Opgejlet-til-selvros er dødshjælp out.
Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-11 10:00

   Opgejlet-til-selvros er dødshjælp out.
Alle vil øge status og omgår venner, der roser dem, så alle tror, de
er lykkelige og aldrig ku begå selvmord.

Men hvis vor selvrespekt er oppumpet med ros og anden kærlig løgn, så
gælder Pascals ord om at ærlighed og kærlighed kan ikke forliges. Så
er der risiko for at ballonen punkteres, og selvmord spredes som
epidemi på plejehjem
Det er DET statsnederlag, som politikerne frygter, når de gør de Etisk
Råd beslutning om NUL LÆGEASSISTERET SELVMORD til lov
Religion indgår i plottet.

I ros er der mere påtrængenhed end i dadel.Friedrich Nietzsche
   Jeg ved ikke noget så dejligt som når folk angriber mig. . Så
ved jeg, at de mener hvad de siger. GB Shaw
   Vi roser eller kritiserer, alt efter hvilken af de to ting der
giver os bedst mulighed for at brillere med god dømmekraft. Nietzsche
   Hvis du roses, er du ikke på din EGEN VEJ TIL SUCCES, men på
andres. Nietzsche
    Publikum vil behandles ligesom kvinder: man skal absolut ikke
sige andet til dem end det, de ønsker at høre. Goethe
      He who cannot love must learn to flatter.Goethe
   Afvisning af en ros er et ønske om at blive rost to gange. La
Rochefoucauld
   Al smiger rummer gift.Publius Syrus