Glædelig flagdag
Fra : Jens Bruun

Dato : 05-09-11 16:33

Det er så dagen, hvor vi kan sende vore tanker til de unge mennesker, der
risikerer liv og lemmer for at føre dén politik ud i livet, vort folketing
har vedtaget. Det er også dagen, hvor vi kan sende gode tanker til de
efterladte familier.

Og Flemse kan nøjes med at tænke på, hvordan sæd smager og på, hvem der er
"kneppeaffald". Jubelidioten, stalinisten og de andre af gruppens psykopater
kan vælge at tage en lille spiller ved tanken om, at danske soldater bliver
slået ihjel i Afghanistan.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Larsen. \(på Alt~

Dato : 05-09-11 16:43

> [...]
> der risikerer liv og lemmer for at føre dén politik ud i livet, vort
> folketing har vedtaget. Det er også dagen, hvor vi kan sende gode

Aldrig nogensinde.

> [...]
> gruppens psykopater kan vælge at tage en lille spiller ved tanken om,
> at danske soldater bliver slået ihjel i Afghanistan.

Jeg synes det er rigtig sjovt at nyhedsgruppens mest
personlighedsforstyrrede psykopat, I ved ham slum-doggen inde på
Hvidovrevej, kalder andre for psykopater, det er ganske enkelt dagens
griner.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : sluppermand

Dato : 07-09-11 16:31

On 5 Sep., 17:43, "Kim Larsen. \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl26...@gmail.com> wrote:

> Aldrig nogensinde.

Nej, empati har aldrig været din stærke side i forhold til udsendte
danske soldater. Opstrakte langfingre rettet mod de udsendte soldater
er mere din stil. Det er hurtigere, nemmere, billigere, men rettet mod
de forkerte. . . . .

/Kent.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-09-11 16:56

Den 05-09-2011 17:32, Jens Bruun skrev:
> [...]
> risikerer liv og lemmer for at føre dén politik ud i livet, vort folketing
> har vedtaget. Det er også dagen, hvor vi kan sende gode tanker til de

Hvis det ikke var så kynisk kunne man have knebet en tåre frem.

- cep

Fra : P.N.

Dato : 05-09-11 18:11

> [...]
> psykopater kan vælge at tage en lille spiller ved tanken om, at danske
> soldater bliver slået ihjel i Afghanistan. --

At skulle kaldes for psykopat af Jens Bruun jamen det er jo morsomt. Jens
vil jo gerne modtage slagteriaffald fra Afghanistan, vi andre vil gerne se
massakren på unge danskere slutte, hvis jeg hadede dem ville jeg jo støtte
indsatsen i Afghanistan.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-09-11 18:26

P.N. <245@mail.dk> skrev i meddelelsen j42vqv$2so$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> vil gerne se massakren på unge danskere slutte, hvis jeg hadede dem
> ville jeg jo støtte indsatsen i Afghanistan.

Flemse, for pokker da. Jeg har været modstander af dansk tilstedeværelse i
Afghanistan fra dag 1, hvilket jeg igen og igen har givet udtryk for. Tror
du ikke bare, du skal holde dig til at researche i, hvordan sæd smager?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : wilstrup

Dato : 05-09-11 20:19

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> tilstedeværelse i Afghanistan fra dag 1, hvilket jeg igen og
> igen har givet udtryk for. Tror du ikke bare, du skal holde dig

Det er jo ikke noget nyt at du lyver - fx kalder du folk
psykopater og stalinister mod bedre vidende. Hvis der er nogen
der er psykopat, så er det sgu dig. Du er til gengæld ikke
stalinist, men nynazist - det er til gengæld sandt.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-09-11 18:29

> [...]
> massakren på unge danskere slutte, hvis jeg hadede dem ville jeg jo støtte

av!

- cep

Fra : wilstrup

Dato : 05-09-11 20:15

> [...]
> ud i livet, vort folketing har vedtaget. Det er også dagen,
> hvor vi kan sende gode tanker til de efterladte familier.

nix - Det er IKKE et enigt folketing der har sanktioneret krigen
i Afghanistan. Jeg hører til dem der var imod det, og da
politikerne der også var imod det repræsenterer mig, så kunne jeg
ikke drømme om at sende "gode tanker" til nogen af de
krigslidderlige.

> [...]
> andre af gruppens psykopater kan vælge at tage en lille spiller
> ved tanken om, at danske soldater bliver slået ihjel i

At du er kendt som nynazist gør jo ikke sagen bedre. Det er jo
kendt at det er nynazisterne og de andre højrefjolser der er
nyttige idioter for USAs krig -akkurat som det afspejler sig i
Folketinget.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-09-11 20:35

On Mon, 5 Sep 2011 21:15:14 +0200, wilstrup wrote:

> nix - Det er IKKE et enigt folketing der har sanktioneret krigen
> i Afghanistan.

Han skrev jo heller ikke "ENIGT folketing".

> Jeg hører til dem der var imod det, og da
> politikerne der også var imod det repræsenterer mig, så kunne jeg
> ikke drømme om at sende "gode tanker" til nogen af de
> krigslidderlige.

Hvad hvis en pilot bliver dræbt over Libyen.?

Dem har DINE politikere jo sagt god for.

<snip psykotisk nonsens>

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-09-11 20:40

wilstrup <nixen@bixen.dk> skrev i meddelelsen
1315248253.936153@news1.webhosting.dk:

> [...]
> politikerne der også var imod det repræsenterer mig, så kunne jeg
> ikke drømme om at sende "gode tanker" til nogen af de

Du er god, stalinist. Jeg har ikke skrevet et eneste ord om et "enigt
folketing", og at du kalder efterladte "krigslidderlige" siger vist
allermest om dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-11 00:03

On 05/09/11 21:40, Jens Bruun wrote:

> Du er god, stalinist. Jeg har ikke skrevet et eneste ord om et "enigt
> folketing", og at du kalder efterladte "krigslidderlige" siger vist
> allermest om dig.

