Politisk propaganda fra 3F
Fra : nbdk.dk

Dato : 05-09-11 04:59

Møder man ikke op til deres propaganda kan det få konsekvenser mener 3F....

http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/43335121/

Føj for satan, det skal dog lige siges at S og SF medlemmerne de støtter
tager afstand fra den metode, men EL medlemmet synes det er helt iorden
at true folk til at stemme rødt, demokrati? ikke hos 3F....

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-09-11 11:27

"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> støtter tager afstand fra den metode, men EL medlemmet synes det er
> helt iorden at true folk til at stemme rødt, demokrati? ikke hos 3F....

Vi er helt enige, hvad 3F har gjort her er dybt forkasteligt, det er rent
magtmisbrug. Det er endvidere dybt beskæmmende at Jørgen Arbo-Bæhr finder
den slags metoder for helt i orden. Husk på at Jørgen Arbo-Bæhr er tidligere
folketingsmedlem for Enhedslisten. Mens Enhedslisten finder heksejagten på
ledige for urimelig (hvilket jeg også gør), så er der her et medlem af
Enhedslisten som synes at det er i orden at true medlemmerne af 3F med
økonomiske sanktioner hvis de ikke møder op til et politisk møde som er dybt
irrelevant i forhold til medlemmets personlige forhold. Det er hykleri i
tredje potens og det burde ikke forekomme at den slags udtalelser bliver
fremsat. Jørgen Arbo-Bæhr burde indkaldes til en kammeratlig samtale hos
Enhedslisten, da jeg ikke kan forestille mig at det er en officiel holdning
hos Enhedslisten.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : nbdk.dk

Dato : 05-09-11 12:12

On 05-09-2011 12:27, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> Enhedslisten, da jeg ikke kan forestille mig at det er en officiel holdning

Han burde slet ikke kunne være værdig til at have med politik at gøre,
og er egenligt enig i at den jagt på de arbejdsløse pt er vanvid, stod
vi med en masse job og folk ikke ville arbejde, så ville det være en
helt anden snak, men at de skal sidde og søge job de aldrig vil kunne
besidde pga manglende kvalifikationer, det er spild af alle parters tid,
men mener dog stadig der skal være diverse TILBUD, for de der har behov
for whatever (kunne f.eks være at lære at anvende en computer, skrive
ansøgninger osv), men at ALLE skal igennem samme tåbelige forløb uden at
se på hvad folk egenligt har af viden/erfaring, er idioti.

Og ja jeg var selv igennem det i fra april til maj i år, og ja man
bliver jaget rundt, og da jeg sagde jeg havde forsørget mig selv i det
sidste års tid, så blev der kigget på mig som jeg var spedalsk, det var
ikke nemt for dem at acceptere....

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-11 13:56

> helt anden snak, men at de skal sidde og søge job de aldrig vil kunne
> besidde pga manglende kvalifikationer, det er spild af alle parters tid,

Det fremgår faktisk af reglerne at det eneste der tæller er søgning på
opslåede stillinger, som man realistisk kan bestride.

Så søgning på jobs man ikke er kvalificeret til må ikke tælles med i
rådighedsvurderingen.

Fra : nbdk.dk

Dato : 05-09-11 19:16

On 05-09-2011 14:56, Carl Alex Friis Nielsen wrote:

> Det fremgår faktisk af reglerne at det eneste der tæller er søgning på
> opslåede stillinger, som man realistisk kan bestride.

Man kan ikke søge stillinger der ikke findes.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-11 20:53

> Man kan ikke søge stillinger der ikke findes.

Det er den arbejdsløses problem.

Uopfordrede ansøgninger tæller iøvrigt heller ikke.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-09-11 20:56

On Mon, 5 Sep 2011 21:53:18 +0200, Carl Alex Friis Nielsen wrote:

> Det er den arbejdsløses problem.
>
> Uopfordrede ansøgninger tæller iøvrigt heller ikke.

Jo de gør da.

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-11 00:56

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jo de gør da.

Så har du en flink A-kasse, hvis du får lov til det. - Standardfortolkningen
af reglerne siger OPSLÅEDE job, som man realistisk kan bestride.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-09-11 04:23

On Tue, 6 Sep 2011 01:56:25 +0200, Carl Alex Friis Nielsen wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så har du en flink A-kasse, hvis du får lov til det. - Standardfortolkningen
> af reglerne siger OPSLÅEDE job, som man realistisk kan bestride.

Jeg er ikke i a-kasse, men jeg har en i min nærmeste familie, som er (3F).
Og der tæller uopfordrede ansøgninger med, så som at spørge diverse lokale
forretninger og firmaer om de mangler folk.

Fra : @

Dato : 06-09-11 15:26

<cafn*mail.dk> wrote:

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Så har du en flink A-kasse, hvis du får lov til det. - Standardfortolkningen
>af reglerne siger OPSLÅEDE job, som man realistisk kan bestride.

så vil det gå galt i nord- og vestjylland for ufaglærte

der er simpelthen ikke jobs nok af ovennævnte beskrivelse at søge for
ufaglærte og indtil flere slags faglærte

Fra : @

Dato : 06-09-11 15:22

<cafn*mail.dk> wrote:

>"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er den arbejdsløses problem.
>
>Uopfordrede ansøgninger tæller iøvrigt heller ikke.

hvad er det dog for vrøvl -

jeg har prøvet at gå ledig længe nok til at blive pålagt at skulle
søge 2 jobs pr. uge, alle former for søgning gælder,
også blot at spørge en bekendt om der er arbejde at få der hvor han
arbejder -

OG damen på jobcenter så helt mærkelig ud i hovedet da jeg spurgte om
jeg virkelig skulle ned på 2 jobsøgninger pr. uge?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-09-11 21:12

Den 05-09-2011 05:59, nbdk.dk skrev:
> [...]
> tager afstand fra den metode, men EL medlemmet synes det er helt iorden
> at true folk til at stemme rødt, demokrati? ikke hos 3F....

Den ER fæl!
Manden skulle losses nedad en affaldsskakt.

Og nu sidder han vel og overvejer om antabus er vejen frem når næste
valgkamp starter.

- cep