"Groft overfald på SFU'er "
Fra : Martin Larsen

Dato : 02-09-11 22:39

Eneste kilde til historien var formand for SF i Svendborg Eva Dam Thrane.

De fleste medier har efterfølgende forsøgt at slette sine spor, men
efter et Ritzau-notat om sagen, gengav omkring 30 større medier
historien som den fremstod på P4 Fyn. Fra det der må være originalartiklen

http://www.uriasposten.net/archives/28369

Hvad de rød-rabiate aber dog ikke finder på - tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-09-11 22:46

> [...]
> originalartiklen
> http://www.uriasposten.net/archives/28369
>
> Hvad de rød-rabiate aber dog ikke finder på - tsk tsk

Men der er intet som dementerer historien, har du lagt mærke til det,
Martinse-basse-manse ?

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-09-11 23:18

On 02/09/11 23:46, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men der er intet som dementerer historien

Så kniber det med at læse Kimseboy. Mon ikke Arne varmer dine balder?

http://www.nordvestnyt.dk/artikel/126653:Indland--Politiet-afviser-voldssag-mod-ung-SF-er
Ifølge fyens.dk er der tilsyneladende tale om et biltyveri. For en
kvinde lånte sin bil ud til en mand, der fortalte, at det var hans
lillebror, der var blevet overfaldet, mens han var ude med plakater for SF.

Men siden har ingen set hverken bilen eller manden, der lånte den.

Lyder mere som om nogle 2,g'ere har været spil..

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 01:09

> Så kniber det med at læse Kimseboy. Mon ikke Arne varmer dine balder?

Nej jeg tror sgu ikke han har lyst til den slags, Martinse-basse-manse, ej
heller til at varme dine balder. Men du kan sikkert få Petseboy her i
dk.politik til at give dig nogle små pikante rap i røven med en våd
søndagsavis iklædt lak, læder og militærkasket...

LOL LOL LOL

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 14:01

Tyven har måske troet det var foræring

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 02-09-11 23:26

On Fri, 2 Sep 2011 23:46:28 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men der er intet som dementerer historien, har du lagt mærke til det,
> Martinse-basse-manse ?

Altså lige bortset fra at det påståede "offer" selv dementerer det.

http://ekstrabladet.dk/112/article1612935.ece

Fra : nbdk.dk

Dato : 03-09-11 07:58

On 02-09-2011 23:46, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Men der er intet som dementerer historien, har du lagt mærke til det,
> Martinse-basse-manse ?

Hvorfor har du endnu ikke fortalt hvad det er der var SÅ godt ved ham
idioten, der blev skudt for nyligt? du ved ham der var dømt for forsøg
på manddrab?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 09:12

"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor har du endnu ikke fortalt hvad det er der var SÅ godt ved ham
> idioten, der blev skudt for nyligt? du ved ham der var dømt for forsøg
> på manddrab?

Hvad er så godt ved dig ? Det vil jeg meget hellere diskutere, for angående
det emne skal vi virkelig lede længe. Sådan som jeg ser dig er du intet
andet end en primitiv højrerabiat racistisk snotrøv. Hvad mener du selv ?

Fra : nbdk.dk

Dato : 04-09-11 10:11

On 03-09-2011 10:11, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> [...]
> det emne skal vi virkelig lede længe. Sådan som jeg ser dig er du intet
> andet end en primitiv højrerabiat racistisk snotrøv. Hvad mener du selv ?

Ved godt du hellere vil have folk der forsøger at slå andre ihjel
rendende rundt, end folk du er uenig med.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-09-11 11:17

> Ved godt du hellere vil have folk der forsøger at slå andre ihjel
> rendende rundt, end folk du er uenig med.

Næ jeg vil godt have sendt problematiske indvandrere hjem og sådan nogle som
dig sendt til Grønland (uden mulighed for indrejse i Danmark igen).

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 04-09-11 11:40

On Sun, 4 Sep 2011 12:17:24 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Næ jeg vil godt have sendt problematiske indvandrere hjem og sådan nogle som
> dig sendt til Grønland (uden mulighed for indrejse i Danmark igen).

Hvad har grønlænderne gjort dig, siden du er så racistisk overfor dem.?

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 02:55

> [...]
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men der er intet som dementerer historien, har du lagt mærke til det,

At det ikke er sket er vel et dementi i sig selv. Skal vi repetere
overfaldene på "højreorienterede" allerede under denne valgkamp? Man
lever jo en risikabel tilværelse hvis man stiller op for et
"højreorienteret" parti. Helt korporligt, Ikke nok med at man får sine
valgplakater ødelagt, man risikerer også at ryge i hænderne på
Enhedslistens militære gren AFA, og få bank. Men den slags når jo aldrig
DR, de er mere optaget af en SFU'er der fordi han drak for meget
opdigtede en historie om at han var blevet angrebet af "nazister"

Fra : Hanzen

Dato : 09-09-11 07:57

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" wrote in message

> [...]
>
> Hvad de rød-rabiate aber dog ikke finder på - tsk tsk

Men der er intet som dementerer historien, har du lagt mærke til det,

Mens du er så godt i gang kan du måske også lige bortforklare den her
historie fra SF.

---------------

Hver dag dør 500 mennesker i Københavns Kommune på grund af forurening fra
bilerne, sagde SF'eren Ida Auken i morges i Radioavisen

http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011/Valg/2011/09/08/195048.htm

----------------------

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : Vidal

Dato : 09-09-11 14:33

Den 09-09-2011 08:57, Hanzen skrev:

> Hver dag dør 500 mennesker i Københavns Kommune på grund af forurening fra
> bilerne, sagde SF'eren Ida Auken i morges i Radioavisen

Hehe, overdrivelse siges at fremme forståelsen, men mon alligevel
ikke dette er lige i overkanten? Mere end 180.000 mennesker om året.
Så bliver det vist ikke nødvendigt at lave en betalingsring, folk er
døde inden den kan gennemføres.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 09-09-11 16:58

On Fri, 9 Sep 2011 08:57:03 +0200, Hanzen wrote:

> [...]
>
> Hver dag dør 500 mennesker i Københavns Kommune på grund af forurening fra
> bilerne, sagde SF'eren Ida Auken i morges i Radioavisen

Det er sgu mega farligt at bo i København.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-11 14:04

On Fri, 02 Sep 2011 23:38:34 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.uriasposten.net/archives/28369
>
>Hvad de rød-rabiate aber dog ikke finder på - tsk tsk

Vågner systemet op i tide og sætter en grænse?

Kan de røde gøre gavn ved at vise at vi har lagt op til uhyrligheder
og lidt Kina kurs må indføres NU

Hvordan kan regeringen få politiet til at arbejde seriøst?

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 05:09

On 02-09-2011 23:38, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> http://www.uriasposten.net/archives/28369
>
> Hvad de rød-rabiate aber dog ikke finder på - tsk tsk

Hvad Ritzau ikke finder på er ikke altid godt at vide. Det er jo R der
har fabrikeret historien og videresendt den til samtlige danske medier.
Vanen tro.