Stjålet cykel
Fra : Andreas Andersen

Dato : 02-09-11 16:26

Jeg fik i går stjålet en cykel fra gården til det lejlighedsbyggeri,
hvor jeg bor. I dag har jeg lige set 3 indvandrerknægte på vel 17-18 år
stå med en cykel der ligner på en prik, og det er ikke ligefrem en
standardcykel. Jeg går op til dem og spørger om det er deres cykel, men
de ignorerer mig fuldstændig. Siger jeg mangler en magen til, intet
svar, de snakker bare imellem sig selv. Jeg står og kigger på dem i vel
10 sekunder og overvejer mine muligheder, men er fuldstændig blank. Jeg
syntes ikke risikoen ved bare at tage cyklen var det værd, måske jeg er
en kylling. Jeg orker ikke at ringe til politiet. Har jeg nogen som
helst chance for at få den cykel tilbage uden at ende med en kniv i maven?

Jeg havde en lignende situation med en motorcykel for et par år siden.
De stjal dækkenet og rodede med motorcyklen. Dengang gik jeg dem lidt
mere på klingen med det, bad dem holde nallerne for sig selv, og endte
med ruderne i min lejlighed smadret med brosten klokken 2 om natten.

Hvordan bliver de unger så sure på verden omkring dem?

--
Andreas

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-09-11 17:08

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> måske jeg er en kylling. Jeg orker ikke at ringe til politiet. Har
> jeg nogen som helst chance for at få den cykel tilbage uden at ende med en

Nej det har du næppe men kunne du ikke prøve at liste lidt rundt i kvarteret
og kigge efter den ? Det kan jo være du falder over den og hvis de der
kriminelle møgaber ikke er i nærheden kan du jo lige checke stelnummer. Er
stelnummeret identisk med din stjålne cykel kan du vel "stjæle" den tilbage
igen. Jeg tror i øvrigt at du gjorde rigtig klogt i ikke at forsøge at tage
den tilbage i situationen ved mindre at du var sikker på at du kunne banke
dem alle sammen. Og du kan jo i hvert fald ikke være sikker på at de ikke
har en kniv som de ville stikke dig ned med.

> [...]
> med ruderne i min lejlighed smadret med brosten klokken 2 om natten.
>
> Hvordan bliver de unger så sure på verden omkring dem?

Kriminelle 2. g'ere er langt mere grænseoverskridende (læs: arrogante og
afstumpede) og groft voldelige end kriminelle var for år tilbage. Den
udvikling er også sket for dansk-etniske kriminelle. Det er ganske enkelt
blevet farligere at forsvare sig selv og sine ejendele. Jeg kan huske for en
del år tilbage da var det ikke normalt at man stjal en cykel. I dag taler de
unge ikke længere om at de stjæler en cykel, nej de scorer en cykel og så er
det straks helt i orden. Sådan er moralen gået i forfald hos unge i dag og
politiet, ja de er nærmest skideligeglade med den slags. Vi får jeg den
sædvanlige svada fra politiet at det handler om at prioritere. Så hvis du
anmelder den stjålet til politiet skal det jo nærmest kun være af hensyn til
eventuel forsikringspenge for den. Jeg vil i øvrigt råde dig til fremover at
låse din cykel fast med en god kraftig wire-lås til et eller andet nagelfast
på gaden. Ud over det så låse den med yderligere en god lås der ikke lige er
til at brække op. Så er der en chance for at den ikke bliver stjålet igen.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Aksel

Dato : 02-09-11 21:12

[...]

Det er ikke altid nok at låse cyklen fast til noget solidt, jeg har for
mange år siden fået stjålet en cykel der var låst fastil en gitter lysmast,
hvis man lige har en nedstryger med er det da ikke svært, man saver bare
masten over to steder, så er den klaret. Det var iøvrigt længe før der var 2
generations unge i landet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-09-11 21:59

<--------- citation ---------->

[...]

