Hysteri om pis/lort på hud
Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 04:14

Hysteri om pis/lort på hud
Ekskrementers frastødende lugt især efter henstand, skyldes at
territorieafmærkning er vigtig i dyreverdenen
Historien er fuld af rædselsberetninger om få mennesker fænglet på
lille areal og uden afløb for pis og lort og lugt har skabt
vandrehistorier om sygdom - fordi lugt skræmmer trods ufarlighed
100 briiske soldater i Calcutta-mininfængsel døde oftest det første
døgn og troede at iltmangel forklarede det, men rumfang var rigelig
stort - så de døde af egne forventninger.
Oxford fængsel 1842 meldte om mindre rædsler og sygdom, fordi
normalgrænser var oversfået
Jøder i kreaturvogne på vej til kz har fået overdrevet ulempen, og man
glemmer at nævne at fangevogtere altid gav de indespærrede mindst én
tom konservesdåse til urin og fæces og viste hvor gulv & dør havde en
sprække at hælde affald ned&ud af.
Selv uden dåse kan fanger altid samle det flydende affald med hænderne
og få det samlet eller ud, selv fra kælder med højt vindues hul
Men det er tabu at berøre ekskrement.
Tabuet har rod i at urin gærer til ammoniak der i tusind gange større
koncentrationer er en giftgas. Afføring der kommer i drikkevand og
opformeres kan sprede kolera og salmonella, hvis antal smittekim er
meget stort.Men det skal i munden og kan ikke passere hud incl hud med
rifter.
Glem overdrivelsen om at én mikrobe er nok til at skabe sygdom - den
gælder ikke mange infektioner

Rengør man disse ulækre sager med de bare hænder og uden vand, skal
man huske at samles de i et hjørne med lille overflade, vil stank
mindskes meget de første dage, og fordeler man tyndt over et stort
areal, vil lufttørring kune bringe vandmængden så lang ned, at intet
smittekim kan overleve

Medierne kan lide gode historier - men når der forlystes med dem, så
brug din sunde

Fra : kk

Dato : 04-09-11 08:12

Bo Warming forklarede den 9/4/2011:
> [...]
> smittekim kan overleve
>
> Medierne kan lide gode historier - men når der forlystes med dem, så

Kunne du ikke udbrede dig om din "forskning" til en mere interesseret
kreds. Du har tidligere pralet af at have adgang til "Ugeskrift for
læger" - det må da være et oplagt sted for offentliggørelse af dine,
sikkert fremragende, overvejelser og resultater. I denne NG må de
opfattes som spild, idet responsen er meget behersket, og oftest
indskrænker sig til hånlige bemærkninger.
mvh
kk l-)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-09-11 11:15

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opfattes som spild, idet responsen er meget behersket, og oftest
> indskrænker sig til hånlige bemærkninger.

Her kan han poste det:

alt.dk.landsbytosse.bo-warming

Bo Mogensen har også en han kan poste det til:

alt.dk.landsbytosse.bo-mogensen

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 04-09-11 12:18

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) har bragt dette til
os:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Her kan han poste det:
>
> alt.dk.landsbytosse.bo-warming
>
> Bo Mogensen har også en han kan poste det til:
>
> alt.dk.landsbytosse.bo-mogensen

Det har jeg prøvet at foreslå ham, men det syntes han ikke om!
mvh
kk :-?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 13:35

On Sun, 04 Sep 2011 13:17:48 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) har bragt dette til
>os:

>Det har jeg prøvet at foreslå ham, men det syntes han ikke om!

Det ville være interesssantere hvis du om et indlæg kunne forklare at
noget er usandt eller offtopic

I sommers skrev aviserne om lort på jordbær hvor ikke toilet til
plukkerne

JEg skrev læserbrev som Berlingske optog

Gyldendal skrev fornylig brev, om hvorvidt de må betale mig 900 kr for
at bruge læserbrevet i skolebogsprojekt, så nogen kan se
videnskabeligheden.

Fra : kk

Dato : 04-09-11 14:59

Den 9/4/2011, skrev Bo Warming:

> Det ville være interesssantere hvis du om et indlæg kunne forklare at
> noget er usandt eller offtopic

Jeg taler ikke om at der er fejl i dine fækale studieresultater, men
blot om, at de ikke hører hjemme her.
> I sommers skrev aviserne om lort på jordbær hvor ikke toilet til
> plukkerne

Ja, og det var relevant info i aviserne.
> JEg skrev læserbrev som Berlingske optog

Nå!
> Gyldendal skrev fornylig brev, om hvorvidt de må betale mig 900 kr for
> at bruge læserbrevet i skolebogsprojekt, så nogen kan se
> videnskabelighed.
Nå!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 22:27

On Sun, 04 Sep 2011 15:58:36 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Jeg taler ikke om at der er fejl i dine fækale studieresultater, men
>blot om, at de ikke hører hjemme her.

Genlæs trådstart og indse at mine betrragninger er historiske og
ontopic

>Ja, og det var relevant info i aviserne.
>>
>Nå!

Altså Berlingske fandt det ontopic i politisk avis

>Nå!

Kina er i hård konkurrence med USA om udvikling af sværmrobotter Når
de realiseres vil de kunne samles om jordbærplukkeren og lette ham for
det infektons-risikable og de overdrevne problemer bliver nul
De flyvende objekter i sværm-robotten er som insekter der kan samles
og optage affald De er i indbyrdes radioforbindelse og udgør en stor
computer i luften over jordbærplukkerne

Den politiske relevans af sådan science fiction er indlysende

"Du ser ting, og du siger: "Hvorfor?" Men jeg drømmer ting, som aldrig
fandtes og jeg siger: "Hvorfor ikke?" George Bernard Shaw og den
græske tradediedigter Æskylos

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 23:11

>Jeg taler ikke om at der er fejl i dine fækale studieresultater, men
>blot om, at de ikke hører hjemme her.

Hvor ser du i trådstarten noget om "praktiske stueresultter"?

Jeg gentager mig sjældent. Dette er teoretik genemgag om ufarlighed at
at tage afslappet på hud-ekskrement kontakt

Ny indsigt og ontopic i denne ng.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-09-11 11:13

> [...]
> os:

> Det har jeg prøvet at foreslå ham, men det syntes han ikke om!

Nej han vil hellere over-spamme denne her gruppe med alt hans lort af mere
eller mindre uforståeligt nonsens.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 13:27

On Sun, 4 Sep 2011 12:15:12 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

>Her kan han poste det:
>
>alt.dk.landsbytosse.bo-warming
>
>Bo Mogensen har også en han kan poste det til:
>
>alt.dk.landsbytosse.bo-mogensen

Disse ng virker vist ikke og har kun været brugt af nogle få hånere i
første måned de eksisterede. så de kan ikke kaldes rigtige ng

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 13:25

On Sun, 04 Sep 2011 09:12:08 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>opfattes som spild, idet responsen er meget behersket, og oftest
>indskrænker sig til hånlige bemærkninger.
Nu gentager jeg mig ikke meget

Der er udvikling i det og det er et relevant sundhedspolitisk emne

Og overskriften advarer dig så du næppe åbner hvis ikke du kan lide at
være forarget

Jeg skriver kun når jeg har fundet væsentlig forbedring i sag og
udtgryksform. og måske en dag det lykkes at gøre emnets vigtighed
forståelig.

Måske folk kan _lide_ at udtænke hånligebemærkninger - i forvejen er
der meget mudderkast i denne ng