3F jubler over Helles forslag
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-09-11 21:14

3F: God idé at tvinge ledige til at slå græs.

Tiderne ændrer sig. 3F (tidligere SID) synes at det er glimrende at
kontanthjælpsmodtagere misbruges som billig tvangsaktiveret arbejdskraft for
de bittesmå almisser som kontanthjælpen giver de arme mennesker som er
havnet på det lort. Dermed ser man et kraftigt højreskred hos det fagforbund
som har nogle af de dårligst uddannede medlemmer i Danmark. Solidaritet har
så sandelig fået et andet ansigt hos dele af fagbevægelsen.

http://www.bt.dk/politik/3f-god-ide-at-tvinge-ledige-til-at-slaa-graes

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 04-09-11 21:17

On Sun, 4 Sep 2011 22:13:58 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> som har nogle af de dårligst uddannede medlemmer i Danmark. Solidaritet har
> så sandelig fået et andet ansigt hos dele af fagbevægelsen.

3F har altid været en lorteforening. At de nu slikker Thorning i røven, er
ikke overraskende.

Fra : nbdk.dk

Dato : 05-09-11 05:33

On 04-09-2011 22:16, Steen A. Thomsen wrote:

> 3F har altid været en lorteforening. At de nu slikker Thorning i røven, er
> ikke overraskende.

http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/43335121/

Lorteforening? direkte modstandere af demokratiet lader det til.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-09-11 11:07

"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/43335121/
>
> Lorteforening? direkte modstandere af demokratiet lader det til.

Nej, det er direkte ulovligt magtmisbrug. 3F viser virkelig deres ækle
ansigt frem i disse dage. Føj for satan til at fagforbund. Det burde næsten
forbydes med de stasi-agtige metoder som nogle af deres folk anvender. 3F´s
begejstring for misbrug af kontanthjælpsmodtagere er også dybt ucharmerende.
Den fagforening stinker.

Fra : nbdk.dk

Dato : 05-09-11 12:25

On 05-09-2011 12:06, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> [...]
> begejstring for misbrug af kontanthjælpsmodtagere er også dybt ucharmerende.

100% enig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-09-11 22:36

Den 04/09/11 23.13, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> [...]
> som har nogle af de dårligst uddannede medlemmer i Danmark. Solidaritet har
> så sandelig fået et andet ansigt hos dele af fagbevægelsen.

det eneste arbejderen bør støtte er LA

Fra : P.N.

Dato : 04-09-11 21:52

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> det eneste arbejderen bør støtte er LA

Alle tilhængere af rødblok bør håbe på et kanonvalg til saxobankpartiet.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-09-11 23:02

Den 04/09/11 23.52, P.N. skrev:

> Alle tilhængere af rødblok bør håbe på et kanonvalg til saxobankpartiet.

Hvem er det?

Fra : P.N.

Dato : 04-09-11 22:07

> Hvem er det?

Rødblok er et udtryk for EL, SF, S, R

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 04-09-11 23:17

Den 04-09-2011 22:13, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> som har nogle af de dårligst uddannede medlemmer i Danmark. Solidaritet har
> så sandelig fået et andet ansigt hos dele af fagbevægelsen.

Pointen med at tvinge arbejdsløse til at arbejde uden rettigheder og en
ultra lav løn er vel dels at det vænner dem til at arbejde for en lav
løn og finde sig i alt, og dels holder dem i reserve til næste opsving
hvor de så kan konkurrere med billig arbejdskraft fra østlandende.
Derudover holder man dem langt væk fra at blive organiserede i egentlige
fagforbund der så svækkes, hvilket vist er en "våd drøm" for de
ny-liberale kræfter, der vist stadig tror på at højt arbejdsudbud
(masser af arbejdsløse) og frie markedskræfter (ingen omfordeling)
skaber velstand (for dem der egentlig har nok).

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-09-11 23:51

On 05/09/11 00:16, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> Derudover holder man dem langt væk fra at blive organiserede i egentlige
> fagforbund der så svækkes, hvilket vist er en "våd drøm" for de

At kalde 3F og sosserne for ny-liberale er totalt nonsens. Jeg vil
snarere kalde dem bonderøve uden forsonende Morten Korch.

