tosser
Fra : Vidal

Dato : 09-09-11 14:40

http://lokalavisen.dk/

Hvilket tema har størst indflydelse på dit kryds til folketingsvalget?
Arbejdsløshed
18,74 %
Efterløn
10,61 %
Erhvervsliv
7,89 %
Skat
11,02 %
Sundhed
9,63 %
Uddannelse
4,64 %
Udlændinge
26,80 %
Andet
10,67 %

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-09-11 15:59

Den 09/09/11 16.39, Vidal skrev:
> http://lokalavisen.dk/
>
> Hvilket tema har størst indflydelse på dit kryds til folketingsvalget?
> [...]

det burde være:

Økonomi = 100%, da det er forudsætningen for resten.

/Kim

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 16:10

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen news:4e6a1b6b$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> det burde være:
>
> Økonomi = 100%, da det er forudsætningen for resten.
>
> /Kim

Ja, jeg toer ikke engang kigge paa min bankkonto!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-11 16:07

On Fri, 09 Sep 2011 15:39:48 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>http://lokalavisen.dk/
>
>Hvilket tema har størst indflydelse på dit kryds til folketingsvalget?
> [...]

De sku ha opdelt efter ministerier

Det her valgte overlapper uhyrligt fx arbejdsløshed, efterløn og
erhvervsliv

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 09-09-11 16:46

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Hvilket tema har størst indflydelse på dit kryds til folketingsvalget?

Der burde altid være mulighed for at sætte 3 x'er. Ingen ligger hele vægten
på ét tema.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 17:19

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i meddelelsen news:4e6a34a1$0$305$14726298@news.sunsite.dk...
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Der burde altid være mulighed for at sætte 3 x'er. Ingen ligger hele vægten
> på ét tema.

Medmindre,at det er vitalt for alt det andet!

Sane Peter