Stemmeret
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-08-11 12:45

Kristen Poulsgaard har udtalt at folk over 70 burde ikke kunne stemme.
Mon ikke det er en fortalelse, der skulle nok have stået muhamedanere skal
ikke have adgang til det danske folketing.

Fra : P.N.

Dato : 28-08-11 12:55

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kristen Poulsgaard har udtalt at folk over 70 burde ikke kunne stemme.
> Mon ikke det er en fortalelse, der skulle nok have stået muhamedanere skal
> ikke have adgang til det danske folketing.

Kære kurt som sædvanlig er du "nederen" i overført betydning, men jeg er
bange for at problemet er omvendt. De danske muslimer stemmer slet ikke hvis
de er fundamentalister, ikke ulig Jehovas vidner der heller ikke må stemme.
Lad os bede til den almægtige om en overvældende muslimsk stemmedeltagelse.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-08-11 13:29

"P.N." <245@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis de er fundamentalister, ikke ulig Jehovas vidner der heller ikke må
> stemme. Lad os bede til den almægtige om en overvældende muslimsk

Jeg går ind for at Danmark skal være muhamedanerfrit, og din frækhed er over
grænsen af det tilladeligt hvad en muhamedaner kan tillade sig.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-08-11 14:42

> [...]
> Mon ikke det er en fortalelse, der skulle nok have stået muhamedanere
> skal ikke have adgang til det danske folketing.

Der kunne også stå DF-idioter...

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-08-11 16:23

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:ZAr6q.160405$Sr.53400@newsfe12.ams2...
> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4e5a29f5$0$297$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
> Der kunne også stå DF-idioter...
>
> --

Kom du også bare tættere på banen, du er en muhamedansk idiot.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-08-11 16:43

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4e5a5d24$0$293$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Kom du også bare tættere på banen, du er en muhamedansk idiot.

Næppe, jeg bryder mig hverken om Islam, Kristendom eller Jødedommen. Så nej
det har du ikke ret i. Til gengæld er du et racistisk DF-fjols.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-08-11 16:59

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:nmt6q.134141$OV1.24465@newsfe29.ams2...
> [...]
>
> Næppe, jeg bryder mig hverken om Islam, Kristendom eller Jødedommen. Så
> nej det har du ikke ret i. Til gengæld er du et racistisk DF-fjols.

Hvor kommer det racistiske fra, dit muhamedanske fjols.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-08-11 22:14

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4e5a6583$0$300$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Hvor kommer det racistiske fra, dit muhamedanske fjols.

Du er en gennemført komplet idiot, Kurt. Dit had er til at brække sig over.

Fra : P.N.

Dato : 28-08-11 22:26

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:scy6q.182380$fl.150521@newsfe23.ams2...>>>>

> Du er en gennemført komplet idiot, Kurt. Dit had er til at brække sig
> over.

Sjovt det er det samme jeg tænker når jeg læser dit syge pis.