Opløsningen af landsforrædderorganisatione~
Fra : bostan332

Dato : 10-09-11 07:19

- fra toppen eller fra bunden ?

Der har længe verseret rygter om, at Forsvarets Efterretningstjeneste
i sin nuværende form skal nedlægges. Det forlyder ydermere, at visse
officerer, der har forbrudt sig særlig alvorligt med elektromagnetisk
tortur mod den danske civilbefolkning, agter at begå selvmord.

Det kan man jo mene forskellige ting om, men det egentlig interessante
ved at opløse Forsvarets Efterretningstjeneste fra toppen består
selvfølgelig i forsøget på at undgå en dansk folkelig revolte mod
landsforrædderorganisationen.

Det kan desværre ikke helt udelukkes, at den administrative opløsning
ovenfra i et vist omfang kan manipuleres igennem en relativt
uforstående dansk civil offentlighed, som er opdraget til at forholde
sig andægt passiv og autoritetstro til dansk regeringsbureaukrati
inkl. et FE, der har været fjendtligt vendt imod den danske
civilbefolkning og den danske skattebetaler i 50 år.

Men det bør ikke kunne lade sig gøre.

Øvelsen går ud på det, der hedder damage control, men det er ikke en
øvelse, den danske civilbefolkning behøver at overlade til de
medskyldige for det reelt eksisterende orwellske rædselsregimente, der
administreres i den tavse sammensværgelse mellem CIA, det danske
forsvarsministerium, den danske regering og CIA- eller FE-
kontraktansatte redaktører i dagspressen, radio og tv.

De overgreb, FE gennem 50 år har begået mod den danske
civilbefolkning, er langt mere omfattende, end det, man nu forsøger at
bilde befolkningen ind ved at opløse FE fra toppen og ved at begå
selvmord i nogle få tilfælde.

Derfor slipper Danmark ikke for et opgør med Forsvarets
Efterretningstjeneste og dens forgreninger også fra græsrødderne. Den
kommende revolte behøver omfattende nytænkning, meget talent, megen
respektløshed og mange kræfter.

Og for god ordens skyld til slut: Både herhjemme og i udlandet foregår
der langt mere omfattende tyranniske overgreb end de infame seksuelle
overfald og den overordentlig smertefulde elektromagnetiske tortur,
som FE står for.

Steen Hjortsø

Fra : P.N.

Dato : 10-09-11 14:41

"bostan332" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>officerer, der har forbrudt sig særlig alvorligt med elektromagnetisk
>tortur mod den danske civilbefolkning, agter at begå selvmord.

Siger du dermed at du vil forlade os.

Fra : bostan332

Dato : 10-09-11 07:52

On 10 Sep., 15:40, "P.N." <2...@mail.dk> wrote:

> Siger du dermed at du vil forlade os.

Ikke jeg, men mine plageånder, som vistnok mener, jeg er blevet for
kedelig (intet kønsliv, intet socialt liv, intet erhvervsarbejde,
elektromagnetisk tortur fra morgen til aften og læser kun med største
besvær - da jeg bliver forhindret i det. Ja, så bliver det sgu nok for
kedeligt, og på den lidt seje måde kan man altså også uskadeliggøre
militære modstandere. Jeg tror, de ganske langsomt er nået til
erkendelsen af, at de må have gjort noget forkert.

Steen Hjortsø

Fra : P.N.

Dato : 10-09-11 20:04

> [...]

militære modstandere. Jeg tror, de ganske langsomt er nået til
erkendelsen af, at de må have gjort noget forkert.

Mener du stadigvæk at FE har agenter der opererer her i gruppen. Hvad mener
du om foreks om Jens bruun?.

Fra : kk

Dato : 10-09-11 16:21

bostan332:
> [...]
> der langt mere omfattende tyranniske overgreb end de infame seksuelle
> overfald og den overordentlig smertefulde elektromagnetiske tortur,

Må vi lige få nogle troværdige links, og så må du vist hellere tage din
medicin!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-09-11 23:46

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> bostan332:

> Må vi lige få nogle troværdige links, og så må du vist hellere tage
> din medicin!

Det er vist de ekstra stærke piller han har brug for, det virker som om han
er inde i en ekstra slem periode i øjeblikket.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : bostan332

Dato : 10-09-11 13:17

On 10 Sep., 21:04, "P.N." <2...@mail.dk> wrote:

> [...]
> Steen Hjortsø
>
> Mener du stadigvæk at FE har agenter der opererer her i gruppen. Hvad mener

Er indlysende FE-agent. Iøvrigt mener jeg, at gruppen er grundigt
inficeret af FE-agenter - 20 - 30% er FE-agenter, måske flere.

Steen Hjortsø

Fra : P.N.

Dato : 10-09-11 20:59

> [...]

Er indlysende FE-agent. Iøvrigt mener jeg, at gruppen er grundigt
inficeret af FE-agenter - 20 - 30% er FE-agenter, måske flere.

Hvad kan jeg sige andet end at jeg er rystet.

Fra : J. Nielsen

Dato : 11-09-11 07:33

On Sat, 10 Sep 2011 12:17:03 -0700 (PDT), bostan332
<steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

>Er indlysende FE-agent. Iøvrigt mener jeg, at gruppen er grundigt
>inficeret af FE-agenter - 20 - 30% er FE-agenter, måske flere.

Ja, I skal ikke stirre på mig! Jeg er KGB.
--

-JN-

Fra : Tom L

Dato : 11-09-11 09:57

J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk> wrote:

> Ja, I skal ikke stirre på mig! Jeg er KGB.

Og Wilstrup har allerede for mange år siden afsløret, at jeg er CIA, så....

Fra : bostan332

Dato : 10-09-11 23:31

On 10 Sep., 21:59, "P.N." <2...@mail.dk> wrote:

> Er indlysende FE-agent. Iøvrigt mener jeg, at gruppen er grundigt
> inficeret af FE-agenter - 20 - 30% er FE-agenter, måske flere.
>
> Steen Hjortsø
>
> Hvad kan jeg sige andet end at jeg er rystet.

Jeg er ikke tilfreds med, at du bare er rystet. Du burde være meget
mere end det.

Steen Hjortsø

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-09-11 23:43

> [...]
> officerer, der har forbrudt sig særlig alvorligt med elektromagnetisk
> tortur mod den danske civilbefolkning, agter at begå selvmord.

Du er ganske enkelt rablende skør. Du skulle vel aldrig være i familie med
P.N., Vel ?