Kvinderne skal ud af tinget!
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-11 21:04

Aldrig har der været så meget gøgl i dansk politik efter at kvinderne kom i
tinget. Er det fordi de fimser rundt i al deres surhed, lak og maling, at
dette kaos og gøgl er opstået? I politik er de en sygdom, på lige fod med
homoseksualitet som prøver at skabe status af normalitet. Det har aldrig
været meningen, at kvinderne skulle skabe et så dårligt politisk arbejdes
klima, at landet vil kunne gå i stå. Se nu bare de stærke kvinder, her kan
jeg nævne mere end 2 stk.: HelleT.S, Pia K, Pia Christmas-Møller, Lene
Espersen, Johanne Smith-Nielsen, Birthe Rønn Hornbech, Margrethe Vestager
etc. Se hvordan de svage mænd Bl.a. Lars L og Villy S skal trækkes rundt ved
næsen og hoppe og springe rundt efter kvindernes for godt befindende.
Hvorfor er det ikke de stærke mænd der sidder i toppen? Gider de ikke alt
det fimseri, så de skubber de svage mænd frem i første række. Er dansk
politik ved at udarte sig til en gang lunken pige fimseri med lak og pisk?
Kvinder har alle dage kunne fordreje en mands hjerne. Vi er født af kvinden!
Måske derfor!
Mænd tag jer sammen i hører til det svage køn, STEM på en MAND!

Jens_a

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-11 22:39

Den 02/09/11 22.04, Jens_a.jens skrev:
> [...]
> Måske derfor!
> Mænd tag jer sammen i hører til det svage køn, STEM på en MAND!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Har din kone sanktioneret det indlæg?

MvH
Jens

Fra : Pedersen

Dato : 02-09-11 23:11

On 02-09-2011 23:39, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Har din kone sanktioneret det indlæg?
>
> MvH
> Jens
Hvis du med en mand mener en rigtig mand så er der jo kun to på
stemmesedlen og det er ret lokalt betinget.....Joakim B Olsen og Helge
Adam Møller stiller jo ikke op over hele landet...de resterende mænd er
at ligestille med kvinder :)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 01:13

"Pedersen" <connyhoeyer@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stemmesedlen og det er ret lokalt betinget.....Joakim B Olsen og Helge
> Adam Møller stiller jo ikke op over hele landet...de resterende mænd

Joakim B. Olsen er en politisk narrehat. Hvad fanden skal folketinget med en
dansende kuglestøder ? Det er til at dø af grin over. Liberal Alliance har
næsten lige så mange landsbytosser som Dansk Folkeparti.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-09-11 02:23

Den 03/09/11 03.12, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:

> Joakim B. Olsen er en politisk narrehat. Hvad fanden skal folketinget med en
> dansende kuglestøder ? Det er til at dø af grin over. Liberal Alliance har
> næsten lige så mange landsbytosser som Dansk Folkeparti.

og min far kan banke din far. Har du nogen relevante kritikpunkter i
forhold til hans politik, eller lukker du bare persontilsvininger ud som
sædvanligt?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-09-11 00:52

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Har din kone sanktioneret det indlæg?

Hun har ikke set hans indlæg -

Endnu...

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-11 09:13

"Jens_a.jens" <jens_a.jens(snabel A)forum(prik)dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en mands hjerne. Vi er født af kvinden! Måske derfor!
> Mænd tag jer sammen i hører til det svage køn, STEM på en MAND!

Desværre er her ingen kvinder i dk.politik kan jeg se, blot en håndfuld
TØSSER der lukker varm luft ud. Hvorfor er de her så ikke i dk.politik?
Måske fordi ikke gider at lege med tøsedrenge eller måske fordi de ikke ved
at dk.politik findes! De var der heller ikke før dk.politik gik af lave.

Carl-Mar Møller sagde engang: "Pik er gud men det er fissen der har magten"
Er det virkeligt sandt?

jens_a

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 03-09-11 02:44

On 2 Sep., 22:04, "Jens_a.jens" wrote:
> Aldrig har der været så meget gøgl i dansk politik efter at kvinderne kom i
> tinget.

Kinas enkekejserinde, Cixi, oprindelig konkubine, udtalte, efter at
have kørt Kina i sænk, 1908: "Giv aldrig nogen sinde igen en kvinde så
meget magt".
Hun brugte bl.a. budgettet til opbygningen af Kinas flåde til at bygge
"Sommerpaladset" med et skib bygget af marmor og stående på bunden af
en kunstig kæmpe sø.
http://da.wikipedia.org/wiki/Enkekejserinde_Cixi
http://en.wikipedia.org/wiki/Empress_Dowager_Cixi

Mvh. Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 03-09-11 14:52

On Fri, 2 Sep 2011 22:04:22 +0200, "Jens_a.jens" <jens_a.jens(snabel
A)forum(prik)dk> wrote:

> [...]
>Måske derfor!
>Mænd tag jer sammen i hører til det svage køn, STEM på en MAND!

Politikere er skuespillere og bag dem står en magthaver med
indflydelse

Køn er derfor uvigtigt

Vigtigt er at vide hvilken af partiets fløje ejer dullen