Hvis den stalinistiske degn så endda havde lært at stave - tsk tsk tsk
tsk tsk

Fra : wilstrup

Dato : 06-09-11 15:49

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis den stalinistiske degn så endda havde lært at stave - tsk
> tsk tsk tsk tsk

Åh, jeg kan såmænd godt stave - også selvom jeg en enkelt gang
får lavet en fejl - det siger naturligvis intet om mine
kompetencer udi dette område. Til gengæld vil en stavefejl der
bliver gentaget i det uendelige naturligvis medføre mistanke om
at vedkommende IKKE kan stave.

Fra : wilstrup

Dato : 06-09-11 15:47

> [...]
>
> Du er god, stalinist. Jeg har ikke skrevet et eneste ord om et
> "enigt folketing", og at du kalder efterladte "krigslidderlige"

Jeg kan ikke være en "god stalinist" eftersom jeg ikke er
stalinist. Det er imidlertid forbløffende som du hænger dig i en
detalje når du samtidig ikke vil erkende at jeg ikke er
stalinist, for jeg har aldrig nogensinde advokeret for
stalinismen.

Men når du skriver "folketinget" har besluttet, så "glemmer" du
imidlertid at forklare at det ikke er et enigt folketing der står
bag beslutningerne, og når det er tilfældet, så er der såmænd
ingen grund til at "stakle" de soldater der ganske frivilligt har
begivet sig ud på den mission.

Hvad angår Libyen, har et enigt folketing stået bag beslutningen,
men det ændrer imidlertid ikke mit synspunkt at krig skal undgås
og at det kun er i særlige tilfælde krig er et middel, eller som
det er blevet sagt: krig er politiske diskussioner fremført med
andre midler.

Du er imidlertid en god nazist, for det er kendetegnende for
nazismen at den altid er fuld af løgn og manipulationer, Jens
Lortebrun.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-09-11 16:56

"wilstrup" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du er imidlertid en god nazist, for det er kendetegnende for
> nazismen at den altid er fuld af løgn og manipulationer, Jens

Slum-doggen, Lorte-Bruun, lider af tvangstanker så uanset hvor mange gange
du skriver at du ikke er stalinist, så vil han hævde det til den dag han
kreperer.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-09-11 21:03

Den 05-09-2011 21:15, wilstrup skrev:

> [...]
> det er nynazisterne og de andre højrefjolser der er nyttige idioter for
> USAs krig -akkurat som det afspejler sig i Folketinget.

Jeg kender nu kun bruun som ultra liberal, men det gør ham jo ikke til
nazist, vel nærmest tværtimod.
Hvorfor er bruun egentlig kendt som nynazist?

- cep

Fra : P.N.

Dato : 06-09-11 08:35

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kender nu kun bruun som ultra liberal, men det gør ham jo ikke til
> nazist, vel nærmest tværtimod.
> Hvorfor er bruun egentlig kendt som nynazist?
> - cep

Jae det skyldes flere grunde en af dem er at Bruun har ændret stil i de år
han har skrevet her. Han har tidligere skrevet meget råt. Flere gange har
han været til afhøring fordi han bla havde truet med at slå Patruljen ihjel.
Men derudover har han også skrevet nedsættende om unge kriminelle
indvandrere, det er vi ikke så glade for.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-09-11 08:40

On Tue, 6 Sep 2011 09:35:20 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> Men derudover har han også skrevet nedsættende om unge kriminelle
> indvandrere, det er vi ikke så glade for.

At Jens Bruun har knald i låget er jeg enig i, men ovenstående bliver han
da ikke til nynazist af, snarere tværtimod.

PS: Bliver du (og din usynlige ven) sur, når man skriver nedsættende om
unge KRIMINELLE indvandrere.?

Fra : wilstrup

Dato : 06-09-11 15:52

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> At Jens Bruun har knald i låget er jeg enig i, men ovenstående
> bliver han
> da ikke til nynazist af, snarere tværtimod.

Og jeg bliver ikke stalnist af at være venstreorienteret - og at
han har knald i låget betyder jo netop IKKE at han IKKE er
nynazist, for det er jo en kendsgerning -alle nynazister har
knald i låget.

> PS: Bliver du (og din usynlige ven) sur, når man skriver
> nedsættende om
> unge KRIMINELLE indvandrere.?

Han bliver vel lige så sur som du bliver når man kalder dig ved
det rette navn: Kontanthjælpbums.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-09-11 18:15

On Tue, 6 Sep 2011 16:52:03 +0200, wilstrup wrote:

> Og jeg bliver ikke stalnist af at være venstreorienteret

Det har jeg da heller aldrig påstået.

> - og at
> han har knald i låget betyder jo netop IKKE at han IKKE er
> nynazist,

Så kan man jo også sige: At du er venstreorienteret betyder jo netop IKKE
et du IKKE er stalinist.

Kan du ikke selv se hvor åndsvagt det lyder.?

> for det er jo en kendsgerning -alle nynazister har
> knald i låget.

Det kar kommunister også, men det bliver de da heller ikke til nazister af.

> Han bliver vel lige så sur som du bliver når man kalder dig ved
> det rette navn: Kontanthjælpbums.

Jeg vil her undlade at spille stavekortet.

http://www.ordbogen.com/opslag.php?word=bums&dict=auto#ddno

"bums substantiv <en; -en, -er, -erne>
1.   Betydning og brug
person, der strejfer omkring på landevejene; drikker ofte og kan være
hjemløs"

Da jeg hverken strejfer omkring på landevejene, drikker ofte, eller er
hjemløs, så er din påstand er (som sædvanlig) 100% forkert.