Du skal helst undgå at skrive i mit signatur-område for så går der ged i
systemet og jeg er nød til lave en citation af dit indlæg så man kan se hvad
jeg svarer på. Det er da rigtigt at hvis de tager al mulig værktøj med så
kan man gøre hvad som helst, så er det ikke nok. Min pointe var den enkle at
man lige så godt kan gøre det så svært som muligt at stjæle cyklen. Det gør
at den der pludselige indskydelse hos unge, /at nu scorer vi lige en cykel/,
den er ikke mulig, da det dog trods alt er de færreste som lige render rundt
med en nedstryger i baglommen. Dertil kommer at mange steder kan man ikke
stå uforstyrret og lave den slags, at save noget over med en nedstryger
tager jo som regel noget tid og larmer lidt.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 03-09-11 09:53

On 02-09-2011 18:07, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> dem alle sammen. Og du kan jo i hvert fald ikke være sikker på at de ikke
> har en kniv som de ville stikke dig ned med.

Var en tur rundt i går, men faldt ikke lige over den. Nu melder jeg det
til politiet og forsikringen, og så får jeg vel et tilskud til en ny
cykel ud af det. Det er ikke så meget cyklen, som den måde de opfører
sig på. De vidste det var min cykel, men valgte at ignorere mig
fuldstændig, fordi de også vidste, at jeg reelt ikke kunne gøre noget.
Det minder helt om en Fakta nær hvor jeg boede for nogle år siden. Jeg
så ved enkelte lejligheder unge gå ind i butikken og bare tage, hvad de
ville have. Nogle påpegede det over for ekspedienterne, men de ville
ikke have noget med noget at gøre. Der var en del snak om, at butikken
helt ville lukke, men om den nogensinde gjorde det, ved jeg ikke.

> [...]
> til at brække op. Så er der en chance for at den ikke bliver stjålet igen.

Ja, det kan godt være, det bliver nødvendigt. Eller bare købe billige
cykler, som ingen gider stjæle, og som i givet fald let kan erstattes.

--
Andreas

Fra : nbdk.dk

Dato : 02-09-11 17:55

On 02-09-2011 17:25, Andreas Andersen wrote:
> Jeg fik i går stjålet en cykel fra gården til det lejlighedsbyggeri,
> hvor jeg bor. I dag har jeg lige set 3 indvandrerknægte på vel 17-18 år
> stå med en cykel der ligner på en prik,

Du må bare lære at nyde den berigelse de giver samfundet, for du er vel
ikke racist?

Spørg bare Zenia Stampe, men du risikerer en en injurie sag, for den
slags tolerer hun næppe.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-11 18:18

> [...]
> i min lejlighed smadret med brosten klokken 2 om natten.
>
> Hvordan bliver de unger så sure på verden omkring dem?

Det er præcis der kæden hopper af!

Nu skal du snart til valg og det har en helt afgørende betydning, hvor du
sætter dit kryds.

1. Du kan give dem endnu mere frihed til at forsætte eller ligefrem udvide
deres trang og muligheder for at terrorisere alle blefisgerne ( heldigvis
sker det at de skyder og slår dem selv ihjel ) i vore ellers så rare land.

2. Du kan stemme dig til, at der skal være NUL tolerance.

Vær glad for du lever endnu!

Synd er det for alle de uskyldige som kun vil det godt.

De kunne begynde med at rydde op i egne rækker og holde deres unge inde om
aften, det kunne hjælpe en del på det.

Sjovt nok kan de alle finde vej til moskéen?

De kunne starte der!

Det er Måske det de Allerede gør "Derfor dette helvede" Jeg ved det ikke!

Jens_a

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 01:58

On 02-09-2011 19:18, Jens_a.jens wrote:
> [...]
> sker det at de skyder og slår dem selv ihjel ) i vore ellers så rare land.
>
> 2. Du kan stemme dig til, at der skal være NUL tolerance.

Ja, men det giver ikke vores ven hans cykel tilbage

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-09-11 15:52

Aksel wrote:
> [...]
> til at brække op. Så er der en chance for at den ikke bliver stjålet igen.

wirelåse kan klippes over med en neglesaks hvis man er tålmodig
nok..

Lås den fast med en god bøjlelås.

