Hvad fantsere droemmer folk om?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 09:07

Jeg har skrevet om det to foer(igaar faktisk!)

Det tortur, der blandt andet har foert til en del
skeloejede mennesker, hjernen goer engang imellem
ekstreme ting, udvikler ekstreme evner, hvis den bliver
Udsat for noget udover det saedvanlige og er istand
til at goere de eksstreme ting fra naturens side!

Naa ikke desto mindre, er der sket det, at jeg er blevet
Saa laast af tortur at jeg ikke laengere kan bruge min
Forestillingsevne/Fantasi til at forestille mig
en situation hvor der sker noget positivt for mig
selv paa privat personligt plan, det er ikke det samme
Som en person der er torteret / programmeret til
at urinere i bukserne hver gang de bryder loven!

Eller staa paa et ben!

Der behoeves egentlig heller ikke tortur for de to,
Jo, maaske nok den foerste!

Som sagt naar hjerne dvs.. Naar brainstemmen, limbic
system osv.....er tortur drevet af signaler fra programmering
der sidder og goer ting som "oedelaeg dig selv" samtidig med
"du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for
dig sel"

Bliver det hurtigt grimt!

I mit tilfaelde var det en vaskeaegte foraedder der gjorde
Forbrydelsen, da det mislykkedes at programmere mig
til at stemme paa det politiske parti DF!

Faktisk er jeg overbevist om at nogen ville goere mig
til en idiot!

Den skyldige hedder Karsten Bjoernholt og
er bestyremedlem i det danske emdr forbund

Manden er en idiot og narhoved, men snu nok til
at bruge sine programmerede mennesker, til at goere
hans forbrydelser for ham!

Manden er en primitiv der har opdaget hvordan
han saetter folk i en trance, hoejst sandsynligt
fordi saa kan han tortere dem, og bagefter soerge
for at de ikke husker det(sadist)!

Og har igennem sit liv opdaget mere og mere ekstreme
maader at tortere og oedelaegge liv paa!

Og tilsidst er folk bare allesammen blevet til tortur drevne
programmerede koeddukker!

Sane Peter