Endnu en dansk soldat er dræbt i Afghanist~
Fra : P.N.

Dato : 03-09-11 21:38

http://jp.dk/udland/asien/article2534924.ece

Det var soldat nr 42 der hoppede ned i Talebans store kødhakker. Nu må det
snart være nok, det koster 4 milliarder om året, de penge må kunne bruges på
noget bedre.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-09-11 12:54

On Sat, 3 Sep 2011 22:37:42 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:
> [...]

må det
> snart være nok, det koster 4 milliarder om året, de penge må kunne

Jeg var lige ved at skrive noget jeg ikke skulle,
men gad vide om det goer folk til DF vaelgere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-09-11 20:28

On Sun, 04 Sep 2011 13:54:13 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
> bruges på

> Jeg var lige ved at skrive noget jeg ikke skulle,
> men gad vide om det goer folk til DF vaelgere!

Bedre end at han bliver myrdet af DF i Danmark!

Her er et indlaeg jeg har skrevet i en andenn traad:

Ramt af et eller andet lim, fra en kop,
bare tanken om skaderne det goer paa hjernen,
er nok til at jeg overvejer selvmord!

Har vaeret ramt af det foer, 800-900 gange i de
foregaaende tretten aar, mens jeg har vaeret programmeret
til ikke at forsvare mig selv!

Det er fordi der bliver skrevet sande ting om DF op
til valget, i ved selv hvor mange der er blevet myrdet nu,
hvis de kommer til at snakke hoejt om ikke at stemme DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-09-11 20:54

On Sun, 04 Sep 2011 21:27:33 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> til valget, i ved selv hvor mange der er blevet myrdet nu,
> hvis de kommer til at snakke hoejt om ikke at stemme DF!

Det er noget der producere alkohol i kroppen eller noget i
den retning!

Som sagt jeg har gjort folk religioese bare ved at vaere i live
idag!

Men efter det jeg er ramt af mangler jeg ca. 85-90 procent
af min IK sammenlignet med foer emdr i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-09-11 20:56

On Sun, 04 Sep 2011 21:53:32 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> idag!

> Men efter det jeg er ramt af mangler jeg ca. 85-90 procent
> af min IK sammenlignet med foer emdr i 1998!

Jeg ved ikke hvad fanden de mister dere liv i udlandet for,
Demokrati? Der er fyldt med DF' er herhjemme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-09-11 21:02

On Sun, 04 Sep 2011 21:56:24 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Jeg ved ikke hvad fanden de mister dere liv i udlandet for,
> Demokrati? Der er fyldt med DF' er herhjemme!

> Sane Peter

Jeg krydser den lige: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,
dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-09-11 21:19

On Sun, 04 Sep 2011 22:02:23 +0200, Peter Nicolaysen

Glemte at krydse den, lim!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-09-11 21:00

> [...]
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Jeg ved ikke hvad fanden de mister dere liv i udlandet for,
> Demokrati? Der er fyldt med DF' er herhjemme!

Under alle omstaendigheder roeg der aar af artens
livstid idag!(lim eller sandhed, det maa i selv afgoere!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-09-11 20:51

> [...]

> til valget, i ved selv hvor mange der er blevet myrdet nu,
> hvis de kommer til at snakke hoejt om ikke at stemme DF!

Det er det samme som hele tiden, men heldigvis ikke
Det som jeg bloeder ud af munden af!

Det kan ogsaa godt vaere at Bjoernholt er rasende over
at det ikke er lykkedes ham, at goere mig til en voldelig
vanvittig!!

Jeg tror der er ved at ryge en pakning i hjernen paa det
dumme svin!

Det er ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker
eller Pillemisbruger
(hvis min lever er oedelagt saa er det, der lim!)

Og uanset hvad, saa er det heller ikke lykkedes at faa mig til
at slaa en kvinde, de stod og aftalte at goere det i 1998!