Fra : wilstrup

Dato : 06-09-11 20:44

> On Tue, 6 Sep 2011 16:52:03 +0200, wilstrup wrote:
>

> Det kar kommunister også, men det bliver de da heller ikke til
> nazister af.

Forkert - kommunister er kloge og forstandige for det
meste -nazister er "skudt i roen!"

> [...]
> eller er
> hjemløs, så er din påstand er (som sædvanlig) 100% forkert.

Vås - ordet kan også benyttes som en pejorativ hvilket ordbogen
ikke forklarer dig. En bums er ikke "kun" en person der strejfer
omkring på landevejene. En bums kan sagtens være en der er
alkoholiker og som bor på fx Mændenes hjem -og som der står "kan
være hjemløs" - betyder jo ikke at vedkommende nødvendigvis er
hjemløs.
Du er fx en kontanthjælpsbums - om du strejfer om på landevejene
skal jeg lade være usagt, men at du drikker støt er klart når man
læser dine udgydelser.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-09-11 21:32

On Tue, 6 Sep 2011 21:43:50 +0200, wilstrup wrote:

> Forkert - kommunister er kloge og forstandige for det
> meste -nazister er "skudt i roen!"

Kommunister er sgu lige så "skudt i roen" som nazister.

> [...]
> Du er fx en kontanthjælpsbums - om du strejfer om på landevejene
> skal jeg lade være usagt, men at du drikker støt er klart når man

Du KAN bare ikke holde dig fra mudderet.

Mit alkoholforbrug er vel i gennemsnit 2-3 genstande om ugen.

Det kalder jeg ikke at "drikke støt".

Men hvor er det typisk, at du kaster med mudder, HVER gang du bliver
afsløret i at dumme dig.

Du vikler dig ind i en bortforklaring, der næsten er mere latterlig end din
oprindelige påstand.

Fra : P.N.

Dato : 06-09-11 22:03

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> afsløret i at dumme dig.
>
> Du vikler dig ind i en bortforklaring, der næsten er mere latterlig end

Du påstår også at du ikke tager piller, men dine skriverier afslører dig som
pille-narkoman. Du har tidligere indrømmet et misbrug af Dolol.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-09-11 07:18

On Tue, 6 Sep 2011 23:03:17 +0200, P.N. wrote:

> Du påstår også at du ikke tager piller, men dine skriverier afslører dig som
> pille-narkoman.

Din krystalkugle er defekt. )))

Hvis man kunne bruge usenet indlæg som bevis på pilleforbrug, så er du da
storforbruger af piller.

> Du har tidligere indrømmet et misbrug af Dolol.

Nej, jeg har TIDLIGERE spist Dolol. At følge lægens anvisninger er ikke
misbrug. Jeg er holdt op fordi de ikke virkede.

Men det er typisk for tosser som dig og et par andre herinde (gæt selv
hvem). I digter så mange løgne om andre, at i selv tror på dem og bruger
dem som "bevis" på at I har ret.

Fra : wilstrup

Dato : 07-09-11 12:27

> [...]
> (gæt selv
> hvem). I digter så mange løgne om andre, at i selv tror på dem

P.N. har ganske ret - du er endnu en gang blevet sat til vægs og
din reaktion er som sædvanlig: mudderkastning og sur smiley - man
aner et mønster i dine bortforklaringer.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-09-11 12:50

On Wed, 7 Sep 2011 13:27:22 +0200, wilstrup wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> P.N. har ganske ret

Ret i at en der IKKE spiser piller, kan være pille-narkoman.?

Eller ret i at man kan være misbruger af Dolol, selvom man ikke spiser
dem.?

> - du er endnu en gang blevet sat til vægs

ROTFL. Er det "at blive sat til vægs", når man påpeger direkte løgne.?

> og
> din reaktion er som sædvanlig: mudderkastning

Er det "mudderkastning" at svare på præcis samme måde som man bliver
tiltalt.?

> og sur smiley - man
> aner et mønster i dine bortforklaringer.

HVILKE bortforklaringer.???????

Indrøm du hellere at du KUN giver P.N. ret, fordi han er imod mig.

Du gør kun dig selv mere til grin, end du er i forvejen, med dine tåbelige
beskyldninger og løgnehistorier.

Fra : wilstrup

Dato : 07-09-11 12:26

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du KAN bare ikke holde dig fra mudderet.

Oho! Den sved hva'? Atter sat til vægs, kontanthjælpsbums.

> Mit alkoholforbrug er vel i gennemsnit 2-3 genstande om ugen.

Udskift ordet "ugen" med "dagen" så er du nok nærmere sandheden -
alene det lort du hælder ud i mediet vidner om det.

> Det kalder jeg ikke at "drikke støt".

Fornægtelse, fornægtelse. Typisk alkoholiker.

> Men hvor er det typisk, at du kaster med mudder, HVER gang du
> bliver
> afsløret i at dumme dig.

Hvor er det typisk at du hver gang du bliver sat til vægs,
spiller sur og tøsefornærmet med dine suk og smileys.

> Du vikler dig ind i en bortforklaring, der næsten er mere
> latterlig end din
> oprindelige påstand.

Tværtimod bortforklarer jeg aldrig - jeg siger tingene lige ud -
akkurat som når jeg kalder dig ved det rette navn:
Kontanthjælpsbums og pjækkerøv.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-09-11 12:55

On Wed, 7 Sep 2011 13:25:55 +0200, wilstrup wrote:

> Oho! Den sved hva'? Atter sat til vægs, kontanthjælpsbums.

Hvordan kan man blive "sat til vægs" med løgne.???

> Udskift ordet "ugen" med "dagen" så er du nok nærmere sandheden -
> alene det lort du hælder ud i mediet vidner om det.

