Fattigdom halveret på 10 år
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 10:42

Venezuela gik en vej. Anders Fogh Rasmussen og Lars Løkke Rasmussen gik en
anden vej. Fattigdommen i Danmark eksploderede på 10 år. I Venezuela blev
den havlveret på 10 år. Tankevækkende.

http://arbejderen.dk/artikel/2011-09-03/fattigdom-halveret-p-10-r

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 03-09-11 10:53

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
> anden vej. Fattigdommen i Danmark eksploderede på 10 år. I Venezuela blev

Det minder mig om den gode gamle vittighed med de to hunde der mødes på
den russisk-kinesiske grænse.
Den kinesisk hund: Jeg må ikke gø, men jeg får nok at spise
Den russiske hun: Jeg må gø alt hvad jeg har lyst til, men jeg får ikke
nok at spise.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-09-11 11:11

On 03/09/11 11:42, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> Fattigdommen i Danmark eksploderede på 10 år.

Det er klart når DK importerer kulturfremmede analfabeter, at der kommer
flere fattige - *DK bliver langsomt ødelagt* af velmeneres og
rød-fjolsers islamofili.

Fra : Lyrik

Dato : 03-09-11 11:28

Den 03/09/11 12.10, Martin Larsen skrev:

> Det er klart når DK importerer kulturfremmede analfabeter, at der kommer
> flere fattige - *DK bliver langsomt ødelagt* af velmeneres og
> rød-fjolsers islamofili.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Og nogle af islamofilerne bliver så våde i bukserne at de tager i
solcentre og kopulerer med 2.G-drenge.
Andre tager tørklæder og sutsko på og underlægger sig en analfabeter. En
slags permanent islamo-spanking-tilstand.

Mvh
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 08:51

On Sat, 03 Sep 2011 12:27:41 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Andre tager tørklæder og sutsko på og underlægger sig en analfabeter. En
>slags permanent islamo-spanking-tilstand.
Da jeg i 1997 oprettede www.glistrup.com og blev debataktiv og udhængt
i TV som ulækker racist af Arne Melchior var min hovedpoine at Birthe
Weis i Jugoslavien især valgte bøsser som flygtninge for de elskedes
af sagsbehandlerne

Jeg var i tvivl om dette ku bære at være motiv forklaring for mere end
20% af indvandringen

Er et vokset så vildt som Lyrik antyder

Muslimmænd er vel meget i byen fordi konen har al magt i hjemmet og
bøsseerotik er måske deres vigtigste?

Fra : @

Dato : 03-09-11 11:45

On Sat, 3 Sep 2011 11:42:19 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>anden vej. Fattigdommen i Danmark eksploderede på 10 år. I Venezuela blev

ja det er meget tankevækkende,
, fattigdom skulle jo slet ikke forekomme i et land hvor man pumper
"penge" i massive mænger op af undergrunden, men hva' kupmageren
Chávez og hans korrupte venner tager jo først deres store del af kagen

According to Oil and Gas Journal (OGJ), Venezuela had 211 billion
barrels of proven oil reserves in 2011, the second largest the world.
This number constitutes a major upward revision – last year the same
publication listed the country’s reserves at 99.4 billion barrels. The
update results from the inclusion of massive reserves of extra-heavy
oil in Venezuela’s Orinoco belt. Venezuela is a significant supplier
of crude oil to the world market: in 2009 the country had net oil
exports of 1.75 million barrels per day (bbl/d), eleventh-largest in
the world and the largest in the Western Hemisphere. In recent years,
crude oil production in the country has fallen, while domestic
consumption has risen, causing a decline in net oil exports. EIA
estimates the Venezuelan net exports fell again in 2010, to 1.59
million bbl/d.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 16:20

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> consumption has risen, causing a decline in net oil exports. EIA
> estimates the Venezuelan net exports fell again in 2010, to 1.59

Men det er stadig tankevækkende at Venezuela fordeler rigdommen mens Lars
Løkke Rasmussen og Anders Fogh Rasmussen fordeler og udbygger fattigdommen.
Det er sådan to forskellige slags tankesæt.

Fra : @

Dato : 03-09-11 18:07

On Sat, 3 Sep 2011 17:19:33 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com

du lever i drømmeland

http://www.globalis.dk/Land/Venezuela/(show)/indicators/(indicator)/478

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 19:18

> du lever i drømmeland
>
> http://www.globalis.dk/Land/Venezuela/(show)/indicators/(indicator)/478

Men du erkender at Lars Løkke Rasmussen og Anders Fogh Rasmussen fordeler og
udbygger fattigdommen. Det er godt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-09-11 19:22

On Sat, 3 Sep 2011 20:17:57 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Men du erkender at Lars Løkke Rasmussen og Anders Fogh Rasmussen fordeler og
> udbygger fattigdommen. Det er godt.

Hvilken fattigdom.?

