Gynger og karuseller i Kina
Fra : Bo Warming

Dato : 03-09-11 17:56

Gynger og karuseller i Kina
At kineserne ofte sælger med underskud, er ikke om illoyal
konkurrence. De værdsætter at produktionen kører og forbedrer
arbejdernes kvalitet
Tjener man ikke på gyngerne, så på karusellerne - de skal aldrig stå
stille:
De beskyldes for at være hooked på usselt mammon men er ofte mere
hooked på arbejdsglæde for arbejdsglædens skyld

"En forretning, der ikke indbringer andet end penge, er en dårlig
forretning. " Henry Ford

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-09-11 23:24

On 03/09/11 18:56, Bo Warming wrote:
> [...]
> hooked på arbejdsglæde for arbejdsglædens skyld
>
> "En forretning, der ikke indbringer andet end penge, er en dårlig

Har du ikke bedre ting til valgkampen her i DK?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 01:06

On Sun, 04 Sep 2011 00:23:49 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Har du ikke bedre ting til valgkampen her i DK?

Jamen I klarer jo så glimrende forskellene mellem SSFVK R, som er ret
små!''

Derimod er Kina-fremgang så indlysende stærkt argument til at HANDLE
DRASTISK = stemme DF

Og folk fortrænger problematikken ved at omdigte kineserne til
atypiske følelseskolde robotter uden konsistens

Deres vedvarende pres bevises af at deres gynger og karuseller tromler
samtidigt for fuldt pres

De er ikke et modefænomen der afløses af halvdårlige Brasilien varer
næste år

Og jeg er jo sørgeligt alene på fronten som Kina-Japan apologet

Japan har overladt lidt førertrøje til bror Kina
De har klaret jordskælv deer havde totaludryddet alle andre
De er stadig vildt overlegne frem for os vedr alt

DKproblemerne er om overmennesker ctr os - ikke om flexån o.a.
omlægning

De har forvist empati til familien hvor den hører hjemme - aminmælk
udrydder ikke en provins