HVIS det man skriver skulle være udtryk for alkoholforbrug, så skulle du jo
drikke MINDST 5 liter papvin om dagen.

Kan du ikke selv se hvor åndsvagt det lyder.?

> Fornægtelse, fornægtelse. Typisk alkoholiker.

Du mener altså at hvis man benægter en påstand, så er det et bevis på at
påstanden er sand.?

Du benægter jo at være stalinist.................

> Hvor er det typisk at du hver gang du bliver sat til vægs,
> spiller sur og tøsefornærmet med dine suk og smileys.

Da jeg IKKE er sat til vægs, er din sætning meningsløs.

> Tværtimod bortforklarer jeg aldrig - jeg siger tingene lige ud -
> akkurat som når jeg kalder dig ved det rette navn:

Så har du mere knald i låget end jeg frygtede.

> Kontanthjælpsbums og pjækkerøv.

De påstande må du da gerne lige bevise, ELLER erkende at du er fuld af
løgn.

Fra : wilstrup

Dato : 06-09-11 15:50

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg kender nu kun bruun som ultra liberal, men det gør ham jo
> ikke til nazist, vel nærmest tværtimod.
> Hvorfor er bruun egentlig kendt som nynazist?

Du kunne jo spørge ham om hvorfor jeg skulle være stalinist - så
vil du få et svar der passer til dit spørgsmål

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-09-11 16:57

> "Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du kunne jo spørge ham om hvorfor jeg skulle være stalinist - så
> vil du få et svar der passer til dit spørgsmål

Lige præcis.

Fra : Lyrik

Dato : 07-09-11 08:47

Den 06/09/11 16.49, wilstrup skrev:

> Du kunne jo spørge ham om hvorfor jeg skulle være stalinist - så vil du
> få et svar der passer til dit spørgsmål

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Citater af dig selv:

Men jeg vil medgive dig så meget omkring Stalin - han var en hård hund og
han var kendt for at være skånselsløs over for sine modstandere -hvorvidt
han så myrdede det ene eller andet antal er for så vidt ligegyldigt…….
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Boerge Rahbech Jensen:
> Og ikke mindst de øvrige 15-20 drab begået af indfødte danskere i

sommer. I juni og juli var der 17 drab, og der er mindst sket tre

drab i august. Det giver et gennemsnit omkring ét drab hver tredie
> dag.
> Det er nu ikke det eneste, unge efterkommere af indvandrere har på

samvittigheden. Situationen i Århus er begyndt at ligne situationen på

> Nørrebro med angreb på politiet ved såkaldt festlige lejligheder.

Wilstrup:

ja, ud med danskerne - de myrder løs på alt og alle!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Stalins forbrydelser er kun et begreb-red.":

Wilstrup:

Der var tale om enorme tab af menneskeliv - omkring 25-30 mio russere, hvor
både Hviderusland, Ukraine og det meste af det europæsiske Rusland var
totalt ruineret - især de mest produktive dele af landet.
Og det er formentlig de tal, man blander sammen med begrebet "Stalins
forbrydelser".
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Wilstrup:

Det kender jeg ikke noget til. Det har aldrig interesseret mig, hvad Pol
Pot
og hans Røde Kmerer har foretaget - ikke fordi det ikke kunne være
interessant at dykke ned i, men fordi der er grænser for, hvad man
vælger at
beskæftige sig med i detaljer.
Og hvad angår Rwanda-folkemordet så ser jeg slet ingen sammenhæng mellem
det
og socialismen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Wilstrup:

Mao ... menes at have myrdet" - hvem "mener det" - er det dig, så giver jeg
desværre ikke ret meget for det, og at der var tale om "uskyldige"
mennesker
i det omfang, vil jeg ogås stærkt betvivle. Men igen- der mangler den
fornødne dokumentation, som du ikke er i stand til at levere.Andet er der
vist ikke at sige om den sag.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Wilstrup:

hvis du erkender at der
ikke i kommunismens ideologi indgår udryddelse af andre på samme måde som
det indgår i den nazistiske selektive måde at forholde sig til
medmenneskene
på, så kan man jo ikke sige, at "kommunismen" er skyldig i noget "skændigt"
såsom at myrde løs på folk.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Derimod har Arne en uhyre vigtig mission:

Wilstrup:

Jeg er tilfreds med at du benytter ordet muslim i stedet for det

forkerte "muhamedaner" -hvad de øvrige gør, bekymrer mig ikke så

meget, som du måske tror- jeg finder det opløftende at dem, som
jeg
måske finder rimelig fornuftige i det mindste føler sig for
gode til at
provokere om netop det.

MvH
Jens

Fra : wilstrup

Dato : 07-09-11 12:23

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> han var kendt for at være skånselsløs over for sine
> modstandere -hvorvidt
> han så myrdede det ene eller andet antal er for så vidt

Et udmærket citat - han var en hård hund - det er en analyse, min
ven. AT jeg kunne skrive det samme om andre "personligheder" gør
mig da ikke til at være tilhængere af disse personligheder.
I sammenhængen er det fuldkommen ligegyldigt om der blev myrdet
en eller 100.000 - hvis man er skånselsløs over for sine
modstandere, så er det derfra man skal tage debatten. Du forsøger
at lægge noget moralsk i den sag -det er ikke noget der ligger i
mit svar, men en almindelig konstatering.

Jeg konstaterer fx at der er folk der går over for rødt lys - gør
det så mig til tilhænger af lovovertrædere?

> [...]
> Boerge Rahbech Jensen:
> ..
>
> sommer. I juni og juli var der 17 drab, og der er mindst sket
> tre
> drab i august. Det giver et gennemsnit omkring ét
> drab hver tredie
> dag.
>
> samvittigheden. Situationen i Ã…rhus er begyndt at ligne
> situationen på
> Nørrebro med angreb på politiet ved
> såkaldt festlige lejligheder.

