DR er slet ikke røde.....
Fra : nbdk.dk

Dato : 08-09-11 14:48

Nå så DR påbyder de ansatte IKKE at tale om Helles skattesnyderi...

Nyhedsoplæserinde: "Jeg må ikke sige noget om det. Lige nu er jeg ved
at overtræde et forbud fra min ledelse.. hehe det fedt.. så det gør jeg
lige.. Altså øhm.. Det er lidt sådan en sag, og nu ved jeg du også har
siddet og luret lidt på den.. Det er sådan en sag, hvor man godt kan
være lidt i tvivl om det der er foregået egentligt er en lovovertrædelse.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1616572.ece

--
MVH. N_B_DK

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-09-11 16:08

On 08/09/11 15:47, nbdk.dk wrote:

> [...]
> siddet og luret lidt på den.. Det er sådan en sag, hvor man godt kan
> være lidt i tvivl om det der er foregået egentligt er en lovovertrædelse.

Ja, det bliver spændende om Videla og resten af det Lyriske ros stadig
er forargede..

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-09-11 21:35

"nbdk.dk" skrev i meddelelsen

> [...]
>luret lidt på den.. Det er sådan en sag, hvor man godt kan være lidt i
>tvivl om det der er foregået egentligt er en lovovertrædelse.

Jeg kan ikke se at DR i modsætning til BT ønsker at få verificeret deres
historie - BT bralrer blot ud med sagen uden at have undersøgt den til
bunds. De har erkendt i bladet at HTS IKKE har begået noget ulovligt, men
alligevel skal der de store overskrifter til - BT kan ikke en gang benyttes
til at tørre røv i - den er hamrende useriøs.