Danske gidsler frikøbt
Fra : P.N.

Dato : 07-09-11 14:45

http://ekstrabladet.dk/112/article1615846.ece

Det er dog påfaldene at det her sker lige før et valg.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-09-11 15:40

On Wed, 7 Sep 2011 15:45:11 +0200, P.N. wrote:

> http://ekstrabladet.dk/112/article1615846.ece
>
> Det er dog påfaldene at det her sker lige før et valg.

Hvorfor.?

Regeringen har jo intet med sagen at gøre.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-09-11 16:19

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor.?
>
> Regeringen har jo intet med sagen at gøre.

Nu er du ikke alene, der var tre som hoppede lige i Pollemandens trolle-net
på denne her tråd. Du kan slet ikke se at han tager pis på dig, vel ?

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-09-11 18:22

On Wed, 7 Sep 2011 17:18:55 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nu er du ikke alene, der var tre som hoppede lige i Pollemandens trolle-net
> på denne her tråd. Du kan slet ikke se at han tager pis på dig, vel ?

Hvis du kun vil "bitche", hvorfor klapper du så ikke bare i.?

Fra : P.N.

Dato : 07-09-11 19:56

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:BXL9q.2071$GZ.1981@newsfe03.ams2...

> Nu er du ikke alene, der var tre som hoppede lige i Pollemandens
> trolle-net på denne her tråd. Du kan slet ikke se at han tager pis på dig,
> vel ?

Nej jeg tager ikke pis på de 3, problemet her er at du er evnesvag.

Fra : Jens G

Dato : 07-09-11 16:00

On Wed, 7 Sep 2011 15:45:11 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1615846.ece
>

>Det er dog påfaldene at det her sker lige før et valg.

Hvis de kunne komme fri nu, skulle man så have ventet til efter valget
for at undgå konspirationsteorier?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-09-11 16:07

P.N. <245@mail.dk> skrev i meddelelsen j47sgp$kj0$1@speranza.aioe.org:

> http://ekstrabladet.dk/112/article1615846.ece
>
> Det er dog påfaldene at det her sker lige før et valg.

Enig, Flemse. Jeg lugter DF og racisme hér.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.