> Wilstrup:
>
> ja, ud med danskerne - de myrder løs på alt og alle!

Ironi er ukendt for dig?

> [...]
>
> Wilstrup:
>
> Der var tale om enorme tab af menneskeliv - omkring 25-30 mio
> russere, hvor
> både Hviderusland, Ukraine og det meste af det europæsiske
> Rusland var
> totalt ruineret - især de mest produktive dele af landet.
> Og det er formentlig de tal, man blander sammen med begrebet
> "Stalins
> forbrydelser".
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Og? Gør det mig til stalinist eller til at jeg udtaler mig
nøgternt om situationen?

> [...]
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Og hvor gør det mig til stalinist eller folkemordsforherliger,
som nogen skriver?

> [...]
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Igen: forsøg nu at skelne mellem en analyse og så at gøre
analytikeren som værende lig med sagen.

> [...]
> til medmenneskene
> på, så kan man jo ikke sige, at "kommunismen" er skyldig i

Og...? analyse igen gør ikke mig til stalinist.
> [...]
forkerte "muhamedaner" -hvad de øvrige gør, bekymrer
> mig ikke så
meget, som du måske tror- jeg finder det

Alt i alt: At jeg analyserer forskellige situationer og anvender
lejlighedsvis ironi/retoriske spørgsmål - gør mig ikke til
stalinist, folkemordsforherliger etc. Det er altså fuldkommen
tåbeligt at du har brugt så megen tid med at finde citater frem
fra min side som skulle gøre det sandsynligt at jeg er stalinist.
Jeg kunne på samme måde finde citater frem om dig og blot
fortælle at du er tilhænger af både det ene og det andet - det er
useriøst og forkert, men dig om det. Hvis du ikke forstår et
seriøst debatindhold når du ser det, men tror at vedkommende er
lig med sagsindholdet, så bør du nok undlade at læse og
kommentere sådanne debatter.

Fra : DADK

Dato : 07-09-11 05:03

On 05-09-2011 17:32, Jens Bruun wrote:
> [...]
> kan vælge at tage en lille spiller ved tanken om, at danske soldater bliver

Det er dagen hvor man kan sende en tanke til alle de tåber der drager i
krig, fordi de føler sig uovervindelige og gerne vil lege røvere og
soldater. Man kan sende en tanke til de pårørende der i afmagt og ren
fornægtelse accepterer at deres søn, eller i et enkelt tilfælde datters
død, som noget der skete i en højere sags tjeneste. Døden skal jo have
en årsag.

Men for alle os andre vedbliver de bare med at være en flok idioter der
selv har bedt om det. Ingen magt i Danmark har tvunget nogen som helst i
krig, tvæertimod er der så mange der gerne vil, at man ikke engang i
praksis behøver værnepligt. Skærrmende. Vi mangler virkelig mulighed for
eventyr i Danmark. Kunne folk ikke bare uddanne sig og rejse udenlands
og blive professorer istedet?

Jeg må sige det som det er : Drager man ned til Afghanistan for at
opleve krig, så er man sgu' selv ude om hvis man oplever krigen på
nærmeste hold, og selv bliver ramt. Man må virkelig være idiot hvis man
gør det. Jeg synes blot det er synd for dem, i al deres naivitet - det
er unge mennesker, stupide konstapler som vi så i Armadillo-filmen-
ligesom jeg synes det er synd for folk når de har købt en motorcykel,
kører for stærkt og ender inde i en lastbil. Det er jo frygtelige
personlige tragedier der nævnes, en del hører vi ikke om. Ad omveje
hørte jeg om, at da hende den første kvinde blev dræbt, så blev en anden
"hårdt såret". Normalt hører vi ikke om det, men jeg har hørt han
mistede begge arme og begge ben. Det er bare så tåbeligt. I øvrigt er
der også en Konrad der er dræbt, så nu er vi ikke 95 men kun 94. Men jeg
kendte ham ikke personligt.

Krig er noget forbandet lort, og det er fuldkommen idiotisk ligefrem at
opsøge krig. Man er ikke en helt, bare en tåbe. Der er 0 stjerner herfra
for at have en professionel karriere der handler om at slå andre
mennesker ihjel.

Fra : /john

Dato : 07-09-11 07:04

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Det er dagen hvor man kan sende en tanke til alle de tåber der drager i
> krig, fordi de føler sig uovervindelige og gerne vil lege røvere og
> soldater

Så mener du vel dermed også, at det var tåber, der bankede møget ud af
nazisterne og fascisterne?

Hvad synes DU, man i stedet skulle ha' gjort dengang?

Hvad synes DU, man i stedet skulle ha' gjort efter 9/11?

> Man kan sende en tanke til de pårørende der i afmagt og ren fornægtelse
> accepterer at deres søn, eller i et enkelt tilfælde datters død, som noget
> der skete i en højere sags tjeneste

Ja, det kan man da bestemt

> Krig er noget forbandet lort

Jeps, helt enig - så igen: Hvad skulle man i stedet ha' gjort med hr
Hitler - og hr bin L?

"Peace in our time" virkede jo (heller) ikke dengang, så fortæl, berét,
udpensl!

> Der er 0 stjerner herfra for at have en professionel karriere der handler
> om at slå andre mennesker ihjel

Er opfattet - så, vi skal altså bare la' amerikanere og briter ta' det sure
slæv som i WW2..?

/john

Fra : DADK

Dato : 07-09-11 07:48

On 07-09-2011 08:03, /john wrote:

> [...]
>
> Ja, det kan man da bestemt

> Jeps, helt enig - så igen: Hvad skulle man i stedet ha' gjort med hr

Din, og andres, store fejl er at sammenligne de to ting. Der er en grund
til at man i USA kalder WWII-generationen for "the greatest generation".
Det er jo fordi de kæmpede for noget virkeligt. Helt konkret vores
civilisation. De kæmpede simpelthen for deres egen eksistens, akkurat
som man for 1.000 år siden kunne få alle mænd ud af landsbyen for at
forsvare den. For man vidste, at tabte man ville man blive slagtet eller
ende som slaver.

