Megaloman i isolation – mig ifl Glistrup
Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 05:49

Megaloman i isolation - mig ifl Glistrup

Glistrup var enormt elskværdig og rådgivende da jeg ugentlig i 20 år
telefonisk bad om hjælp til at forbedre læserbreve.
Men efterhånden fornemmede jeg at han var begyndt at se mig som en
storhedsvanvittig person, der dumt havde isoleret sig fra
DK-fællesskabet.
Her en beretning om, hvor det afgørende gik galt.

Min mor ønskede jeg sku blive professor som farfar og oldefar.
Mine karakterer i skolen pegede mod den mulighed, men da jeg blev
cand.scient, var jeg som min søn i dag der netop har fået samme grad,
uden job.
Jeg fandt norsk fysioterapeut der også ville ofre sig for
ulandsarbejde og vi giftede os, og udsendtes til Zambia 1972
Da vi i 1974 kom hjem var hun gravid med mig, og svigermor i Oslo
overtalte hende til ikke at rejse med mig til mit næste toårsjob i
Kabul.

Fornylig har min cand.scient søn besøgt sin norske læge-halvbror og
erfaret at min ex-svigermor sidder ensom på plejehjem og venter på eet
ugentlig opkald fra datteren og kun det.!

Alle er vi gjort indbildske af smigrende mødre
("Alle børn er konger i deres mor's fantasi's kongerige". Skrev S.
Freud.)

Derfor ville jeg være missionær og siden ulandshjælp-chef.
Blev kun halvtids-gymnasielærer, men stadig megaloman og det gir
stjernestunder af dagdrømmeri - og jeg har fine parforhold med børn
bag mig og disse ser mig af pligt.
Gid jeg var i netværk som de unge med deres mobiltelefoner.
Men bedre hvis jeg var produktiv som en kineser i job.
Ved at jeg aldrig har sku yde for at nyde er jeg blevet ubrugelig til
alt andet end at formulere Glistrup-visdom=kineservisdom
Alle har været som narkopushere og forkælet mig men reelt lokket mig
på blindspor som megaloman i isolation og den skæbne deler jeg med
mange danskere og der et kun én løsning på sigt - at lære af Kina

Fra : kk

Dato : 06-09-11 08:59

Bo Warming har bragt dette til os:
> [...]
> på blindspor som megaloman i isolation og den skæbne deler jeg med
> mange danskere og der et kun én løsning på sigt - at lære af Kina

Imponerende selverkendelse!
mvh
kk :'(

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-09-11 10:11

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming har bragt dette til os:

> Imponerende selverkendelse!
> mvh
> kk :'(

Ja han får da et sjældent klarsyn ind i mellem, men bare rolig, der går ikke
lang tid før at det sædvanlige bræk og uforståelige nonsens flyder i så
rigelige maniske mængder fra Bjelkes Alle på Nørrebro. Han er grundlæggende
en opmærksomhedssøgende egoistisk narrøv af en despot som jeg synes det er
umanerlig svært at holde blot det mindste af. Han ligger permanent i mit
kill-filter og det skete fra den dag han tog pædofile møgdyr i forsvar for
en del år tilbage. Dertil kommer hans konstante strøm af 20 daglige
OT-indlæg som jeg ikke gider at glo på. At lukke Bo Warming ned med et
kill-filter hjælper voldsomt på støjen i dk.politik. Bo Warming bidrager
ikke, han støjer kun.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 06-09-11 10:26

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) kom med denne ide:
> [...]
> hjælper voldsomt på støjen i dk.politik. Bo Warming bidrager ikke, han støjer

OK, men jeg holder ham nu udenfor killfilter på grund af
underholdningsværdien af hans indlæg, jeg har jo masser af plads i
computeren.
mvh
kk :D

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-09-11 10:32

> [...]
>
> OK, men jeg holder ham nu udenfor killfilter på grund af
> underholdningsværdien af hans indlæg, jeg har jo masser af plads i

Mine computere har skam masser af plads men min personlige tolerance-tærskel
har ikke lige plads til et fjols som Bo Warming.

Fra : P.N.

Dato : 06-09-11 10:44

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:cMl9q.1148$BK4.778@newsfe22.ams2...

> Mine computere har skam masser af plads men min personlige
> tolerance-tærskel har ikke lige plads til et fjols som Bo Warming.

Læg mærke til at taxa-klovnen Kim Larsens skriverier består i dagligt at
fortælle de få læsere der er tilbage i gruppen at han ikke vil læse omkr 5
af gruppens skribenter som taxa klovnen ikke finder værdige til at læse.
Selv ryger Kim nok aldrig i filtret, da hans idioti er underholdning af 1ste
klasse.