Og det er ogsaa ligemeget med at vaagne op!
Hver eneste gang jeg er taet paa bliver jeg ramt af svineri,
Det tager 3-4 aar at halvere skaderne fra!

Det naermeste er at faa mig til at pastaa at have fysisk
slaaet en person!

(da det var inndforstaaet at personen ellers ville
blive myrdet, og jeg givet skylden)

Det kan ogsaa godt vaere fordi den sociale sabotage igaar
gik galt, hvor et familie medlem(afpresset eller misinformeret)
paastod noget som var pure loegn, hvor andre kunne hoere det!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af
tortur, den eneste aegte hjoernering, enhjoerringen
som er mig!

Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret
rundt om sig selv!

Stadig og altid de eneste frontallobes staerke nok,
til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem
og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Sane Peter(25 april 1973-Tyrens Sjernetegn)

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 04-09-11 23:44

Den 03-09-2011 22:37, P.N. skrev:
> [...]
> snart være nok, det koster 4 milliarder om året, de penge må kunne bruges på

So what!

Vi har kamptrænede soldater og sætter dem ind i samarbejde med andre
nationer, og jeg har en mistanke om at det giver os mere goodwill og
politisk indflydelse rundt om end hvis vi vifter det humanistiske flag,
sender nødhjælpspakker og fortæller andre at de bare skal gøre som os.

4 milliarder ER mange penge, men sammenlign med 20 milliarder til
ligegyldig jobaktivering, milliarder i støtte til vindmølleproducenter,
overbetaling af private sygehuse og absurde CO2 afgifter.

- cep

Fra : DADK

Dato : 05-09-11 02:56

On 05-09-2011 00:43, Claus E. Petersen wrote:
> [...]

Har du flere floskler du vil fyre af inden jeg hejser Dannebrog?

Jeg synes det er mange penge man spilder på at nogle danske soldater kan
lege røvere og indianeere. Vi skal da ud af det pis, desto før desto bedre.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-09-11 08:32

Den 05-09-2011 03:55, DADK skrev:

> Har du flere floskler du vil fyre af inden jeg hejser Dannebrog?
>
> Jeg synes det er mange penge man spilder på at nogle danske soldater kan
> lege røvere og indianeere. Vi skal da ud af det pis, desto før desto bedre.

Det er da i det mindste aktivering som de aktiverede melder sig
frivilligt til.
Hvad er problemet med det?

- cep

Fra : P.N.

Dato : 05-09-11 08:55

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er da i det mindste aktivering som de aktiverede melder sig frivilligt
> til.
> Hvad er problemet med det?
>
> - cep

Prisen de 4 milliarder.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-09-11 09:30

On Mon, 5 Sep 2011 09:54:52 +0200, P.N. wrote:

> Prisen de 4 milliarder.

Tja, hvor meget koster de mange uintegrerbare "fremmede" ikke. Det er da
VÆSENTLIGT mere end 4 mia.

Fra : P.N.

Dato : 05-09-11 09:44

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Tja, hvor meget koster de mange uintegrerbare "fremmede" ikke. Det er da
> VÆSENTLIGT mere end 4 mia.

Kan du dokumentere den påstand og evt linke. Danmark har desperat brug for
flere hænder hvis der skal være velfærd i fremtiden, de invandrer piger vi
har i dag er guld værd for danmark og mændene de er på vej.

For et Islamisk Danmark.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-09-11 09:49

On Mon, 5 Sep 2011 10:44:05 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Kan du dokumentere den påstand og evt linke.

Det er sgu da almen viden, spade.

> Danmark har desperat brug for
> flere hænder hvis der skal være velfærd i fremtiden, de invandrer piger vi
> har i dag er guld værd for danmark og mændene de er på vej.

Læste du overhovedet hvad jeg skrev.?

Jeg skrev: de mange UINTEGRERBARE "fremmede"

Indvandrer pigerne er jo IKKE uintegrerbare. DEM har vi brug for, men
voldelige "mænd", der ikke gider lave noget, kan vi ikke bruge til en skid.