Det forholder sig lidt anderledes med terroristen Osama Bin Laden, men
ét af hans mål har vel netop været at få andre til at tro på at han var
en lige så stor fjende som Hitler og Kejseren af Japan.

> "Peace in our time" virkede jo (heller) ikke dengang, så fortæl, berét,
> udpensl!

Det virker heller ikke i dag. Og derfor er det jo idiotisk at gode
danske soldater skal lemlæstes blot på grund af politik, når nu ikke det
virker.Jeg angler ikke efter appessementpolitik, eller hvordan det
staves - hvis de gør unoder kan de få en bombe. Vi har også droner nu
der kan gøre hele arbejdet. Jeg siger bare at de danske ofre i
Afghanistan er nytteløse og at der ikke er nogen som helst der kan
tvinge afghanerne til demokrati. Heller ikke danske soldater.

> Er opfattet - så, vi skal altså bare la' amerikanere og briter ta' det
> sure slæv som i WW2..?

Jeg synes det taler for sig selv hvis du i ramme alvor vil sammenligne.

Altså, hvis vi endelig skal ridse det historisk op så startede det jo
som en aktion der gik ud på at fange Osama Bin Laden og straffe de
Al-Quada og talibankræfter der støttede ham, fordi de stod bag 11.09,
ikke sandt? De fik jo en frist til at udlevere ham, ellers sagde NATO at
de ville invadere. Taliban sagde nej. Det husker du vel. Det var det vi
gik ind i, musketereden i NATO og alt det der. Så blev det senere til et
spørgsmål om at "befri" Afghanistan og så endnu senere blev det et
spørgsmål om at demokratisere Afghanistan, right? Og nu et spørgsmål om
at "genopbygge" landet...? Er du uenig?

Fra : ykcin

Dato : 07-09-11 16:16

> Din, og andres, store fejl er at sammenligne de to ting.

Hvorfor? Udgør radikal islam da ikke en alvorlig trussel mod vestens
værdier, frihed eller hur?

Fra : /john

Dato : 07-09-11 19:06

"ykcin" <notvalid@hotnotmail.com> skrev i meddelelsen

> Udgør radikal islam da ikke en alvorlig trussel mod vestens værdier,
> frihed eller hur?

Præcis!

* Nazisterne, fascisterne, ønskede verdens-dominans

* Islamo-fascisterne ønsker verdens-dominans

Samme mål, andre metoder.

/john

Fra : DADK

Dato : 08-09-11 23:16

On 07-09-2011 20:06, /john wrote:

> Præcis!
>
> * Nazisterne, fascisterne, ønskede verdens-dominans
>
> * Islamo-fascisterne ønsker verdens-dominans
>
> Samme mål, andre metoder.

Og de samme dumme mennesker der kloger sig som ikke har globalt overblik?

Fra : DADK

Dato : 08-09-11 23:15

On 07-09-2011 17:16, ykcin wrote:
> "DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor? Udgør radikal islam da ikke en alvorlig trussel mod vestens
> værdier, frihed eller hur?

Da ikke så længe den holdes i "hjemlandene". Så længe de ikke
konspirerer om at flyve fly ind i højhuse eller sprænge bomber i toge i
Madrid kan vi strengt taget være ligeglade. Så kan de jo bare sejle
deres egen sø, indtil de selv ytrer ønske om at blive demokratiske eller
vil indgå i et vestligt samarbejde. Jeg kan godt forestille mig teleban
som en regering vi kan forhandle med. De skal bare nøjes med at
terrorisere deres egen befolkning. Hvis befolkningen bliver træt af det,
så gør de vel oprør. Og så kan vi støtte dem. Men det er hidtil ikke
sket. Og det er jo ikke fordi man ikke har haft muligheden med 250.000
vestlige soldater og hele verdens maskineri på sin side. De VIL bare
ikke. De vil det i hvert fald ikke på den måde.

Fra : /john

Dato : 08-09-11 23:30

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kan godt forestille mig teleban som en regering vi kan forhandle med

Inte jag, sa' Jönsson.

Middelalderligt mandsdomineret stammesamfund, opiums-handel, alle får deres
del af kagen.

Så'n har det været i århundreder, og det vil Taleban næppe ha' ændret på
under nogen omstændigheder.

/john

Fra : DADK

Dato : 08-09-11 23:47

On 09-09-2011 00:29, /john wrote:

> Inte jag, sa' Jönsson.
>
> Middelalderligt mandsdomineret stammesamfund, opiums-handel, alle får
> deres del af kagen.

Hvem er jeg til at dømme? De ømskærer kvinder i Østafrika og alt det
der, skal vi så invadere eller bombe løs. Vi kan ikke klare alverdens
problemer. Bare de ikke kommer til os med terror, det må vel være et
successkriterie i sig selv

> Så'n har det været i århundreder, og det vil Taleban næppe ha' ændret på
> under nogen omstændigheder.

Ja, helt hårdt kynisk og pragmatisk

Fra : /john

Dato : 07-09-11 17:36

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Din, og andres, store fejl er at sammenligne de to ting

Det er i dag en meget anderledes slags krig mod en meget anderledes fjende,
men fællesnævneren er den samme: Verdensherredømme..

> Det er jo fordi de kæmpede for noget virkeligt

Samme i dag.

Eneste forskel: Uden kamp dengang ville vi i dag ha' talt tysk eller
russisk - uden kamp i dag vil vore efterkommere skulle lære arabisk

> man vidste, at tabte man ville man blive slagtet eller ende som slaver

Nøjagtig som i dag..

