afprogrammering af vaelgerne paa valgstede~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-09-11 11:21

Subliminalt?

paa graensen af det hoerlige?

alle partier det er muligt at stemme paa er
"Danske Folkepartier"
Og
"Et Dansk folkeparti, betyder ikke noedvendiigvis
Dansk folkeparti"

Kan godt vaere det ville vaere en go ide!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-09-11 11:30

On 7 Sep., 19:20, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> "Et Dansk folkeparti, betyder ikke noedvendiigvis
> Dansk folkeparti"
>
> Kan godt vaere det ville vaere en go ide!

Og hvad med de enlige kandidater?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-09-11 11:34

On 7 Sep., 19:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og hvad med de enlige kandidater?
>
> Sane Peter

og betyder det at man ikke maa tale politik
med enlige kvinder?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-09-11 11:35

On 7 Sep., 19:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> og betyder det at man ikke maa tale politik
> med enlige kvinder?
>
> Sane Peter

"forstaa alting paa en made der er grim for dig selv"
"forstaa altuing opaa en maade der er vaerst for dig selv"

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-09-11 11:37

On 7 Sep., 19:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> "forstaa alting paa en made der er grim for dig selv"
> "forstaa alting paa en maade der er vaerst for dig selv"

der blev jeg lidt mast, stavefejl rettet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-09-11 11:46

On 7 Sep., 19:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> der blev jeg lidt mast, stavefejl rettet!
>
> Sane Peter

Kan de enlige kvindelige kandidater faa en pose paa hovedet?
Og lade vaere at tale med vaelgerne?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-09-11 11:53

On 7 Sep., 19:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Kan de enlige kvindelige kandidater faa en pose paa hovedet?
> Og lade vaere at tale med vaelgerne?
>
> Sane Peter

Det foregaaende indlaeg (det med posen)er:
"goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
"Oedelaeg dig selv"
"Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
"Roevrend dig selv"
"Du roevrender dig selv"
"Du oedelaegger dig selv"

"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-09-11 11:23

> [...]
> "Et Dansk folkeparti, betyder ikke noedvendiigvis
> Dansk folkeparti"
>
> Kan godt vaere det ville vaere en go ide!

Hvad med fjernsynet?

Sane Peter