Her op til Valget!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 11:58

Jeg sidder og indser at jeg er ved at blive torteret ihjel,
af en gruppe foraeddere inklusiv Karsten Bjoernholt!
Der har programmeret men egen hjerne til at staa for
en stor del af torturen og sindsyggoerelsen, drevet af
smerte signaler til brainstem og limbic system!

Fordi de fejlede i at programmere mig til at stemme
paa det politiske parti DF!

Det har jeg selvfolgelig indset i lang tid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 12:19

On 9 Sep., 19:58, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Fordi de fejlede i at programmere mig til at stemme
> paa det politiske parti DF!
>
> Det har jeg selvfolgelig indset i lang tid!

Jeg har aldrig indset det foer, hvor effektivt det er at beskylde
nogen
for noget der er loegn, og bagefter forsoege at skjule
det.....daarligt!
Saa alle tror det er sandt! Den der skjuler det daarligt er saa den
originale
tilsviner der render rundt i et fortvivlet forsoeg paa at fremstaa som
den gode hjaelper af den person han har torteret og programmeret
til en saneseloes savlende idiot!

Det selvsamme programmering der manipulere min underbevidsthed,
til at starte dette indlaeg med de to overste linjer, og satser paa at
folk
bare ser det de vil se eller kun lige skimmer det igennem, og
taenker, mere af det samme, men i det mindste indroemmer han at
det er tilsvining og loegn, hvilket det ikke er, fra min side!

(det var i 1998!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 12:22

On 9 Sep., 20:19, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> taenker, mere af det samme, men i det mindste indroemmer han at
> det er tilsvining og loegn, hvilket det ikke er, fra min side!

Ja, nu siger linjeombrydningen at folk ikke gider laese det,
saa min snigangreb paa programmeringen blev oedelagt af selvsamme!

Sane Peter