Mon ikke det bliver sværere og sværere
Fra : nbdk.dk

Dato : 02-09-11 15:43

for Helle heksen at vinde valget, selv Børsting er imod hende nu, det må
ikke være rart at se alle hendes "støtter" forsvinde...

http://www.bt.dk/politik/thorning-38-timers-arbejdsuge-for-alle

--
MVH. N_B_DK

Fra : Pedersen

Dato : 02-09-11 19:39

On 02-09-2011 16:42, nbdk.dk wrote:
> for Helle heksen at vinde valget, selv Børsting er imod hende nu, det må
> ikke være rart at se alle hendes "støtter" forsvinde...
>
> http://www.bt.dk/politik/thorning-38-timers-arbejdsuge-for-alle

Det er ikke mere end en time siden at Børsting sagde han ville finde de
15 milliarder S-SF mangler :) Så ro på :)

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 02-09-11 20:30

On Fri, 02 Sep 2011 20:38:48 +0200, Pedersen wrote:

> Det er ikke mere end en time siden at Børsting sagde han ville finde de
> 15 milliarder S-SF mangler :) Så ro på :)

Nu er det jo bare sådan, at det IKKE er Børsting der bestemmer det.

Han kan love alt det han vil, men det er stadig medlemmerne der bestemmer.

Fra : Pedersen

Dato : 02-09-11 23:05

On 02-09-2011 21:29, Steen A. Thomsen wrote:

> Nu er det jo bare sådan, at det IKKE er Børsting der bestemmer det.
>
> Han kan love alt det han vil, men det er stadig medlemmerne der bestemmer.
jojo og det er i fagbevægelsen vel som i boligbevægelsen at det er
administrationen der tæller stemmerne op...hvem betaler deres lønninger
? ...ledelsen...i fagbevægelsens tilfælde....Børsting :)
Nå men det var uden for kontekst :)

Fra : nbdk.dk

Dato : 03-09-11 07:59

On 02-09-2011 20:38, Pedersen wrote:

> Det er ikke mere end en time siden at Børsting sagde han ville finde de
> 15 milliarder S-SF mangler :) Så ro på :)

Han har lige 15mia hjemme i dynen måske?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-09-11 08:08

On Sat, 03 Sep 2011 08:59:13 +0200, nbdk.dk wrote:

> Han har lige 15mia hjemme i dynen måske?

LOL.

Børsting tror at det er ham der bestemmer..... Det er det IKKE.

Fra : Pedersen

Dato : 03-09-11 19:38

On 03-09-2011 09:07, Steen A. Thomsen wrote:

> LOL.
>
> Børsting tror at det er ham der bestemmer..... Det er det IKKE.
Han har rimelig stor indflydelse på teksterne i overenskomsterne sammen
med forbundsformøndene......de har endvidere rimelig stor indflydelse på
deres medlemmer.......ja ok jeg ved ikke hvem der tæller medlemmernes
stemmer op ...ansatte i fagforeningerne ? :) Gæt selv resultatet :)

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-09-11 19:40

On Sat, 03 Sep 2011 20:37:34 +0200, Pedersen wrote:

> [...]
> deres medlemmer.......ja ok jeg ved ikke hvem der tæller medlemmernes
> stemmer op ...ansatte i fagforeningerne ? :) Gæt selv resultatet :)

Godt nok giver jeg ikke meget for de røde fagforeninger, men SÅ korrupte
tror jeg dog alligevel ikke de er.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-11 21:05

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Godt nok giver jeg ikke meget for de røde fagforeninger, men SÅ korrupte
> tror jeg dog alligevel ikke de er.

Du er meget naiv - de traditionelle fagforeninger er ULTRA-korrupte.