Den er giver at børn ikke kan få den nyeste mobil og det nye mærkevaretøj,
fordi forældrene går på værtshus og ryger smøger i massevis.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 19:34

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken fattigdom.?
>
> Den er giver at børn ikke kan få den nyeste mobil og det nye
> mærkevaretøj, fordi forældrene går på værtshus og ryger smøger i
> massevis.?

Jamen det er jo det sædvanlige vrøvl som du lukker ud. Jeg gider ikke engang
prøve at banke nogle eksempler ind i knolden på dig, det er du for
faktaresistent til. En del af de fattige i Danmark er så fattige at de ikke
kan få mad nok på bordet hver dag. En del af de fattige er så fattige at de
bliver smidt ud af deres lejlighed fordi de ikke har penge til huslejen. Men
alt det er jo løgn i din verden. I min verden er DU til gengæld fuld af
løgn.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-09-11 20:34

On Sat, 3 Sep 2011 20:34:28 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> prøve at banke nogle eksempler ind i knolden på dig, det er du for
> faktaresistent til. En del af de fattige i Danmark er så fattige at de ikke

Det har jeg ikke set ET ENESTE eksempel på.

> En del af de fattige er så fattige at de
> bliver smidt ud af deres lejlighed fordi de ikke har penge til huslejen.

Fordi de bruger deres penge forkert, eller fordi de bor et meget dyrere
sted end de har råd til.

> Men
> alt det er jo løgn i din verden. I min verden er DU til gengæld fuld af
> løgn.

Du sidder oppe på din pidestal og tror du ved hvad der foregår nede på
jorden, men det aner du INTET om.

Du kan bare komme med ET ENESTE eksempel på en fattig der ikke har råd til
mad på bordet hver dag og jeg skal med glæde sige undskyld.

Jeg har hørt masser af jammer-violin historier, men de er ALLE SOM EN,
skudt i sænk.

Et grelt eksempel jeg så i tv for et stykke tid siden, var en enlig mor,
der klagede over at hun ikke havde råd til at købe bleer. Hun sad i smart
modetøj, i sin nye læderhjørnesofa og røg den ene smøg efter den anden og
havde en 1/2 liter CocaCola stående på bordet (og en dyr mobil), og en
fladskærm på reolen i baggrunden. (Det var FØR fladskærme blev billige).

Jeg ved godt at du vil afvise ALT hvad jeg skriver, og bare påstå at jeg er
"faktaresistent", "idiot" eller det der er værre, men det ændrer ikke på
fakta.

Fra : @

Dato : 04-09-11 06:23

> [...]

>bliver smidt ud af deres lejlighed fordi de ikke har penge til huslejen.

og det skulle være noget enestående under den nuværende regering?

Fra : @

Dato : 04-09-11 06:21

> [...]
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Men du erkender at Lars Løkke Rasmussen og Anders Fogh Rasmussen fordeler og

hvilkw danskere har fået formindsket deres købekraft under den
nuværende regering?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 08:57

> [...]

>anden vej. Fattigdommen i Danmark eksploderede på 10 år. I Venezuela blev
Om politikere vil købe sig støtte hos de 10% fattigste eller en
mellemgruppe er vel ikke afgørende for om de er et godt diktatur som
Indiens eller et dårligt som Venezuelas

Fra : Tom L

Dato : 08-09-11 08:32

wrote:
> [...]
> anden vej. Fattigdommen i Danmark eksploderede på 10 år. I Venezuela blev

Venezuela: 30% inflation; demokratisk underskud; nærmest ingen FDI med
undtagelse af Kinas investeringer i olie-sektoren; mere ulig indkomst- og
formuefordeling end f.eks USA; det eneste land i regionen med recession i
2010; og total afhængighed af olieeksport. Gini koefficienten er tæt på 50
(eller ca. det dobbelte af DK); og andelen af total indkomst der går til de
fattigste 20% er langt lavere (5%) end DK (10%).
Alt dette på trods af store oliereserver og -eksport.

Tankevækkende, det har du ret i.

Og så er det værd at overveje, at stigningen i antallet af fattige i
Danmark kun ses når man målet relativ fattigdom, og stort set kun blandt
ikke-vestlige immigranter og efterkommere. MÃ¥lt som absolut fattigdom,
eller hvis man kun ser på "indfødte", er der stort set ingen ændring.
Med andre ord, der er kun blevet flere fattige fordi gennemsnittet har mere
end før. Forresten, fattige i Danmark er individder, der tjener mindre end
kr101.000 om året.

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 00:12

On 08-09-2011 09:32, Tom L wrote:

> [...]
> end før. Forresten, fattige i Danmark er individder, der tjener mindre end

Rart at i det mindste én gider konfrontere Kim L med vrøvlet. Chavez er
nu døende, ære været hans minde, men da han var på sit højeste var han
jo i praksis blot sindssyg. Hvem glemmer ikke da han fandt på 100 navne,
som folk måtte kalde sig selv, og man kunne få 20 år i spjældet for at
kalde sit barn barn William? Eller da han egenhændigt flyttede tidslinien.

Men tak for en god tid med mange grin, Chavez. Du vil blive husket.