Fra : kk

Dato : 06-09-11 11:24

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Mine computere har skam masser af plads men min personlige tolerance-tærskel
> har ikke lige plads til et fjols som Bo Warming.

Pas nu lige på! Vi skal være her alle sammen. Der er sikkert
adskillige, som synes at du og jeg er nogle fjolser, men det betyder jo
ikke at vi ikke må være her.
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-09-11 11:33

> Pas nu lige på! Vi skal være her alle sammen. Der er sikkert
> adskillige, som synes at du og jeg er nogle fjolser, men det betyder
> [...]

Det sagde jeg heller ikke. Men jeg gider ikke at høre på hans højrerabiate
vrøvl. Og med +20 mere eller mindre forvirrede trådsstartere hver dag, så
bliver man træt af Bo Warming. Og stadigvæk, jeg kan ikke acceptere nogen
som tager pædofile møgdyr i forsvar. En sådan person ryger på kill-filter
hurtigere end du når til K når du staver til kill-filter.

Fra : kk

Dato : 06-09-11 13:05

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) har bragt dette til
os:
> [...]
> tager pædofile møgdyr i forsvar. En sådan person ryger på kill-filter
> hurtigere end du når til K når du staver til kill-filter.

Højrerabiat vrøvl er IMHO ikke værre end venstrerabiat vrøvl, men,
indrømmet, der er langt mellem snapsene i BW's alt for mange indlæg og,
hvis han har forsvaret pædofile møgdyr så fortjener han at få den
skåret af, med en sløv kniv og uden bedøvelse.
mvh
kk :-@

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 17:12

On Tue, 06 Sep 2011 14:04:44 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>
>Højrerabiat vrøvl er IMHO ikke værre end venstrerabiat vrøvl, men,
>indrømmet, der er langt mellem snapsene i BW's alt for mange indlæg og,
Lær at læse diagonalt så du hurtigt fokuserer ind på det der forarger
og forlyster dig og stryger forbi snapse der ikke er din smag

Men er du uenig med Konfuze om noget?

>hvis han har forsvaret pædofile møgdyr så fortjener han at få den
>skåret af, med en sløv kniv og uden bedøvelse.

Vent dog med torturstraf til hvis Tønderfar påfører HIV

Øje for øje gør verden blind sir Gandhi og kineserne

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 16:54

On Tue, 6 Sep 2011 12:32:41 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>som tager pædofile møgdyr i forsvar. En sådan person ryger på kill-filter
>hurtigere end du når til K når du staver til kill-filter.

Nogen læser og lærer

Så HURRA at jeg ikke længere beskyldes for at være pædofil

Fordi min moralrelativisme gør mig pædofilapologet

Fra : J. Nielsen

Dato : 06-09-11 16:01

On Tue, 6 Sep 2011 11:31:50 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Mine computere har skam masser af plads men min personlige tolerance-tærskel
>har ikke lige plads til et fjols som Bo Warming.

I betragtning af din stærkt begrænsede "personlige tolerance-tærskel"
beskæftiger du dig forbavsende ofte med Bo og hans indlæg.

Kill-filtre er som regel en falliterklæring fra den filtrerendes side.
Omvendt, er det en form for ridderslag at havne i Wilstrups filter. En
ære der (så vidt jeg ved) endnu ikke er overgået mig.
--

-JN-

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-09-11 16:53

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> I betragtning af din stærkt begrænsede "personlige tolerance-tærskel"
> beskæftiger du dig forbavsende ofte med Bo og hans indlæg.

Hvis nu folk holdte op med at kommentere Bo Warming, så ville jeg slet ikke
ane at han eksisterede. Det er en forjættende tanke.

> Kill-filtre er som regel en falliterklæring fra den filtrerendes side.
> Omvendt, er det en form for ridderslag at havne i Wilstrups filter. En
> ære der (så vidt jeg ved) endnu ikke er overgået mig.

Jeg synes ikke at det er nogen fallit-erklæring at smide idioter på
kill-filter. Det giver langt mindre støj og meget mere spot på indlæg som er
interessante.

Fra : Snuden

Dato : 07-09-11 14:11

On Tue, 6 Sep 2011 17:53:27 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>Hvis nu folk holdte op med at kommentere Bo Warming, så ville jeg slet ikke
>ane at han eksisterede. Det er en forjættende tanke.

Få dig dog en news-reader der ikke kun ignorerer indlæg fra den person
du har i filteret, men også alle de svar, der måtte komme på
vedkommendes indlæg. Så slipper du for indlæggene, og vi slipper for
dit evindelige brok hver gang nogen svarer på BW's indlæg.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-09-11 14:17

On Wed, 07 Sep 2011 15:11:19 +0200, Snuden wrote:

> [...]
> vedkommendes indlæg. Så slipper du for indlæggene, og vi slipper for
> dit evindelige brok hver gang nogen svarer på BW's indlæg.

