Mere valgkort!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 16:50

Af en eller anden grund har NeoReader svaert
ved at laese stregkoden paa valgkortet,
jeg taenkte at der maaske var et eller andet
spaendende paa nettet tilknyttet stregkoden!

Den plejer at vaere ret effektiv til at finde info om
forskellige produkter paa internettet?

Nu har jeg installeret barcode scanner istedet!
(jeg menner ogsaa det var den jeg brugte til at finde
info om produkter paa nettet)

Kors, hvor jeg keder mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 16:59

Gjorde lige en byge!
Foer EMDR kedede jeg mig aldrig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 17:02

On Thu, 08 Sep 2011 17:59:06 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Gjorde lige en byge!
> Foer EMDR kedede jeg mig aldrig!

> Sane Peter

Nej den er go nok, ingen interesse i noget som helst,
ingen glaede, gider intet, kors den bliver grim for arten
naar den rammer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 17:13

On Thu, 08 Sep 2011 18:02:21 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Nej den er go nok, ingen interesse i noget som helst,
> ingen glaede, gider intet, kors den bliver grim for arten

Naa ja, 4+4=8, 01000 det samme paa binaer, landet hedder Danmark, Det
er medlem af EU og Nato, Statsministeren
hedder Lars Loekke Rasmussen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 17:37

On Thu, 08 Sep 2011 18:12:48 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Naa ja, 4+4=8, 01000 det samme paa binaer, landet hedder Danmark,
Det
> er medlem af EU og Nato, Statsministeren

Nej, ingentig paa valgkortet, heller ikke paa tranebaersaft!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 18:06

> [...]

> Naa ja, 4+4=8, 01000 det samme paa binaer, landet hedder Danmark,
Det
> er medlem af EU og Nato, Statsministeren

Der kan man bare se, det virker som om, at programmering
Er ved at give mig skylden for alle Karsten Bjoernnholts
Og DJ Aevls forbrydelser igennem tretten aar!

Mens jeg har siddet og stirret ud i luften stoerstedelen af
tiden, skrevet paa internettet iog koebt ind en eller
to gange om dagen og haft travlt med at vaere det mest torterede
menneske der nogensinde kommer til at
eksistere!

Gjort nogle skeloejede i fjernsynet og lidt jordskaelv!
Og andre ting som i det store hele er fuldstaendig
ligegyldige og uden betydning!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 18:10

On Thu, 08 Sep 2011 19:06:21 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> eksistere!

> Gjort nogle skeloejede i fjernsynet og lidt jordskaelv!
> Og andre ting som i det store hele er fuldstaendig

Feks. Universet, ved at soerge for at unified law of everything
blev placeret i begyndelsen!

Kvante Mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 18:14

On Thu, 08 Sep 2011 19:10:10 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

Danmark,

> Feks. Universet, ved at soerge for at unified law of everything
> [...]

Og det har vist sig at beloenningen for alt arbejdet,
Og dermed gaven til mig selv blev oedelagt af
nogle sindsyge aber!

Som bliver torteret i det kvante mekaniske mareridt
for altid naar de doer!

Arten doer med mig!

Og aberne hyleer og skriger i vanvid i torturen at de vil
have en ny chance, det her er saa uigenkaldeligt den sidste!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 18:23

On Thu, 08 Sep 2011 19:14:18 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Og aberne hyler og skriger i vanvid i torturen at de vil
> have en ny chance, det her er saa uigenkaldeligt den sidste!

Og det kan ikke laves om, det kan heller ikke laves om
at det har kostet arten livet!

Den doer med mig!

Er i Al Ked?

Det er A der vil vide det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-09-11 18:27

On Thu, 08 Sep 2011 19:23:02 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> torterede

> Og det kan ikke laves om, det kan heller ikke laves om
> [...]

Det er heldigvis ikke lykkedes at goere mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Heller ikke en Racist!

Sane Peter