11.09 sikkerhed i New York
Fra : DADK

Dato : 09-09-11 08:04

Jeg siger ha! Hvor dumme tror de terroristerne er? Naturligvis sker der
noget ifb 11.09, men jeg ville se på Los Angeles og Hollywood, hvis jeg
var amerikansk efterforskningsleder...

Fra : P.N.

Dato : 09-09-11 08:27

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg siger ha! Hvor dumme tror de terroristerne er? Naturligvis sker der
> noget ifb 11.09, men jeg ville se på Los Angeles og Hollywood, hvis jeg
> var amerikansk efterforskningsleder...

Og hvem skulle så lave dette? Al Queda er snart historie desværre.
Kommunisterne er gået på pension. Så hvem truer freden?. Ja som det med den
slags så kommer der nu en periode med fred i verden, men kun indtil den
næste krigsherre melder sin ankomst med et nyt frisk Pearl harbour.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-09-11 10:19

On 09/09/11 09:03, DADK wrote:
> Jeg siger ha! Hvor dumme tror de terroristerne er? Naturligvis sker der
> noget ifb 11.09, men jeg ville se på Los Angeles og Hollywood, hvis jeg
> var amerikansk efterforskningsleder...

Politiet nappede to jihadister med bombegrej i Berlin i går. Det kunne
have forbindelse med denne "alert". Ofte er der faktisk reelle trusler.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14834280

Mvh
Martin

Fra : /john

Dato : 09-09-11 10:33

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> jeg ville se på Los Angeles og Hollywood, hvis jeg var amerikansk
> efterforskningsleder...

"Da amerikanske specialstyrker dræbte ... bin Laden i maj, fandt soldaterne
flere dokumenter, der antydede, at terrorgruppen planlagde angreb mod USA
netop på årsdagen for 11. september"

"Ifølge flere amerikanske medier handler terroralarmen om tre personer, der
rejste ind i USA i august. De vil angiveligt forsøge at gennemføre et
terrorangreb med et køretøj, der er fyldt med sprængstof"
"Flere medier skriver, at de mulige mål for angrebet er New York eller
Washington"

http://www.information.dk/telegram/278537

/john