LA kandidat ja til flerkoneri
Fra : P.N.

Dato : 07-09-11 09:48

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1615404.ece?ref=lokalavisen

Det er på tide vi får friheden til at vælge tilbage på det område. Jeg går
stærkt ind for flerkoneri.

Fra : Lyrik

Dato : 07-09-11 10:12

Den 07/09/11 10.47, P.N. skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1615404.ece?ref=lokalavisen
>

> Det er på tide vi får friheden til at vælge tilbage på det område. Jeg går
> stærkt ind for flerkoneri.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Og måske går din kone ind for polyandri? For der skal vel være ligestilling?

Jeg går derimod ind for ægteskab mellem en mand og en kone. Den enhed de
kan opnå går langt ud over harem og konkubinesystemet.

Joakim B. Olsen virker noget nymfoman i sin fremtoning. Jeg er bange for
at vild med dans er blevet til vild med kvinder.

Prøv at tænke over følgende:
Nymfo-mani har noget med mani at gøre. Mani er en del af lidelsen
Manio-depressiv.
Jeg har bemærket at folk i den maniske fase er ret hypersexuelt overgearede!

Når sexualiteten presser så meget på at det er en plage for individet,
så er det som regel en fase i den maniske tilstand.
Snup en "Perikum" tablet fra Matas om dagen og se hvordan presset letter
og trangen bevæger sig imod normal.

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-11 11:49

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Joakim B. Olsen virker noget nymfoman i sin fremtoning. Jeg er bange for
> at vild med dans er blevet til vild med kvinder.

Det er kun kvinder der kan være nymfomaner - mener du Hr. Olsen er feminin?

Fra : Lyrik

Dato : 07-09-11 20:28

Den 07/09/11 12.48, Carl Alex Friis Nielsen skrev:
> "Lyrik"<jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er kun kvinder der kan være nymfomaner - mener du Hr. Olsen er feminin?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvis vi nu kalder det hypersexuel kan du så bedre forstå det? Tror du
ikke mænd kan være hypersexuelle?

Der er nok flere af dem end der er kvinder. Kvinder er stigmatiseret med
en diagnose nymfomani! Problemet er at mænd kæmper indædt for at det
ikke skal blive en psykisk diagnose for dem selv! Men det burde det
være! Døm selv om der ikke er en mandlig parallel til kvinders nymfomani
diagnose!))

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-11 21:03

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Hvis vi nu kalder det hypersexuel kan du så bedre forstå det? Tror du ikke
> mænd kan være hypersexuelle?

Nymfomaner er hypersexuelle kvinder

Hyperseksuelle mænd kaldes satyrer.

Kommer fra hhv. nymfer og satyrer fra græsk mytologi.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-11 14:19

On Wed, 07 Sep 2011 11:11:36 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

> [...]
>så er det som regel en fase i den maniske tilstand.
>Snup en "Perikum" tablet fra Matas om dagen og se hvordan presset letter

En svag placeboeffekt af planten prikbladet perikON
nod depressioon - for de troende

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-09-11 12:43

On Wed, 7 Sep 2011 10:47:41 +0200, P.N. wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1615404.ece?ref=lokalavisen
>
> Det er på tide vi får friheden til at vælge tilbage på det område. Jeg går
> stærkt ind for flerkoneri.

Du kan da være ligeglad. Du kan ikke engang finde EN kone, uden at skulle
betale for hende.

PS: Folk kan da allerede i dag leve som de har lyst til.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-11 14:13

On Wed, 7 Sep 2011 10:47:41 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/nationen/article1615404.ece?ref=lokalavisen
>

>Det er på tide vi får friheden til at vælge tilbage på det område. Jeg går
>stærkt ind for flerkoneri.

HVIS du virkelig er,

så sexet har du det
du inviterer dem til at bo i dit palads os holder dem fra at splittes

Du skal ikke have staten til at holde dem nede, når de en dag hader
dig¨¨
Afskaf AL lov om ægteskab sagde Glistrup, undtagen om arv

Spies morgenbolle damer var harem -

   Man kan ikke købe kærlighed for penge, men man kan købe noget
der ligner tilforveksling. Simon Spies

Fra : @

Dato : 07-09-11 16:38

> [...]

>http://ekstrabladet.dk/nationen/article1615404.ece?ref=lokalavisen
>

>Det er på tide vi får friheden til at vælge tilbage på det område. Jeg går

går du også ind for at en kone kan have flere mænd?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-11 20:40

On Wed, 07 Sep 2011 17:37:37 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>går du også ind for at en kone kan have flere mænd?

Massaagepigerne på Nørrebro kan hvis de er gode til det have nossegreb
om snese af mænd og beholde del af deres indtægt

Ærlig handel fra sag til sag - hvem kan have noget mod at A med to
skjorter og B med to par bukser mødes og bytter så begge har en af
hver?

Byttehandel kan_ ligne_ plyndring men når to voksne godkender - hvor
er problemet?
Var elpæren opstået uden metaltråd og glas var blevet byttet?