Nu ved jeg hvorfor kjøwenhavnerne vil have~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 11:06

Jeg var inde i København i min dejlige bil for et par dage siden. Da jeg
kører af motorvejen og dermed langsommere ruller jeg vinduerne ned mens jeg
hører meget høj musik som sædvanligt med lækre solbriller, lækkert hår og
"høj cigarføring" (hvis ellers jeg røg). Og nu er vi fremme ved sagens
kerne. Da jeg nåede ind til Kongens Nytorv og videre indad mod Nørrebro
begyndte der en stank af tobaksrøg allerede ved Kongens Nytorv som jeg ikke
oplever i nogen anden storby i udlandet. Denne tobaks-os krydres så af
udstødningsrøg fra Københavns mange busser på dieselbrændstof. Hurra for den
kollektive trafik (rend mig i røven). Nu gik det op for mig hvorfor
kjøwenhavnerne så gerne vil have denne skide betalingsring: De vil ganske
enkelt ikke have al den dejlige tobaks-os og diesel-os blandet op med os fra
bilerne. Denne udendørs bodega-stemning af tobaks-os i København er ganske
enkelt for dejligt for dem. Sådan må det være. Så filosoferede jeg lidt over
om det mon kunne laves sådan at kjøwenhavnernes tobaks-os kunne holdes inden
for betalingsringen på en eller anden elektronisk eller kemisk måde. Det
ville det være skønt for os her på Vestegnen af København, her har vi nemlig
frisk luft uden tobaks-os. Hurra for det nye Fort Copenhagen når det kommer
i form af betalingsringen. Jeg håber på at kjøwenhavnerne vænner sig til den
øgede butiksdød når os uden for betalingsringen finder nogle andre steder at
handle ind.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com