> For et Islamisk Danmark.

Islam er den mest racistiske ideologi der findes.

Ned med nazi-islamo-fascismen.!!!!!

Fra : DADK

Dato : 07-09-11 08:55

On 05-09-2011 09:32, Claus E. Petersen wrote:

> Det er da i det mindste aktivering som de aktiverede melder sig
> frivilligt til.
> Hvad er problemet med det?

At vi f.eks lige har haft en flagdag og skal gå rundt med sørgmodige
miner fordi et par fjolser rejser ned til afghanistan for at lade sig
slå ihjel. Jeg har virkelig ingen respekt for det.

Et fredelskende land som Danmark bør gå foran og ikke selv deltage i
krig. Jeg synes det er godt vi har en hær, jeg har hørt vi har nogle af
de bedste soldater når de laver konkurrencer i USA og andre steder, osv,
jeg synes det er fint at vi målt på befolkning har én af de største hære
i verden, en stor paratstyrke målt i NATO-sammenhæng. En stor hær er
også udtryk for at man ønsker fred. Alt dette er godt. Alle ved at
Danmark ikke er til at spøge med. Det er bare idioti at sende folk ud
til Afghanistan, folk der primært lever for at lege røvere og soldater,
og vi så skal ære dem når de er kommet lemlæstede hjem. Det er
fuldkommen godnat. Det er et symptom. Det er et tegn på en hensygnende
kultur der vil opleve en sidste desperat storhed. Det er udtryk for et
samfundsgennemsyret kulturelt forfald. Det giver jo ingen mening, what
so ever, at sende danske soldater ned til Afghanistan, for at de kan dø
- uden at det ændrer en skid, excuse my french.

Hvis jeg nu for over 10 år siden havde spurgt dig : Lad os bruge 15 mia
på at sende det ene hold efter det andet kampsoldater ned til en krig de
ikke kan vinde, 40 vil blive dræbt, 2500 vil blive sårede, og til sidst
må vi trække soldaterne hjem med uforrettet sag. Og vi må sande det har
ændret nada.

Ville du så sige, wow, skide god ide - go!

Fra : wilstrup

Dato : 07-09-11 12:29

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> soldaterne hjem med uforrettet sag. Og vi må sande det har
> ændret nada.
>
> Ville du så sige, wow, skide god ide - go!

Utrolligt: Vi er forbavsende enige her! - selvom jeg gnider
mig i øjnene, så står det samme stadigvæk -så du må virkelig mene
det du skriver, og jeg kan ikke være mere enig.

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 00:26

On 07-09-2011 13:29, wilstrup wrote:

> "DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Utrolligt: Vi er forbavsende enige her! - selvom jeg gnider mig i
> øjnene, så står det samme stadigvæk -så du må virkelig mene det du
> skriver, og jeg kan ikke være mere enig.

Ja, men det har måske noget med alder at gøre. De "unge" ser bare
eventyr og nu skal vi ned og "demokratisere" osv, hvor de i
virkeligheden bare længes efter at skyde et par muslimer. Du kan se den
film der, Armadillo, det er jo en flok tåber, konstapler, udsendt i krig
hvis eneste motivation er at komme i krig og "nakke" muslimer. Jeg
forstår godt hvis det kortslutter for nogle af soldaterne når de kommer
hjem til en grå trist, almen bolig og er på kontanthjælp. Men vi har
selv bedt om det.

Danmark skal aldrig, aldrig nogen sinde gå i krig med mindre det er
fordi vi forsvarer os selv. Drop al aktivistisk udenrigspolitik.

Fra : DADK

Dato : 05-09-11 02:52

On 03-09-2011 22:37, P.N. wrote:
> [...]
> snart være nok, det koster 4 milliarder om året, de penge må kunne bruges på

Helt enig