> ét af (bin Ls) mål har vel netop været at få andre til at tro på at han
> var en lige så stor fjende som Hitler og Kejseren af Japan.

Målet var at fremkalde masseopstand i den muhammedanske verden mod USA og
jøderne - Nasser, Sadat m fl, forsøgte det samme - det mislykkedes
heldigvis, fordi muhammedanerne, også og ikke mindst, er splittede

> der ikke er nogen som helst der kan tvinge afghanerne til demokrati.
> Heller ikke danske soldater

Nej - det var vist Churchill, der gnækkede følgende sentens: "Et folk har
den regering det fortjener", dvs hvis de ønsker forandringer skal de SELV
kæmpe (for demokrati) - og det er jo nøjagtig hvad vi i dag ser i flere
muhammedanske lande, ikke? - de unge muhammedanere har smagt vestens
demokrati og frihed - og "Det vil vi også ha', men på vore egne præmisser"

Jeg forstår, at I Afgh er ting som undervisning igen begyndt at fungere,
efter at vi på befolkningens opfordring hjalp dem med at smide Taliban
styret på porten?

I dag gi'r vi libyerne tilsvarende hjælp, mens vi er afventende fx i Syrien,
hvor befolkningen direkte har bedt vesten holde sig væk fra kampen mod et
sygt styre

>et spørgsmål om at "genopbygge" landet...? Er du uenig?

Nej - og det bli'r det lange, seje træk - måske 30 - 50 år

/john

Fra : DADK

Dato : 08-09-11 23:44

On 07-09-2011 18:35, /john wrote:

> Det er i dag en meget anderledes slags krig mod en meget anderledes
> fjende, men fællesnævneren er den samme: Verdensherredømme..

Øh, hvilket verdensherredømme? Jeg er desværre ikke helt med. Er du
tilhænger af de tåbelige 9.11 konspirationsteorier eller hvad?

> Samme i dag.

Den krig vi skal føre er i vores hjem, i vores hjerter - vi skal være
standhaftige imod angrebene på den danske kultur og egenart. Det er en
helt anden krig. Vores "krig" handler om at stemme på de partier der
ikke vil det multikulturelle samfund. Vi skal ikke gå i døden på en
flodbred. Men hvis ikke vi gør det allerede nu, så kan det sidste meget
vel blive resultatet.

> Eneste forskel: Uden kamp dengang ville vi i dag ha' talt tysk eller
> russisk - uden kamp i dag vil vore efterkommere skulle lære arabisk

Ja, men krigen er anderledes. I dag skal den føres demokratisk. På ord.
På argumenter. Og du dør ikke af at have en mening. Du ofrer allerhøjst
en karriere.

> Nøjagtig som i dag..

Få proportionerne i orden

> Målet var at fremkalde masseopstand i den muhammedanske verden mod USA
> og jøderne - Nasser, Sadat m fl, forsøgte det samme - det mislykkedes
> heldigvis, fordi muhammedanerne, også og ikke mindst, er splittede

Målet var at skabe den usikkerhed blandt vestens borgere som du selv
herover har givet udtryk for. Du tror virkelig helt seriøst på at islam
er en alvorlig trussel og kan vinde. Islam er udemokratisk og noget vi
skal undgå, men islam kan aldrig vinde. Islam vil aldrig kunne vinde
ikke blot forsdi vi har et overlegent militær der sådan ca er 1:100.000
i vestlig favør ift alle vestlige lande og hele den islamiske verden,
men slet og ret fordi vores model, demokrati osv, er bedre. Vi vil vinde
slet og ret på at have en bedre model, ligesom vi vandt over
kommunismen! Hvorfor tvivler du? Tvivler du på, helt ærligt, at den
kraft der slog komminismen og nazismen ud, ikke kan vinde over islam og
nogle inferiøre "homegrown"-terrorister?

> Nej - det var vist Churchill, der gnækkede følgende sentens: "Et folk
> har den regering det fortjener",

Ja, efter han meget mod sin vilje lang tid gør WWII var blevet afsat som
"industriminister" i unåde, eller sådan noget. Husker ikke detæajerne
nøjagtigt.

> [...]
> flere muhammedanske lande, ikke? - de unge muhammedanere har smagt
> vestens demokrati og frihed - og "Det vil vi også ha', men på vore egne

Jeg tror ikke et sukund på det arabiske forår. Jo, hvis vi taler om en
proves over 20 år, så tror jeg på det - men der kommer ikke demokrati i
nogen af de lande foreløbig. Jeg mener man er meget naiv hvis man tror
kræfterne bag de forskellige opstande i de forskellige arabiske lande
kæmper fordi de ønsker demokrati. Du kan helt sikkert finde nogle der
gør, der skriver på Facebook og kan interviewes til CNN eller TV2 News,
men det kendetegner ikke bevæggrunden for de forskellige regimeskift.

> Jeg forstår, at I Afgh er ting som undervisning igen begyndt at fungere,
> efter at vi på befolkningens opfordring hjalp dem med at smide Taliban
> styret på porten?

Og så snart vestlige soldater går væk kommer Tlaeban og hælder syre i
brønden og brænder skolen ned. Demokrati i Danmark kommer af hjertet,
det er produktet af din og min og 5.5 mio andre menneskers vilje. Du kan
simpelthen ikke bombe dig til det, uanset hvor synd det er for de
10-årige piger der giftes væk til oldgamle mænd og og hvor uretfærdigt
det er at én der har stjålet i en kiosk får hugget hånden af.
Afghanistan er OGSÅ udtryk for summen af det afghanske folks vilje. Det
må man bare erkende. Det bliver ikke bedre før deres vilje ændres. Så
kan vi sende nok så mange soldater i døden, det bliver aldrig bedre.