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-09-11 00:07

Den 05-09-2011 00:50, Martin Larsen skrev:

> At kalde 3F og sosserne for ny-liberale er totalt nonsens. Jeg vil
> snarere kalde dem bonderøve uden forsonende Morten Korch.
>
> Mvh
> Martin

De er måske så EU besatte at de ikke indser at de gør fælles sag med de
borgelige?

- cep

Fra : DADK

Dato : 05-09-11 02:50

On 05-09-2011 01:06, Claus E. Petersen wrote:

> De er måske så EU besatte at de ikke indser at de gør fælles sag med de
> borgelige?

De 3 mia vi giver til DR årligt er vel ikke ligefrem spildt

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-09-11 08:29

Den 05-09-2011 03:49, DADK skrev:

> De 3 mia vi giver til DR årligt er vel ikke ligefrem spildt

mjah.. med Plummer begyndte man ligesom at overveje hvad man fik for den
ekstra kop-skat (medie licens), men jeg kan stadig ikke fatte hvorfor
jeg skal betale så mange penge til et projekt der i den grad er blevet
til et mangebenet monster som ud over resterne af seriøs public service,
nu bare leverer det samme lort som alle de andre kanaler, og koster 10
gange mere.

Gad vide hvor mange kontanthjælpsmodtagere DR ansætter om året?

- cep

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 02:32

On 05-09-2011 09:29, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> til et mangebenet monster som ud over resterne af seriøs public service,
> nu bare leverer det samme lort som alle de andre kanaler, og koster 10

Du har ret. Jeg ser aldrig DR, kun lidt DR2 Deadline, og The Daily Show
der kommer umiddelbart bagefter, typisk, men jeg gik ind på "Jersild
møder partierne" den anden dag. Jeg var helt bogstavlig ved at kaste op.
Tror det var socialdemokratiet han "mødte". Det var på et lavere niveau
end TV2's stunt forleden med cheerleaders osv. Jeg troede ikke det var
så slemt stadigvæk, jeg har jo muntret mig med 2 timers seriøse debatter
mellem politikere hvor folk fra salen kunne stille spørgsmål osv på TV2
News - dagligt. Det er jo et helt forfærdeligt lavt niveau Jersild
lægger for dagen, på DR, og vi betaler over skatten 3-4 mia til det
lort? Jeg er helt oprigtig rystet. Jeg er glad for at jeg ikke betaler
licens. De har prøvet og prøvet, og der står på min profil i skat.dk at
jeg skylder over 30.000 i licens. Men jeg nægter. Slet og ret. Jeg håber
de eftergiver mig det, eller at jeg kan føre en retssag hvor jeg kan
bevise at jeg intet har fået for pengene. Det er nok det jeg håber på
mest, altså en principiel sag.

> Gad vide hvor mange kontanthjælpsmodtagere DR ansætter om året?

Skal vi gætte på 0?

Fra : DADK

Dato : 05-09-11 02:49

On 05-09-2011 00:16, Claus E. Petersen wrote:

> Pointen med at tvinge arbejdsløse til at arbejde uden rettigheder og en
> ultra lav løn er vel dels at det vænner dem til at arbejde for en lav
> løn og finde sig i alt, og dels holder dem i reserve til næste opsving

Lige netop. Det er resultatet i hvert fald. Hørte at S med fagbevægelsen
i ryggen vil indføre et "arbejdspoliti" der skal opsøge steder hvor der
er østarbejdere der arbejder til lavere løn end overenskomstnen.

De tror stadig, åbenbart, at vi lever i 1936..

Fra : nbdk.dk

Dato : 05-09-11 05:35

http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/43335121/ velbekomme.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-09-11 08:44

Den 05-09-2011 03:48, DADK skrev:

> [...]
> er østarbejdere der arbejder til lavere løn end overenskomstnen.
>
> De tror stadig, åbenbart, at vi lever i 1936..

Det svarer vel til at forsøge at fjerne racisme med et forbud mod at
kalde negerboller for negerboller.
S var selv med på at åbne grænserne og var så ganske sikker på at det
aldrig ville blive et problem, og fagbevægelsen var så ganske tavs.

Må have været EU's vision om arbejdets frie bevægelighed.

Sjovt nok har jeg ikke hørt om at EU har styrket de ansattes rettigheder
med mindre EU's toldbarrierer tolkes som et værn for de ansatte frem for
virksomhedsejerene.

