemer som
> islamisterne misbruger i rekutering af "nye" tilhængere.
>
> Problemet har en 30 årig historie bag sig i Danmark, så begge fløje i Dansk
> politik har et ansvar for udviklingen.
>
>> Det er endnu et eksempel på den manglende politisk kompetence
>> hos blå blok. Den er ikke egnet til at føre realpolitik i det
>> danske samfund. Går din lykønskning på, at det er endnu et
>> eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
>> Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger
>> fra dig.
>
> Blå blok har med DF`s store indflydelse, evnet at stoppe den strøm af
> indvandrede fra muslimske lande som potentielt truer de danske værdier.
> Misbrug af demokratiske rettigheder og religionsfrihed er en velkendt
> strategi i den islamiske plan for politisk indflydelse i vesten.
>
> Rød blok, vil med de Radikales store indflydelse prøve en ny og mere åben
> politik. Det vil sikkert gavne på flere områder, men mht. islamisternes
> politiske ambitioner savnes der fortsat tiltag som konkret forholder sig
> til disse menneskers frie spil i Danmark.

Det, jeg reagerer på, er, at efter ti års borgerligt styre,
forsøger nogen at skrabe indvandrerproblemet af på rød blok.

--
Venlig hilsen,

Vidal

E.Dalgas (11-09-2011)
Kommentar
Fra : E.Dalgas


Dato : 11-09-11 14:33

On Sun, 11 Sep 2011 15:19:16 +0200, Vidal wrote:

> Den 11-09-2011 15:13, E.Dalgas skrev:
>> On Sun, 11 Sep 2011 11:01:42 +0200, Vidal wrote:
>>
>>> Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
>>>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>>>>
>>>> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>>>
>>> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
>>> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.
>>
>> Hverken Rød eller Blå blok, har haft modet eller viljen til at stoppe
>> islams politiske ideologi i Danmark.
>>
>> De har har heller ikke evnet at stoppe de sociale problemer som
>> islamisterne misbruger i rekutering af "nye" tilhængere.
>>
>> Problemet har en 30 årig historie bag sig i Danmark, så begge fløje i Dansk
>> politik har et ansvar for udviklingen.
>>
>>> Det er endnu et eksempel på den manglende politisk kompetence
>>> hos blå blok. Den er ikke egnet til at føre realpolitik i det
>>> danske samfund. Går din lykønskning på, at det er endnu et
>>> eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
>>> Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger
>>> fra dig.
>>
>> Blå blok har med DF`s store indflydelse, evnet at stoppe den strøm af
>> indvandrede fra muslimske lande som potentielt truer de danske værdier.
>> Misbrug af demokratiske rettigheder og religionsfrihed er en velkendt
>> strategi i den islamiske plan for politisk indflydelse i vesten.
>>
>> Rød blok, vil med de Radikales store indflydelse prøve en ny og mere åben
>> politik. Det vil sikkert gavne på flere områder, men mht. islamisternes
>> politiske ambitioner savnes der fortsat tiltag som konkret forholder sig
>> til disse menneskers frie spil i Danmark.
>
> Det, jeg reagerer på, er, at efter ti års borgerligt styre,
> forsøger nogen at skrabe indvandrerproblemet af på rød blok.

Ja, det kan jeg godt se. Men jeg kan også se at du spiller bolden tilbage
til Blå blok og prøver at give dem skylden for udviklingen.

Faktum er at regeringen trods alt har formået at sætte bremsen i, i forhold
til en udvikling med stor og ukontroleret indvandring til Danmark.

Vi må se om Rød blok vinder valget og derefter formår at bringe denne
politik videre og nuancere den til fordel for Danmark.

Mht. ekstreme islamister, tvivler jeg på deres vilje til at gøre det
nødvendige.