// Hans

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-09-11 16:49

> wirelåse kan klippes over med en neglesaks hvis man er tålmodig
> nok..
>
> Lås den fast med en god bøjlelås.
>
> // Hans

Med en bøjlelås er det svært at låse cyklen op ad noget nagelfast. Så det er
ikke en helt god løsning som eneste lås. Men en kombination af bøjlelås og
tyk wirelås er ikke hel dårlig. Cyklen kan naturligvis stadig stjæles men
tyven finder nok en anden cykel som er nemmere at stjæle.

Fra : Ivannof

Dato : 05-09-11 16:25

"Andreas Andersen" skrev i meddelelsen

[...]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De er da ikke sure. De er ved at undervise dig i hvad deres rettigheder er
og hvad du kan gøre med dine.

Og det virker! Gør det ikke?

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-11 02:05

On 5 Sep., 17:24, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> De er da ikke sure. De er ved at undervise dig i hvad deres rettigheder er

Nope. Andreas Andersen har netop givet dem en lektion i, hvad der kan
betale sig -

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-11 02:02

On 2 Sep., 17:25, Andreas Andersen <andreas2...@gmail.com> wrote:
> [...]
> med ruderne i min lejlighed smadret med brosten klokken 2 om natten.
>
> Hvordan bliver de unger så sure på verden omkring dem?

De mister respekten for dig, når du er sådan en panelsniger. Hvis du
henveder dig til dem - skal du gøre jobbet færdigt.
I pædagogbranchen har vi et godt tommelfingerråd. Start aldrig på
noget, som du ikke kan gøre færdigt.

Se at få hentet din cykel.

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 02:00

On 06-09-2011 10:02, Patruljen wrote:

> [...]
> henveder dig til dem - skal du gøre jobbet færdigt.
> I pædagogbranchen har vi et godt tommelfingerråd. Start aldrig på

Det er sgu rigtigt. Men man skal også have is i maven. Det man bare skal
vide, mellem ørerne, er, at de er mindst lige så bange som dig.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-09-11 14:05

> [...]
> tyk wirelås er ikke hel dårlig. Cyklen kan naturligvis stadig stjæles men
> tyven finder nok en anden cykel som er nemmere at stjæle.

Det er da nemt nok, se f.eks her den her cykel med meget grimme
hjul;
http://gallery.nathue.dk/tingsager/trackbike/.cache/1024x682-_MG_3329.jpg

// Hans

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-09-11 14:34

> Det er da nemt nok, se f.eks her den her cykel med meget grimme
> hjul;
> http://gallery.nathue.dk/tingsager/trackbike/.cache/1024x682-_MG_3329.jpg

Men det er ikke alle steder at du har den mulighed. BTW: Kors hvor er den
cykel grim, han skal da være godt uheldig om nogen gider at stjæle den selv
uden bøjlelås (men almindelig lås).

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-09-11 14:51

> [...]
> cykel grim, han skal da være godt uheldig om nogen gider at stjæle den selv

Baghjulet blev faktisk (heldigvis) stjålet da det blev lånt ud mens
sommerhjulene sad på.. de er fine og blanke og slet ikke så grimme ;)

// Hans

Fra : DADK

Dato : 09-09-11 01:57

> [...]
> en kylling. Jeg orker ikke at ringe til politiet. Har jeg nogen som
> helst chance for at få den cykel tilbage uden at ende med en kniv i maven?

Jeg har praktisk erfaring med den slags. For det første skal du agere
stærk og ovenpå personligt. Dernæst er det fint hvis du får nogle venner
til at gå rundt i kvarteret og kigge på cykler. De skal stå bag dig
næste gang du taler med dem. Så ser de at du er stærk. Hvis du har set
"dog whisperer" på National Geographic så ved du stort set hvordan du
skal håndteere muslimer.

Køb nogle kanonslag og fyr dem af så de tror det er pistolskud.

Jeg kan komme med et fif. Jeg boede engang i et boligområde med masser
af unge vrede mænd af muslimsk herkomst. De chikanerede mig tit og ofte.
Så gik jeg ud, helt tydeligt så alle kunne se det, og tog et billede af
dem. Så sagde jeg "Muhammed, jeg ved hvor du bor - hvis du generer mig
igen sender jeg billedet til din far". Jeg blev ikke chikaneret mere. Du
kan muligvis gøre det samme med din cykel. Sig du vil sende billedet til
deres far hvis ikke du får din cykel tilbage.