Nå men ellers går det jo meget godt, eller~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-09-11 09:58

Flere og flere bukker under, den økonomiske krise er langt fra slut hvis man
efterhånden kan kalde den en krise længere. Men blå blok har kun nogle
forkølede vækstpakker og rød blok 12 minutter. Jo vores politikere tager
virkeligt det her seriøst.

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1614568.ece

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : @

Dato : 06-09-11 15:37

On Tue, 6 Sep 2011 10:58:22 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Flere og flere bukker under, den økonomiske krise er langt fra slut

oversat til dansk

alt for mange har levet over evne på lån i fiktive ejendomsværdier

og nu er det tid at betale

flertallet ligger som de selv har redt

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-09-11 21:09

"@" skrev i meddelelsen news:itbc675ftjsuq4heue0v7fdr01augmto67@4ax.com...

>oversat til dansk
>

>alt for mange har levet over evne på lån i fiktive ejendomsværdier
>
>og nu er det tid at betale
>
>flertallet ligger som de selv har redt

Så må det da glæde dig at flertallet snart bliver til mindretallet - jeg må
forvente at du også vil bidrage til at det sker?

Fra : nbdk.dk

Dato : 08-09-11 21:14

On 08-09-2011 22:09, Arne H. Wilstrup wrote:
> Så må det da glæde dig at flertallet snart bliver til mindretallet - jeg
> må forvente at du også vil bidrage til at det sker?

Det er Helle Thornings flertal du her mener ikke? godt så er vi enige,
der er langt champagne på køl til heksen taber endnu et valg.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-09-11 22:11

"nbdk.dk" skrev i meddelelsen

>Det er Helle Thornings flertal du her mener ikke? godt så er vi enige, der
>er langt champagne på køl til heksen taber endnu et valg.

Det nuværende flertal er blå blok - det burde selv et femårigt barn kunne
se - at blå blok så ser ud til at tabe valget stort, er der vist ingen tvivl
om, så det bliver gravøl du kommer til at drikke - bare vent.

Fra : nbdk.dk

Dato : 08-09-11 22:48

On 08-09-2011 23:11, Arne H. Wilstrup wrote:

> Det nuværende flertal er blå blok - det burde selv et femårigt barn
> kunne se - at blå blok så ser ud til at tabe valget stort, er der vist
> ingen tvivl om, så det bliver gravøl du kommer til at drikke - bare vent.

Hvor ser det ud til at blå blok vil tabe stort? i de meningsmålinger der
ikke længere pryder forsiderne? hvorfor mon ikke EB og politikken ikke
er så vilde med dem længere?

http://politiken.dk/indland/ECE1386301/eksperter-meningsmaalinger-misbruges/

Og igår tror jeg det var at EB bragte en leder om mere politik, og færre
meningsmålinger, sjovt nok opstod de holdninger hos de 2 aviser
samtidigt med at en måling viste 89-86 til rød blok, og altså ikke det
store forspring de har haft, tilfælde? sikkert ligeså stort tilfælde som
at DR ikke ville have at der blev talt om den "nye" skattesag, men nu er
de jo også lovet omkring 800mio ekstra af S, så de plejer vel bare deres
interesser.... (på vores bekostning)

--
MVH. N_B_DK