--

E.D

Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 14:52

Den 11-09-2011 15:33, E.Dalgas skrev:
> On Sun, 11 Sep 2011 15:19:16 +0200, Vidal wrote:
>
>> Den 11-09-2011 15:13, E.Dalgas skrev:
>>> On Sun, 11 Sep 2011 11:01:42 +0200, Vidal wrote:
>>>
>>>> Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
>>>>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>>>>>
>>>>> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>>>>
>>>> Ja, det er jo frygteligt den borgerlige regering har ladet det
>>>> komme så vidt i dens ti-årige misregimente.
>>>
>>> Hverken Rød eller Blå blok, har haft modet eller viljen til at stoppe
>>> islams politiske ideologi i Danmark.
>>>
>>> De har har heller ikke evnet at stoppe de sociale problemer som
>>> islamisterne misbruger i rekutering af "nye" tilhængere.
>>>
>>> Problemet har en 30 årig historie bag sig i Danmark, så begge fløje i Dansk
>>> politik har et ansvar for udviklingen.
>>>
>>>> Det er endnu et eksempel på den manglende politisk kompetence
>>>> hos blå blok. Den er ikke egnet til at føre realpolitik i det
>>>> danske samfund. Går din lykønskning på, at det er endnu et
>>>> eksempel på den frygtelige arv, som nu ender hos rød blok.
>>>> Der bliver nok at tage fat på. Og sikkert mange lykønskninger
>>>> fra dig.
>>>
>>> Blå blok har med DF`s store indflydelse, evnet at stoppe den strøm af
>>> indvandrede fra muslimske lande som potentielt truer de danske værdier.
>>> Misbrug af demokratiske rettigheder og religionsfrihed er en velkendt
>>> strategi i den islamiske plan for politisk indflydelse i vesten.
>>>
>>> Rød blok, vil med de Radikales store indflydelse prøve en ny og mere åben
>>> politik. Det vil sikkert gavne på flere områder, men mht. islamisternes
>>> politiske ambitioner savnes der fortsat tiltag som konkret forholder sig
>>> til disse menneskers frie spil i Danmark.
>>
>> Det, jeg reagerer på, er, at efter ti års borgerligt styre,
>> forsøger nogen at skrabe indvandrerproblemet af på rød blok.
>
> Ja, det kan jeg godt se. Men jeg kan også se at du spiller bolden tilbage
> til Blå blok og prøver at give dem skylden for udviklingen.
>
> Faktum er at regeringen trods alt har formået at sætte bremsen i, i forhold
> til en udvikling med stor og ukontroleret indvandring til Danmark.
>
> Vi må se om Rød blok vinder valget og derefter formår at bringe denne
> politik videre og nuancere den til fordel for Danmark.
>
> Mht. ekstreme islamister, tvivler jeg på deres vilje til at gøre det
> nødvendige.

The road to excess leads to the palace of wisdom.

--
Venlig hilsen,

Vidal

J. Nielsen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 11-09-11 17:03

On Sun, 11 Sep 2011 15:33:17 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

>> Det, jeg reagerer på, er, at efter ti års borgerligt styre,
>> forsøger nogen at skrabe indvandrerproblemet af på rød blok.

>Ja, det kan jeg godt se. Men jeg kan også se at du spiller bolden tilbage
>til Blå blok og prøver at give dem skylden for udviklingen.

Til en start bør vi vel være glade over at Villy & co erkender, der er
et indvandrerproblem - det har været en lang og pinefuld proces at
overvære.
--

-JN-

Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 22:21

Den 11-09-2011 18:03, J. Nielsen skrev:
> On Sun, 11 Sep 2011 15:33:17 +0200, "E.Dalgas"<e.b.d@live.dk> wrote:
>
>>> Det, jeg reagerer på, er, at efter ti års borgerligt styre,
>>> forsøger nogen at skrabe indvandrerproblemet af på rød blok.
>
>> Ja, det kan jeg godt se. Men jeg kan også se at du spiller bolden tilbage
>> til Blå blok og prøver at give dem skylden for udviklingen.
>
> Til en start bør vi vel være glade over at Villy& co erkender, der er
> et indvandrerproblem - det har været en lang og pinefuld proces at
> overvære.