> I dag gi'r vi libyerne tilsvarende hjælp, mens vi er afventende fx i
> Syrien,

Vi er ikke "afventende" ift Syrien. Jeg er ganske sikker på at Syrien
råder både over atomvåben og interkontinentale missiler - eller kan
skaffe det fra Iran eller Nordkorea over night. Ligesom vi ikke engang
kan vinde over Afghanistan, så ville et militærangreb på Syrien være en
total katastrofe. NATO lever i høj grad af en myte om at det er verdens
største militærmagt og kan slå alle, men det er netop en myte - det
ville være et nederlag på flere fronter at begynde at deale med Syrien.
Og nu når vi taler om WWII, så tvivler jeg på USA er parat til at miste
endnu 20-30.000 soldater, bare for at sætte Assad fra magten. Og de har
i øvrigt heller ikke råd til det. Og Europa gider i hvert fald slet ikke.

Fra : /john

Dato : 09-09-11 00:13

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> NATO lever i høj grad af en myte om at det er verdens største militærmagt
> og kan slå alle, men det er netop en myte

Nejda - men det er POLITIKERNE der træffer en sådan beslutning - ikke NATO!

NATO kan pulverisere hvem politikerne måtte beslutte.

> Og nu når vi taler om WWII, så tvivler jeg på USA er parat til at miste
> endnu 20-30.000 soldater, bare for at sætte Assad fra magten

Klart: et angreb på Syrien vil være et angreb på Iran= storkrig i det
mentale østen.

> Europa gider i hvert fald slet ikke

Nix, og heldigvis. Så må Saudierne i stedet ud at lufte deres isenkram, og
så har vi en konfrontation mellem shia (Iran) og sunni (Saudia og resten af
muhammedanerne).

Fornuftigt af USA/Europa at holde snitterne væk.

Og jeg ka' stadig ikke se hvor det ender i Egypten, Libyen. Broderskabet? Al
Q? Noget helt tredje? Demokrati? Tsk tsk!

Og så er der NATO-landet Tyrkiet m/ tungen langt oppe i Hamas' r*v, mens de
samtidig slagter kurderne:

(Reuters) - Turkey said on Thursday it would escort aid ships to Gaza and
would not allow a repetition of last year's Israeli raid that killed nine
Turks, setting the stage for a potential naval confrontation with its former
ally.

Det mentale østen er en pærevælling...

/john

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 01:40

On 09-09-2011 01:13, /john wrote:

> Nejda - men det er POLITIKERNE der træffer en sådan beslutning - ikke NATO!

Sig mig har du røget heroin?

> NATO kan pulverisere hvem politikerne måtte beslutte.

Det synes jeg erfaringen falsificerer ikke er korrekt. Du modsiger i
øvrigt dig selv i løbet af to sætninger.

> Klart: et angreb på Syrien vil være et angreb på Iran= storkrig i det
> mentale østen.

Næh, såmænd blot en krig imod shiaislam. Og det vil alle sunnierne gnide
sig i hænderne over.

> Nix, og heldigvis. Så må Saudierne i stedet ud at lufte deres isenkram,
> og så har vi en konfrontation mellem shia (Iran) og sunni (Saudia og
> resten af muhammedanerne).

Men det ved du godt aldrig vil ske. Det er lige så utænkeligt som at
fantasere om at Tyskland erklærer Danmark krig.

> Fornuftigt af USA/Europa at holde snitterne væk.
>
> Og jeg ka' stadig ikke se hvor det ender i Egypten, Libyen.
> Broderskabet? Al Q? Noget helt tredje? Demokrati? Tsk tsk!

Næh, det ender jo bare i de samme diktaturer, blot med nogle andre
ledere. Det er "det arabiske forår"

> Og så er der NATO-landet Tyrkiet m/ tungen langt oppe i Hamas' r*v, mens
> de samtidig slagter kurderne:

Jeg bryder mig ikke om din retorik. Men f.eks mellem 1996 og 1998 så man
bare igennem fingre med at man udryddede 1.500 kurdiske landsbyer med
jorden. Tyrkiet mener det virkelig alvorligt, du skal ikke spøge med den
tyrkiske nationalisme. Jeg mener det er helt ufatteligt at man bare kan
OVERVEJE Tyrkiet som medlem af EU. Hvis Tyrkiet bliver medlem af EU er
det en decideret skandale, 1:1000 ift da Rumænien blev medlem.. Men jeg
mener jo så at Danmark skal melde sig helt ud og ikke være medlem af EU,
så hvis det lykkes er det forhåbentlig ikke vores problem når den tid
kommer, altså det med Tyrkiet.

Jeg ved helt ærlig ikke hvad vi skal gøre. Politisk er det åbenbart
kørt. Du kan kun stemme på DF eller Ø hvis du ikke ønsker EU, medens
alle meningsmålingerne siger at befolkningen er skeptiske, så styrer de
øvrige partier som et målrettet missil direkte imod katastrofen..
Hvorfor ikke lave en afstemning nu, om vi skal melde os ud, end at vi
skal vente på bedre tider hvor politikerne vil lokke folk væk fra
forbeholdene?

Her har du et glimrende fundament for ekstremisme og terror

Fra : Patruljen

Dato : 08-09-11 02:06

On 6 Sep., 17:56, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> Slum-doggen, Lorte-Bruun, lider af tvangstanker så uanset hvor mange gange
> du skriver at du ikke er stalinist, så vil han hævde det til den dag han
> kreperer.

Ja - Realiteten er ikke lige det man går så meget op i på
Hvidovrevej :)
Det er mere spændende at hælde noget skidt ud af kloakrøret.

Jens Bruun kunne blive en ideel talsmand for et arabisk facistoidt
regime i stil med komiske Ali -
http://www.youtube.com/watch?v=s27Oq5ot0ZI