mousower link
Fra : jes rehder

Dato : 12-08-01 16:11

Det jeg søger er, når man fører curseren over et link kommer der
en tekst frem.
Jeg har set det på http://www.freecentral.dk, og har prøvet at
finde ud af hvad det er jeg skal ha´med, (jeg skal kun bruge det
til et link) men da jeg ikke er så god til dette her (endnu)
ville det være dejligt om der er en af jer der kunne hjælpe evt.
med en adr. hvor jeg kunne hente det ned, - rent og så enkelt som
muligt.

Med venlig hilsen
Jes Rehder
jes.r@get2net.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-08-01 17:38

Sun, 12 Aug 2001 15:11:26 +0000 (UTC), skrev jes rehder
<jes.r@get2net.dk>:

>Det jeg søger er, når man fører curseren over et link kommer der
>en tekst frem.
>Jeg har set det på http://www.freecentral.dk, og har prøvet at
>finde ud af hvad det er jeg skal ha´med

Det er på denne side lavet med et cgiscript og er nok ikke sådan
lige at bruge på din egen side, da det kræver, at du har adgang
til at lægge egne cgiscripts på serveren (og kan finde scriptet).

Behøver det ikke at være helt så avanceret, så kan du bruge
title.

eller billede</a>

Virker i alle nyere browser undtagen Netscape 4.

Vil du have noget bedre, så kig på
<http://www.bosrup.com/web/overlib/>, virker også i Netscape 4.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : jes rehder

Dato : 12-08-01 17:59

Den er hjemme.
Du skal ha´ tak for hjælpen

Med venlig hilsen
jes
jes.r@get2net.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-08-01 00:21

jes rehder <jes.r@get2net.dk> skrev

> Det jeg søger er, når man fører curseren over et link kommer der
> en tekst frem.

Jeg har lavet noget på
http://www.vebel.dk/test/neo/noproblem.htm
som fungerer i alle browsere.

Billederne kan umiddelbart skiftes ud med tekst (<div> nederst i koden) -
prøv dig frem.

--
Allan