Vi kan jo læse, hvordan der nu i den borgerlige regerings
levetid er opstået samfund i ghettoerne, hvor sharia hersker.

Det forekommer mig problematisk. Hvordan skulle rød blok være
ansvarlige for det?

Desuden har jeg da altid erkendt, der har været visse problemer
i forbindelse med indvandrerne, noget der forværres af f.eks.
DFs holdninger til indvandrerne. Og også DFs indædte modstand
mod at få integreret indvandrerbørn fra børnehavealderen.

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 11:09

Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>
> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.

Tragikomisk. Ved de sidste 3 folketingsvalg, har regeringen vundet
magten på spørgsmålet om indvandring og integration.
Du linker så til resultatet.



nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 11:23



On 11-09-2011 12:08, Michael Weber wrote:

> Tragikomisk. Ved de sidste 3 folketingsvalg, har regeringen vundet
> magten på spørgsmålet om indvandring og integration.
> Du linker så til resultatet.

Jeg var ikke klar over at det er blå blok der har haft magten i KBH,
Odense, og Århus.

--
MVH. N_B_DK

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 11:25

Den 11-09-2011 12:22, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 12:08, Michael Weber wrote:
>
>> Tragikomisk. Ved de sidste 3 folketingsvalg, har regeringen vundet
>> magten på spørgsmålet om indvandring og integration.
>> Du linker så til resultatet.
>
> Jeg var ikke klar over at det er blå blok der har haft magten i KBH,
> Odense, og Århus.
>

VKO har magten over dem, der har magten i de byer, du nævner.

nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 11:47



On 11-09-2011 12:25, Michael Weber wrote:

> VKO har magten over dem, der har magten i de byer, du nævner.

Så du mener at staten skulle have sat styret i de omtalte kommuner ud af
magt, og overtaget styringen? er det du siger at de røde ikke kan magte
de opgaver de har i kommunerne?

Kan se vi er enige, så er du alligevel langt om længe blevet klogere ang
det røde udskud.

Hvordan mon så ikke det ville gå hvis de røde havde magten på statsniveau...

--
MVH. N_B_DK

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 12:22

Den 11-09-2011 12:46, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 12:25, Michael Weber wrote:
>
>> VKO har magten over dem, der har magten i de byer, du nævner.
>
> Så du mener at staten skulle have sat styret i de omtalte kommuner ud af
> magt, og overtaget styringen? er det du siger at de røde ikke kan magte
> de opgaver de har i kommunerne?
>
> Kan se vi er enige, så er du alligevel langt om længe blevet klogere ang
> det røde udskud.
>
> Hvordan mon så ikke det ville gå hvis de røde havde magten på
> statsniveau...
>


Du mener ikke VKO har nogen reel magt til at styre kommunerne i kraft af
et folketingsflertal?

I så fald kan du roligt blive hjemme på Torsdag.
Ingen grund til at du spilder din tid på at stemme.

nbdk.dk (11-09-2011)
Kommentar
Fra : nbdk.dk


Dato : 11-09-11 13:34



On 11-09-2011 13:21, Michael Weber wrote:
> Den 11-09-2011 12:46, nbdk.dk skrev:
>>
>>
>> On 11-09-2011 12:25, Michael Weber wrote:
>>
>>> VKO har magten over dem, der har magten i de byer, du nævner.
>>
>> Så du mener at staten skulle have sat styret i de omtalte kommuner ud af
>> magt, og overtaget styringen? er det du siger at de røde ikke kan magte
>> de opgaver de har i kommunerne?
>>
>> Kan se vi er enige, så er du alligevel langt om længe blevet klogere ang
>> det røde udskud.
>>
>> Hvordan mon så ikke det ville gå hvis de røde havde magten på
>> statsniveau...
>>
>
>
> Du mener ikke VKO har nogen reel magt til at styre kommunerne i kraft af
> et folketingsflertal?

