Helle Thorning er et bedre og bedre bud på~
Fra : Lyrik

Dato : 07-09-11 10:32

Hvor velafbalanceret og statsmands-agtig var hun ikke i morgen-TV i dag?

Hun arbejder sig tættere og tættere ind på én jeg kunne stemme på.

der er jo det at sige til det at en statsminister må være et fyrtårn der
rager op midt i forvirringen og yderliggående synspunkter.

Den opgave klarer hun rigtig godt, synes jeg. Faren ved at stemme
yderliggående er et tumultant folketing fyldt med autonome.

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-09-11 13:34

On 07/09/11 11:31, Lyrik wrote:
> [...]
>
> Den opgave klarer hun rigtig godt, synes jeg. Faren ved at stemme
> yderliggående er et tumultant folketing fyldt med autonome.

Mon ikke de stålfaste EL-kommunister lige så gerne smasker rød maling i
snotten på Gucci-Thornen?

Mvh
Martin

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 09-09-11 12:17

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Den opgave klarer hun rigtig godt, synes jeg. Faren ved at stemme
> yderliggående er et tumultant folketing fyldt med autonome.

Hver dag sin afsløring af Helle Thorning fup i BT:
<http://www.bt.dk/politik/helles-bolig-manoevre-loeste-kinnock-for-dansk
-skattepligt>
--
Jesper