Så vil Kim jo ikke have noget at "bitche" over.

Fra : Snuden

Dato : 07-09-11 20:03

On Wed, 7 Sep 2011 15:17:14 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Så vil Kim jo ikke have noget at "bitche" over.

Moooon ikke han kan finde noget. Han plejer at være god til det ;)

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 10:35

I sine sidste år sagde Glistrup ofte at kineserfremgang skyldes
FREMSKRIDTSPOLITIK

>Imponerende selverkendelse!

Jeg skriver efter bold ej mand og hvis andre kan se at selvanalyse af
såre typiske normale danske mig, peger mod at Kina bør kopieres, så,
uddyb lige hvad især overbeviser dig nu.

Fra : kk

Dato : 06-09-11 11:26

Bo Warming har bragt dette til verden:

> [...]
> såre typiske normale danske mig, peger mod at Kina bør kopieres, så,
> uddyb lige hvad især overbeviser dig nu.

Overbeviser om HVAD?
mvh
kk :-?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 16:45

On Tue, 06 Sep 2011 12:26:23 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming har bragt dette til verden:

>Overbeviser om HVAD?

dU HAR KUN UDTRYKT ENIGHED I MIN TRÅDSTART.

GLISTRUP mente at typisk danske storby-skitzoer er gjort rethaveriske
og forurettede af for megen ros fra mor, og når de smigres til
megalomani af mor så er det et spørgsmål om tid før indre splittelse
opsår med psykotiske tendenser - hvilket jeg dog ikke har

Kinamødre pæser og oplyser om pligt overfor fællesskabet og det
hindrer problemer i at opstå

Hvor langt kan du følge mig, kk ,, i denne uddybning?

Titusinder af kinesiske ingeniører pukler for at komme før amerikanske
ingeniører med at opfinde sværmrobotter til militært brug
'
Her er det gavnligt for Kina at "tigermødre" tror på social arv og
ikke pæsede genibørnene med overdreven smiger om at du er
mandarinslægt og skal nok udkonkurere opfinderkollegerne

I Snobbebyer som Boston og Philadelphia vil mødre der tror på DNA-arv
vedr IQ gøre børnene særlig megalomane og forurettede og rethaveriske
hvis de får modgang

Kinas succes har mange del-forklaringer
Japanske skitzoer bliver aldrig aggressive - Konfuze overgår alle
lægeforskere

Fra : kk

Dato : 06-09-11 19:24

Bo Warming skrev den 9/6/2011:

> [...]
> hvis de får modgang
>
> Kinas succes har mange del-forklaringer
> Japanske skitzoer bliver aldrig aggressive - Konfuze overgår alle

....Kan slet ikke følge dig!
Er nok opdraget forkert, efter din opfattelse - måske er jeg for
gammel, måske begyndende.. du ved, vor jødiske ven med det tyske navn!
mvh
kk l-)

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 22:00

On Tue, 06 Sep 2011 20:24:06 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>...Kan slet ikke følge dig!
>Er nok opdraget forkert, efter din opfattelse - måske er jeg for
>gammel, måske begyndende.. du ved, vor jødiske ven med det tyske navn!

Du har ikke Altzheimer
Kan du se at kineserne stormer frem økonomisk pga markedsøkonomi og
sparsommelighed og vi må kopiere for ikke at blive ludfattige?

Psykiatriske problemer er sjældne når alle er travle med at producere
som på en kinesisk arbejdsplads

Fra : kk

Dato : 07-09-11 06:06

> [...]
> sparsommelighed og vi må kopiere for ikke at blive ludfattige?
>
> Psykiatriske problemer er sjældne når alle er travle med at producere

Deri tror jeg, at du har ret!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-09-11 11:52

> Bo Warming har bragt dette til verden:

> Deri tror jeg, at du har ret!

Jeg er slet ikke i tvivl om at du ikke aner hvad psykiatriske problemer er
for en størrelse, det skinner ret tydeligt igennem når du kan fyre sådan
noget pis af. Hvad angår Bo Warming så kender han alt til psykisk sygdom.
Hans ideer om at arbejde kan kurere psykiske sygdomme synes jeg afgjort
skulle afprøves på Bo Warming selv. Han overlever ikke en enkelt uge, ja
sikkert ikke engang en enkelt dag på et kinesisk arbejdsmarked. Han kan ikke
engang klare et dansk arbejdsmarked.

