HJÆLP. Nultand og halmhus matcher
Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-11 06:20

HJÆLP. Nultand og halmhus matcher
Min far mistede en tand i for-munden og min snobbede mor insisterede
på stift-tand, så han så normal ud, men tandlæge indgrebet gav
spiserørsproblemer, opgylp og fremskyndet ynkelighed og på ½ år,
døden. Min farbror havde i sine sidste 15 år kun 5 tænder i munden og
tyggede fint sin mad mellem dem og gummerne og døde som 91-årig, hvor
min far kun blev 77.
Jeg er nede på 12 tænder og har ikke tyggeproblemer og finder det en
ædel sport og bedrift at klare sig også med færre.
Jeg ser en samfundsgavnlig optimisme i tilbage-til-naturen
selvhjulpenhed som dette. Jeg har taget størst mulig lån i mit hus,
dengang man endnu kunne, og cash står på bankkonto og er så så stort
beløb, at de hindrer, at jeg kan få tandlægekort og dermed kommunal
støtte til tandlægehjælp., Det er øremærket meget-vigtige
villa-reparationer.
At bygge halmhus gør man af hyperaktivitet., fordi det er sjovt at
bygge nyt. Og sjovt at være anderledes.
Min 28-årige søn og hans gravide, belgiske bachelor-samleverske har
total adgang til mit usælgelige gamle hus og får skøde. hvis de vil,
men at bruge benzin på at bil-køre mellem , Slangerup og hans
universites-sysler i den indre by, er sjovere end at oprydde et
perfektfungerende , rodet, gammelt hus. Så de bygger halmhus til at bo
med spæd i.!
Han har boet et par måneder i mit hus i 2009 og i 2007 og mener vi
umuligt kan eller bør bo i samme hus. Jeg ville værdsætte det. Og
ikke blande mig.

Hvad bør, hvem gøre anderledes.? Vi er begge grænsesøgende anderledes
for at være grænsesøgende. Noget er FARETRUENDE ulogisk. BoWarming,
cand.scient, gymnasieærer, 35861000