Alle i job pr.HavesØnskes
Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 09:59

Alle i job pr.HavesØnskes
Internettet er en mulighed for at lade alle vide hvad du og dine børn
kan
og så maile, prisforhandle og finde sammen om jobs, hvor A.gavner en
B. der kan betale eller byttehandle.
Da min ingeniørfar i Nærum var ved at blive fyret fra Radiometer ville
han gå fra hus til hus i parcelhuskvarteret og tilbyde sine
håndværksfærdigheder og han ku da ha tjent nok til at blive boende -
men Radiometer udskød fyring indtil dagpenge ku redde ham til
pensionsalder
I min gymnasietid hjalp ham mig til vellønnet lektiehjælpsjob for en
læge i kvarteret, hvis søn jeg lærte matematik - dygtigt.
Hele Danmark ku være så velfungerende som Kina, hvis internettet
brugtes til. at vi fandt sammen og kom hinanden ved via hyppigt
opdaterede haves og ønskes oplysninger, så vi kom til at gå i hak med
medborgere.
Forestil dig at du starter hver dag med at åbne komputeren og ser
hvilke i nabolaget der vil have plænen slået af dig og hvem trænger
til at du lapper hans cykel og hvem vil betale for at få slikket pik
og hvad ellers det kan skabes glæde ved.
Mange har et rum til leje og mange mangler rum. Mange bruger ikke
deres bil i weekenderne og ku udleje den da.
Staten overvåger alt om penge og skal være langmodig med sort arbejde,
der måske fører til beskatteligt arbejde og søgesystemer om
byttehandlerne kan bruges til at fremme dem snarere end at beskatte
dem
Kun fantasien sætter grænser for, hvordan læggen haves og ønskes data
ud på nettet, kan få et sparsommeligt samfund til at hjælpe alle til
fordele.
Fagforeninger mm der gavnes af centralisering vil modsætte sig det,
men en DF-agtig protest bør rejse sig mod at det hindres, at
arbejdsløshed bekæmpes så enkelt.
Hvis rutinerne gør det nærliggende at udleje børn til
pædofil-perversion så er løsningen at staten griber ind med frivillige
tiltag når dens scanning af nettet giver mistanke.
Så bør forælderen til pigen, der japan-style mødes i
skole-frokostpausen med forretningsmænd på sexhoteller -
oplyses om liderbukkens tidligere volds og sexdomme. hvis der er
nogen, og alt kan ordnes mindeligt, så man kun handler hvor ufarligt.
Japan har mangedoblet disse byttehandler på få årtier og konservative
forarges, men pigerne lærer udbud og efterspørsel så de vil kunne
rådgive egne børn om et par år om at blive rig , nemt.