Valg!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 18:10

Det har vist sig at vaere en udbredt
vrangforstilling blandt folk, at de ikke
kommer i det kvante mekaniske mareridt,
og bliver torteret for altid naa de doer!

Jeg har ikke taenkt mig at foelge de
sindsyge der hvor de skal hen!

Action at a Distance!

Saa alle kommer i!

Sir B er us , er effektiv af H til, til sit arbejde!

Med undtagelse af, som altid:

Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna/Jesus Kristus
De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend!

Sir B er us aka Cerberus
Finder sig ikke rigtig i noget!

Saa jeg har sku faaet jer alle sammen kneppet
af en hund naar det kommer til stykket!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 18:38

Busted af Buster!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 18:43

On Sat, 10 Sep 2011 19:37:59 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Busted af Buster!

> Sane Peter

Sikke da et spild!
Saa meget arbejde og saa intet godt ud af det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 19:45

On Sat, 10 Sep 2011 19:43:07 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Sikke da et spild!
> Saa meget arbejde og saa intet godt ud af det!

> Sane Peter

Grunden til mine skriblerier:

At det nu er forbi det punkt, hvor jeg nogensinde
kan se tilbage paa mit liv og taenke/sige, det var et godt liv,
uden at vaere loegnagtig heller ikke selv hvis jeg lever i flere
tusinde aar, og goer mine celler som de var for tyve aar siden, eller
flytter mig selv til et andet tidspunkt via Quantum Entangelment!

Altsammen fordi jeg blev udsat for EMDR!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 20:01

On Sat, 10 Sep 2011 20:45:08 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

eller
> flytter mig selv til et andet tidspunkt via Quantum Entangelment!

> Altsammen fordi jeg blev udsat for EMDR!

Og jeg ved hvad jeg taler om, det er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 20:10

> [...]

eller
> flytter mig selv til et andet tidspunkt via Quantum Entangelment!

> Altsammen fordi jeg blev udsat for EMDR!

Naa, men i det mindste er det ikke lykkedes at goere
mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 21:09

> [...]

eller
> flytter mig selv til et andet tidspunkt via Quantum Entangelment!

> Altsammen fordi jeg blev udsat for EMDR!

Det har vist sig at folk gerne vil slippe ud af Helvede
Naar de er der, derfor har Sir b er us,indfoert
"paa egen haand/pote" at der aldrig maa ske noget
positivt for dem mens de er der, da det jo ellers
oedelaegger foremaalet med Helvede,
og er imod folks religion!

Desuden saa laere de heller ikke noget da
det jo kunne anses for positivt for dem!

Og Helvede drejer sig trods alt om Haevn og ikke Straf!
(men folk maa geren tro det er straf!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 21:17

On Sat, 10 Sep 2011 22:08:35 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Desuden saa laere de heller ikke noget da
> det jo kunne anses for positivt for dem!

> Og Helvede drejer sig trods alt om Haevn og ikke Straf!

En ring paa hjernen,en ring hjoernen, kvante mekanisk
af tortur, den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen
som er mig!

Den stoerste Tyr i universet, med mine horn snurret
rundt om sig selv! Stadigvaek og altid de eneste staerke
nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv
brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Sane Peter(Tyrens stjernetegn 25 April)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 21:35

> [...]

> Desuden saa laere de heller ikke noget da
> det jo kunne anses for positivt for dem!

> Og Helvede drejer sig trods alt om Haevn og ikke Straf!

Desuden har det vist sig at Jeg er uskyldig
i at i bliver torteret i Helvede for altid!

Fordi jeg er saa pisse programmeret!

Og samtidig saa alt det gode der er sket
paa grund af det min skyld!

Himlen er nedlagt og bliver aldrig til noget,
og har altid vaeret en loegnhistorie, der er simpelthen
ingen der gider vaere der i laengden!

Desuden er Sir B er us, sat til at fjerne alle forsoeg
paa at goere den!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-11 22:42

> [...]

> Desuden saa laere de heller ikke noget da
> det jo kunne anses for positivt for dem!

> Og Helvede drejer sig trods alt om Haevn og ikke Straf!

gerne ikke geren, stavefejl indsat af programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 00:11

> [...]

> Desuden saa laere de heller ikke noget da
> det jo kunne anses for positivt for dem!

> Og Helvede drejer sig trods alt om Haevn og ikke Straf!

Jeg har lige opdaget noget,
Jeg er ikke laengere istand til at forestille mig
at der sker noget positivt paa privat personligt plan!

Det jeg mener er, at jeg er nu saa laast af
tortur/programmering
at min fantasi og forestillingsevne ikke laengere er istand
til at udtaenke en dagdroem/fantasi hvor der sker en haendelse(en
hvilken som helst haendelse) der goer mig glad eller faa mig til at
smile!

Det er da at vaere laast i hjernen, og det hjaelper
ikke paa en depression!

Jeg kan sagtens smile, goer det faktisk lidt lige nu!

Jeg sidder og overvejer at faa det undersoegt af
nogle profesionelle, der kan saette mig i en trance og
undersoeg det, det er selvfolgelig tortur drevet,
Der ligger noget i retning af "du skal lide" ,
"der maa aldrig ske noget godt i dit liv" noget i den retning!

Sane Peter