Du evner ikke at svare?

> I så fald kan du roligt blive hjemme på Torsdag.

Det gør jeg skam også, der er ingen grund til at møde op, når man har
brevstemt vel?

> Ingen grund til at du spilder din tid på at stemme.

Du mener at rød blok tager magten med eller uden flertal?

--
MVH. N_B_DK

Michael Weber (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-09-11 13:35

Den 11-09-2011 14:34, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 13:21, Michael Weber wrote:
>> Den 11-09-2011 12:46, nbdk.dk skrev:
>>>
>>>
>>> On 11-09-2011 12:25, Michael Weber wrote:
>>>
>>>> VKO har magten over dem, der har magten i de byer, du nævner.
>>>
>>> Så du mener at staten skulle have sat styret i de omtalte kommuner ud af
>>> magt, og overtaget styringen? er det du siger at de røde ikke kan magte
>>> de opgaver de har i kommunerne?
>>>
>>> Kan se vi er enige, så er du alligevel langt om længe blevet klogere ang
>>> det røde udskud.
>>>
>>> Hvordan mon så ikke det ville gå hvis de røde havde magten på
>>> statsniveau...
>>>
>>
>>
>> Du mener ikke VKO har nogen reel magt til at styre kommunerne i kraft af
>> et folketingsflertal?
>
> Du evner ikke at svare?
>
>> I så fald kan du roligt blive hjemme på Torsdag.
>
> Det gør jeg skam også, der er ingen grund til at møde op, når man har
> brevstemt vel?
>
>> Ingen grund til at du spilder din tid på at stemme.
>
> Du mener at rød blok tager magten med eller uden flertal?
>


Jeg ønsker dig et godt valg på Torsdag.
*LOL*

Vidal (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-09-11 14:25

Den 11-09-2011 14:34, nbdk.dk skrev:
>
>
> On 11-09-2011 13:21, Michael Weber wrote:
>> Den 11-09-2011 12:46, nbdk.dk skrev:
>>>
>>>
>>> On 11-09-2011 12:25, Michael Weber wrote:
>>>
>>>> VKO har magten over dem, der har magten i de byer, du nævner.
>>>
>>> Så du mener at staten skulle have sat styret i de omtalte kommuner ud af
>>> magt, og overtaget styringen? er det du siger at de røde ikke kan magte
>>> de opgaver de har i kommunerne?
>>>
>>> Kan se vi er enige, så er du alligevel langt om længe blevet klogere ang
>>> det røde udskud.
>>>
>>> Hvordan mon så ikke det ville gå hvis de røde havde magten på
>>> statsniveau...
>>>
>>
>>
>> Du mener ikke VKO har nogen reel magt til at styre kommunerne i kraft af
>> et folketingsflertal?
>
> Du evner ikke at svare?
>
>> I så fald kan du roligt blive hjemme på Torsdag.
>
> Det gør jeg skam også, der er ingen grund til at møde op, når man har brevstemt
> vel?
>
>> Ingen grund til at du spilder din tid på at stemme.
>
> Du mener at rød blok tager magten med eller uden flertal?
>
Hvis den blå blok er rød efter din mening, kan det vel være
ligegyldigt, hvad der sker.

Claus E. Petersen (11-09-2011)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 11-09-11 16:06

Den 11-09-2011 10:18, nbdk.dk skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1617864.ece
>
> I har min uforbeholdne lykønskning for den udvikling.
>

Hov! Det Radikale Venstre er da så borgerligt som noget kan blive,
nærmest ligesom Venstre og De Konservative, bare uden nationalfølelse,
nærmere en afsky mod Danmark som selvstændig nation.

At de så har et nærmest barnligt had mod Dansk Folkeparti er en anden sag.

Faktisk skulle det ikke undre mig hvis de beslutter sig for at danne
regering med Venstre og Konservative på valgnatten, og SÅ bliver det for
alvor sjovt at være arbejdsløs eller i lavindkomstgruppen.

- cep



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste