5 gaderøverier i Odense ALLE begået
Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-11 22:32

http://www.fyens.dk/article/1920347:Odense--Fem-gaderoeverier-i-Odense
5 gaderøverier i Odense *ALLE* begået af mørklødede bander, der talte
gebrokkent dansk. Hvornår er nok nok?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-11 00:49

On Tue, 06 Sep 2011 23:31:52 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>http://www.fyens.dk/article/1920347:Odense--Fem-gaderoeverier-i-Odense
>5 gaderøverier i Odense *ALLE* begået af mørklødede bander, der talte
>gebrokkent dansk. Hvornår er nok nok?

Vor overklasses egoisme er enorm- kan du se noget som kan stoppe deres
had mod normaldanske
Ellers kan jeg godt lide egoisme

Hjælp dig selv, så er der nok nogen, der vil hjælpe dig
Næstekærlighedens Princip.Nietzsche

Men når jeg gør status ovet mit liv som det smiter af på min søns, så
er samarbejde og byttehandel bedre

"Til den ædle sjæls træk hører egoisme. Nietzsche
"   Det er ikke på grund af slagterens, ølbryggerens eller
bagerens godgørenhed, at vi forventer at få mad på bordet, men fordi
dette er i deres egen interesse. Vi henvender os ikke til deres
menneskekærlighed, men til deres selviskhed, og taler aldrig til dem
om vores egne behov, men om deres egen vinding. Adam Smith

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-09-11 10:35

On 07/09/11 01:48, Bo Warming wrote:

> [...]
> Næstekærlighedens Princip.Nietzsche
>

> Men når jeg gør status ovet mit liv som det smiter af på min søns, så

Jeg tror at overklassen måske engang var ledt af naiv idealisme ligesom
din ulandshjælperfejltagelse. Iøvrigt var det vel en slags mode, en
forsmag på oplevelsesturisme dengang omkring 1970. Negerne blev af
turisterne set som naturens muntre børn, der skulle hjælpes til en lidt
bedre levestandard og samtidig med stifte bekendtskab med vestlig
rationalitet, godhed og eftertænksomhed.
Men at overklassen ikke kan erkende at deres ædle-vilde-romance nu er
kørt helt af sporet, er underligt. Merkel, Cameron og Sarkozy siger at
de kan se den er gal, men bliver det til andet end tomme ord?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-11 13:45

On Wed, 07 Sep 2011 11:34:48 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
0>> Men når jeg gør status ovet mit liv som det smiter af på min søns,

> [...]
>kørt helt af sporet, er underligt. Merkel, Cameron og Sarkozy siger at
>de kan se den er gal, men bliver det til andet end tomme ord?

Længe far de 3 tænkt og facadet

"Vær lykkelig: Du har ingen venner tilbage, hvis du er ulykkelig. "
Euripides

Nu er de taget mee bukserne nede og siger

"Vi er et nyt sted"

Så HELT dumme er de ikke

Fra : /john

Dato : 07-09-11 07:32

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvornår er nok nok?

For rød stue er der åbenbart lang vej endnu:

Thorning vil give flere opholdstilladelser:
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2537836.ece

/john

Fra : @

Dato : 07-09-11 16:33

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>http://www.fyens.dk/article/1920347:Odense--Fem-gaderoeverier-i-Odense
>5 gaderøverier i Odense *ALLE* begået af mørklødede bander, der talte
>gebrokkent dansk. Hvornår er nok nok?

det var det for 30 år siden