Nu er idioten så også blevet 65 år eller bliver det i hvert fald i år, så
han er, efter de nuværende regler, på folkepension eller på vej dertil,
således er det lidt irrelevant. Havde han været noget yngre, så havde han
fået kærligheden at føle fra et kommunalt system som ikke så nemt og hurtigt
som tidligere hønser førtidspensioner af. Bo Warming havde sandsynligvis
hylet som en stukken gris hver dag i dk.politik ved al den aktivering og
arbejdsprøvning han skulle igennem i mange år indtil det kommunale system
ville finde ud af at han er komplet ubrugelig på et arbejdsmarked.

Derfor er det tragikomisk at se dig sidde og give det gamle forvirrede
despotiske fjols ret i hans betragtninger. At folk med psykiatriske
diagnoser bliver mishandlet i andre fjerne lande betyder bestemt ikke at vi
her i de vestlige lande skal kopiere asiatiske landes modbydelige
menneskesyn. At en idiot som Bo Warming synes godt om det betyder intet. Han
sidder godt beskyttet af det sociale system som plejer ham i hoved og røv i
sin svinesti og sørger for at han har penge til at få mad på bordet hver
dag, det system som han ofte sidder og håner.

Jeg har i min barndom set meget gamle radmagre mennesker (nærmest oldinge)
under General Francisco Francos diktatur i Spanien sidde på gadehjørner helt
stille med en hånd fremstrakt i håbet om at nogle mennesker ville give dem
lidt håndører til at de kunne få noget at spise den dag også. Her handlede
det om liv og død, så slem var fattigdommen under Francos militærdiktatur.
Det gjorde et så stort indtryk på mig at jeg aldrig har glemt de oplevelser.
I dag ser jeg gudhjælpemig lidt af det samme i USA når jeg er derovre, folk
som ludfattige går rundt i gaderne og tigger fordi USA?s Wellfare
(kontanthjælp) kun gives i fem år, herefter er folk fuldstændig overladt til
sig selv på ethvert tænkeligt niveau. Så påmindelserne om Spanien er der
stadig. Jeg vil kæmpe for at Danmark aldrig bliver sådan et lorteland (selv
om vi er på vej dertil), også selv om det indebærer at der sidder idioter
som Bo Warming og håner den hånd som fodrer ham hver dag.

Fra : P.N.

Dato : 08-09-11 10:16

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:_0I9q.5056$4X4.3662@newsfe27.ams2...
> [...]
> aldrig bliver sådan et lorteland (selv om vi er på vej dertil), også selv
> om det indebærer at der sidder idioter som Bo Warming og håner den hånd

Og her endnu spam-indlæg fra taxa-kim der mere og mere fremstår som en
Troll.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 23:21

>...Kan slet ikke følge dig!

Er der undertiden noget i mine indlæg du kan følge?

Hvad får dig til at åbne dem - udover at du indså fornuften i
skærmrobotter?

Fra : kk

Dato : 07-09-11 06:08

Den 9/7/2011, skrev Bo Warming:

> Er der undertiden noget i mine indlæg du kan følge?

Ja, det hænder!
> Hvad får dig til at åbne dem - udover at du indså fornuften i
> skærmrobotter?

Forventet underholdningsværdi, hvis de ikke er for lange.
mvh
kk ^^

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-11 11:31

On 06/09/11 06:49, Bo Warming wrote:
> [...]
> på blindspor som megaloman i isolation og den skæbne deler jeg med
> mange danskere og der et kun én løsning på sigt - at lære af Kina

"All repressed truths become poisonous." - Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-11 16:08

On Tue, 06 Sep 2011 12:30:55 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"All repressed truths become poisonous." - Nietzsche

Den værste undertrykte sandhed er nok at samfundet gavnes af empati
med de svage når disse er blevet ældre end babystadie
Fratager behandlere og undervisere udfordringer, lokker man den svage
helt ned i den tillærte hjælpeløsheds dyb

En japansk eller kinesisk skoleklasse har lærer nok til lidt
specialundervisning når noget er svært for nogle få

Vi skal have to lærer pr klasse, så lærerne har det sjovt. og alt for
mange elever påduttes ordblindhed og stammen, fordi lærernes
selvtikllid har det godt med at gøre normalelever til særlig
medynkvækkende og krævende problemelever som der hele tiden skal tages
særlig hensyn til

Kina-empati er til brug i overskueilge familiesammenhænge , kun - det
er sundt

Fra : Patruljen

Dato : 07-09-11 08:50

On 6 Sep., 06:49, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> på blindspor som megaloman i isolation og den skæbne deler jeg med
> mange danskere og der et kun én løsning på sigt - at lære af Kina

Der er megen smerte - her. Est du all right - Warming?