- cep

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 02:40

On 05-09-2011 09:44, Claus E. Petersen wrote:

> Det svarer vel til at forsøge at fjerne racisme med et forbud mod at
> kalde negerboller for negerboller.

god analogi

> S var selv med på at åbne grænserne og var så ganske sikker på at det
> aldrig ville blive et problem, og fagbevægelsen var så ganske tavs.

Det er værre endnu. I de seneste dage er udlændingepolitikken kommet op
igen. Når man hører Helle T siger hun "krav","krav" og "krav" - læg
mærke til det det, i et enkelt interview talte jeg krav 18 gange - og
siger at det må være et "krav", at alle lærer dansk. Men omvendt kommer
Henrik Dam Chistensen og siger, at S vil fjerne den 3 danskprøve, for
den er for svær. Så lederen af S taler om krav og at alle skal lære
dansk fra første dag, for det er jo en forudsætning for at klare sig i
Danmark. Integretionsordføreren vil slække på danskkravene fordi de er
for svære. Mon ikke de taler til forskellige vælgergrupper? Jo, sikkert,
Men hvilke af de to udsagn skal vi stole på?

> [...]
>
> Sjovt nok har jeg ikke hørt om at EU har styrket de ansattes rettigheder
> med mindre EU's toldbarrierer tolkes som et værn for de ansatte frem for

Ejheller her

Fra : nbdk.dk

Dato : 05-09-11 05:08

On 04-09-2011 22:13, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> 3F: God idé at tvinge ledige til at slå græs.
>
> Tiderne ændrer sig. 3F (tidligere SID) synes at det er glimrende at

Drive politisk propaganda, tvinge folk til møder (ved at true med at
dagpengeretten misten) hvor de fortælles at de skal stemme rødt , sikke
nogle demokratiske metoder de anvender, det er ganske enkelt ynkeligt,
og Tue Tortzen burde have nosserne skåret af med en sløv blyant, mage
til usympatisk satan.

Fra : P.N.

Dato : 05-09-11 08:54

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:f_Q8q.1839$C44.388@newsfe28.ams2...
> [...]
> fagforbund som har nogle af de dårligst uddannede medlemmer i Danmark.
> Solidaritet har så sandelig fået et andet ansigt hos dele af

Ja det er sandeligt godt at man ikke er på Bistandshjælp. Men 3F har min
fulde opbakning til de der møder, hvorm man oplyser borgerne om
konsekvenserne af endnu 4 år med Lars Løkke og mødepligten?? Ja det manglede
sgu bare.
*LOL*

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-09-11 09:28

On Mon, 5 Sep 2011 09:53:33 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> fulde opbakning til de der møder, hvorm man oplyser borgerne om
> konsekvenserne af endnu 4 år med Lars Løkke og mødepligten?? Ja det manglede

Du går altså ind for at bryde loven og true folk.

Jeg vil håbe at den lokalformand får så stort los i røven ud af
formandsstolen, at han har lortesmag i munden i mindst en måned.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-09-11 11:00

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-09-11 11:03

Hold kæft hvor er du barnlig.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-09-11 11:11

> Hold kæft hvor er du barnlig.

Du hopper lige i P.N.´s trolle-net hver eneste dag. Polle-manden opfinder et
synspunkt til næsten hvert eneste emne som får dig til at fare i blækhuset.
I morgen kan Polle-manden sikkert ikke engang huske hvad det var han fandt
på i dag. Og du hopper i nettet hver eneste dag.

Fra : P.N.

Dato : 05-09-11 12:18

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:9f19q.202$vg.27@newsfe29.ams2...

> [...]
> blækhuset. I morgen kan Polle-manden sikkert ikke engang huske hvad det
> var han fandt på i dag. Og du hopper i nettet hver eneste dag.

Såvidt jeg kan se er det taxaklovnen Kim Larsen der provokerer S.A. Thomsen
og ikke undertegnede.

Fra : nbdk.dk

Dato : 05-09-11 13:57

On 05-09-2011 12:11, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> [...]
> I morgen kan Polle-manden sikkert ikke engang huske hvad det var han fandt
> på i dag. Og du hopper i nettet hver eneste dag.

Og enig igen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : P.N.