SSF vil fratage unge kontanthjælpen
Fra : nbdk.dk

Dato : 10-09-11 10:17

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1617697.ece

Kontanthjælpen skal ryge, hvis ikke unge kontanthjælpsmodtagere går i
gang med en uddannelse, foreslår S og SF

Hmm hvordan hænger det lige sammen med at de beskylder VKO for at jage
rundt med de arbejdsløse?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-09-11 10:30

On Sat, 10 Sep 2011 11:16:45 +0200, nbdk.dk wrote:

> [...]
> gang med en uddannelse, foreslår S og SF
>
> Hmm hvordan hænger det lige sammen med at de beskylder VKO for at jage

S-SF går jo reelt ind for arbejdslejre, som i de "gode gamle dage".

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-09-11 10:54

"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang med en uddannelse, foreslår S og SF
>
> Hmm hvordan hænger det lige sammen med at de beskylder VKO for at jage

Hykleri ! Intet andet ord er dækkende.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : nbdk.dk

Dato : 10-09-11 12:00

On 10-09-2011 11:54, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Hykleri ! Intet andet ord er dækkende.

Som næsten alt andet fra rød blok.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-09-11 22:14

> Som næsten alt andet fra rød blok.

Det er nu ikke en speciel rød disciplin, vi kender det skam også fra blå
blok.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-09-11 18:59

Den 10-09-2011 11:16, nbdk.dk skrev:
> [...]
> gang med en uddannelse, foreslår S og SF
>
> Hmm hvordan hænger det lige sammen med at de beskylder VKO for at jage

Det er nye tider..

I gamle dage røg kontanthjælpen hvis man gik i gang med en
kompetencegivende uddannelse, for ellers risikerede man jo at alle dem
der ellers kun var berettigede til SU pludselig søgte om kontanthjælp,
og det kunne man jo ikke have!

- cep

Fra : wilstrup

Dato : 10-09-11 19:49

"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> går i gang med en uddannelse, foreslår S og SF
>
> Hmm hvordan hænger det lige sammen med at de beskylder VKO for

Der er forskel på at sige til de arbejdsløse: Her har du et job
til overenskomstmæssige vilkår som du kan bestride -vil du ikke
det, men som NoTrabajo hellere vil ligge og dandere den på
sofaen, så mister du din kontanthjælp - og så, som de borgerlige:
Du skal søge jobs, også selvom der ikke er nogle -søger du ikke
job der ikke findes, mister du kontanthjælpen.

Det kræver vist kun en no brain for at det kan misforstås.

Fra : nbdk.dk

Dato : 11-09-11 01:00

On 10-09-2011 20:49, wilstrup wrote:

> [...]
> kontanthjælpen.
>
> Det kræver vist kun en no brain for at det kan misforstås.

Haha så Kim Larsen er også en no brain, da han deler min opfattelse? uhh
det kunne nemt ende med en knurre på tråden for i 2 turtelduer *G*

--
MVH. N_B_DK