Helles "skattesag"
Fra : nbdk.dk

Dato : 08-09-11 18:15

Hvem kan have interesse i at helle kommer i knibe?

Ja blå blok, men er der andre og måske folk meget tættere på? en som
indtil for nyligt stod til at få en minister post, men nu er blevet
degraderet, efter at have været helles højre hånd i lang tid? kan sass
larsen mon være blevet pissed over at blive degraderet, og derfor har
lækket de oplysninger til BT anonymt eller igennem en 3 person? han har
da motivet, og med stor sandsynlighed også muligheden for at se disse
papirer.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jet

Dato : 08-09-11 14:49

On 8 Sep., 20:14, "nbdk.dk" <nbdk...@gmail.com> wrote:
> [...]
> lækket de oplysninger til BT anonymt eller igennem en 3 person? han har
> da motivet, og med stor sandsynlighed også muligheden for at se disse

Hvem siger at det er SKAT der har lækket ? Det er nok Helle selv for
at få omtale har hun smidt den 9-sider lange brev ud, fra sidste år,
hvor hele sagen var belyst og måske har en
rengøringsdame/mand der tømmer set sit snit til at overbringe til BT
med ordene i er ikke færdige med HTS- sag, svjh på TV hvor en revisor
blev interviewet, stod han med en fotokopi af
sagsdokumenterne, der alle havde "sorte rande" tyder på at det er en
kopi der er kopieret flere gange på en dårlig (gammeldags)
fotokopimaskine

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-09-11 22:09

"Jet" skrev i meddelelsen

> [...]
>sagsdokumenterne, der alle havde "sorte rande" tyder på at det er en
>kopi der er kopieret flere gange på en dårlig (gammeldags)

En ganske fornuftig læser har skrevet følgende kommentar i BTs debatforum:

Af: Kirsten Andersen, 22:33

Tak for 10 år
Nej en ikke historie flytter ikke min stemme! Her er alternativet
Lars Løkke: bilagssag og overbetaling af private hospitaler
Lars Barfoed: Kødskandale og afgang som minister.
Claus Hjort: ministerens mindre demokratiske metoder, usande oplysninger,
til folketinget, bestilte misvisende tal fra arbejdsmarkedsstyrelsen for at
dreje den offentlige debat til egen fordel.
Lene Espersen:polireform, digitaltinglysning og ferier
Brian Mikkelsen: fik en rejse til Sydfrika til 84.000, på et tidspunkt hvor
Danmark havde vedtaget sanktioner mod sydafrika.
Troels Lund: Banede vejen for giftskibet, har modtaget Rolexur, som
behændigt blev afleveret da ombudsmanden gik ind i sagen
Kristian Jensen: modtog i 2009 stærk kritik, da han i strid med grunloven
administreret efter en lov der ikke var vedtaget i folketinget. Gik som
minister!
Hans Christian Schmidt: modtog en alvorlig påtale i 2004, i forhold til
kammerateri i forhold til hans tidlige arbejdsplads og hjemkommune.
Birthe Rønn har brudt hjemsendelsesaftalen med Irak og har hemmeligholdt den
del af aftalen, som Danmark ikke overholder. Har løjet overfor folketinget
feb. 2011
FYRET SOM MINIISTER 8.MARTS 2011, PGA LOVBRUD
Karen Ellemann: Giftskib og madpakker og fremrykkelse af gylleforbud, til
gavn for bønderne
Inger Støjberg: Snød med sit CV. Bruger 9 milliarder på aktiveringskurser
Lykke Friis: co2 kvoter og passivitet.
Benedikte kjær: har omdannet socialministeriet til valgpropaganda.
Søren Pind: fri husleje hos boligspekulant, som han forsøgte at "hjælpe"
under bankkrisen
Henriette Kjær: den historie er så ny og forhåbentlig ikke glemt.
Søren Gade: Lækagesagen
Jakob Axel Nielsen: Dækkede over regeringen i overbetaling på
privathospitalerne.
Ulla Tørnæs: ansatte østeuræisk arbejdskraft på sit gods.
Anders Fog: kreativ bogføring, som skatteminister. Irak Fog og Løgnen
Bendt Bendtsen: Misbrug af ministerbiler, gaver fra erhvervslivet o.m.a
fejlagtige cv, er o.m.a.
Helge Sander: indstillede svindlerforsker til 1,1 million i
forskningsmidler, kendte hende personligt
Videnskabsminister Helge Sander har ladet Videnskabsministeriet bruge op mod
15.000 kroner på private gaver. PENKOWA
Sidst men ikke mindst Uffe Ellemann taler vist for sig selv den minister der
har modtaget flest næser.
Bankpakke 2 var ikke udarbejdet til hr. og fru Danmark
Hvordan skal man tro på den regering? og kan de overhovedet se ind i 2020 på
et ærligt grundlag? jeg tror det ikke

Fra : P.N.

