Blodbadende drakulaer må fryde sig nu
Fra : Martin Larsen

Dato : 23-08-11 10:44

Blodbadende drakulaer og Kimseboy må fryde sig nu, hvor det Saif Gadaffi
viser sig ikke at være tilfangetaget, men deriomd meddeler at
regeringsstyrkerne har knust oprørernes rygrad i Tripoli.
Slaget om millionbyen er begyndt og kan blive ekstremt blodigt
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-14625205

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-08-11 11:13

> [...]
> regeringsstyrkerne har knust oprørernes rygrad i Tripoli.
> Slaget om millionbyen er begyndt og kan blive ekstremt blodigt

Jeg fryder mig over at din elskede Muammar al-Gadaffi og hans sønner snart
bliver stillet til ansvar for deres ugerninger. Er det forresten ikke
dejligt at Frank Aaen fra Enhedslisten deler dine synspunkter om
diktator-beskyttelse ? Det må være dejligt for dig at have den fulde støtte
fra den yderste venstrefløj, Martinse-basse-manse.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-11 02:33

On Tue, 23 Aug 2011 12:12:44 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>diktator-beskyttelse ? Det må være dejligt for dig at have den fulde støtte
>fra den yderste venstrefløj, Martinse-basse-manse.

Hvad er sandt og hvad er usandt når to modsatte oplysninger gives som
her

Har du en måde at afgøre?