Dato : 09-09-11 07:31

Kær Arne tak for et superindlæg der viser essensen af 10 års borgerlig
vanrøgt af vores rare lille land.

Fra : wilstrup

Dato : 10-09-11 20:10

"P.N." <245@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Kær Arne tak for et superindlæg der viser essensen af 10 års
> borgerlig vanrøgt af vores rare lille land.

??? Du skriver tak for et superindlæg der viser essensen af 10
års borgerlig vanrøgt...., men samtidig slår du et andet sted til
lyd for at du vil stemme på Liberal Alliance - hvordan hænger det
dog sammen?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-09-11 22:11

"wilstrup" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> års borgerlig vanrøgt...., men samtidig slår du et andet sted til
> lyd for at du vil stemme på Liberal Alliance - hvordan hænger det

Det hænger sammen på den måde at Pollemanden hver dag desperat kæmper efter
et finde på kontroversielt synspunkt som han ikke har brugt før. Der er
intet af værdi i hans udmelinger, det er kun ene og alene provokationer for
provokationens skyld. Og desværre er der masser som hopper i pollemandens
trolle-net hver eneste dag.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : P.N.

Dato : 09-09-11 07:31

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-09-11 08:51

> [...]

> Hvordan skal man tro på den regering? og kan de overhovedet se ind i
> 2020 på et ærligt grundlag? jeg tror det ikke

Det er rigtig godt samlet op. Meget af det ovenfor nævnte havde jeg mere
eller mindre glemt. Når men ser på synderegistret for denne her regering, så
står det jo helt lysende klart at den slet slet ikke bør fortsætte. Mange af
disse her ministre forekommer vildt inkompetente. Hvad de været ansat i en
privat virksomhed på et lignende niveau ledermæssigt, så var de blevet
fyret, nogle af dem oven i købet bortvist fra arbejdspladsen. Men som
politiker kan man åbenbart tillade sig lidt af hvert før man bliver "fyret".

Fra : kk

Dato : 09-09-11 09:50

Den 9/9/2011, skrev Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de):
> [...]
> nogle af dem oven i købet bortvist fra arbejdspladsen. Men som politiker kan
> man åbenbart tillade sig lidt af hvert før man bliver "fyret".

Tilsvarende synderegister for "Røde" ministre?
mvh
kk B-)

Fra : P.N.

Dato : 09-09-11 10:21

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Tilsvarende synderegister for "Røde" ministre?
> mvh
> kk B-)

Jamen det kan du da slet ikke sammenligne.

Fra : kk

Dato : 09-09-11 11:44

P.N. frembragte:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det kan du da slet ikke sammenligne.

Hvorfor ikke? Har vi aldrig haft røde ministre som har kvajet sig?
mvh
kk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-09-11 11:45

"kk" skrev i meddelelsen

>Tilsvarende synderegister for "Røde" ministre?
>mvh
>kk B-)

Jamen, så kom med det - eller det er måske blot et "æv-bæv- det kan du selv
være"?

Fra : sluppermand

Dato : 10-09-11 16:03

On 9 Sep., 10:50, kk <k...@nospammail.dk> wrote:

> Tilsvarende synderegister for "Røde" ministre?

Frit fra hoften; Ritt´s rejseudgifter?

Hvis man gad, er der sikkert flere og ti år frem med en rød regering
ville give en ligeså lang liste. Det gør ingen forskel. De er alle,
røde som blå, magtmennesker der misbruger alle muligheder. På det
punkt er de ens. . . .

/Kent.

Fra : sluppermand

Dato : 11-09-11 17:41

On 9 Sep., 12:43, kk <k...@nospammail.dk> wrote:
> P.N. frembragte:

> Hvorfor ikke? Har vi aldrig haft røde ministre som har kvajet sig?

Kom lige i tanke om Ritt og en lejlighed. . .Hun er nok den tidligere
socialdemokratiske minister jeg husker for at rage _mest_ til sig
selv; det er hun god til, hun har om nogen beriget sig på
"arbejdernes" bekostning; hun har om nogen været en belastning for S,
i mange år selv om de ikke kunne se det . . . .Hun er nu i en alder af
nærmest skinddød og fuldstændig uden politisk betydning, blevet noget
"kina-ambassadør". Det giver sandsynligt ikke noget som helst til DK,
men det giver en god hyre til Ritt og det er jo det der tæller. Fanden
hytter sine. . . . . . .

/Kent.