Offer til guderne og aktiv dødshjælp
Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-11 15:29

   Offer til guderne og aktiv dødshjælp
Konfuzianernes bondefornuft letter beslutninger om at kassere liv incl
dit eget.
Alt bør afvejes pro et contra
Ofrer landsbyen den smukke prisesse tl dragen for at få god høst, så
har de været i et dilemma
Det samme er den smerteplagede olding der søger sveitserhjælp til at
dø hurtigt
Kinesernes bondefornuft bør vi lære af, fordi den er så rutineret om
komplexe afvejninger
At de overhaler os økonomisk er delvis fordi de ikke tænker: - "er
rygning forbudt er rygeren et svin", men de afvejer helhed,
mindretalsbeskyttelse og nuancer. Jo mere man tør decentralisee og
uddelegere, jo mere trænes dømmekraft og de r handles klogt og det
smitter af på produtionen
Deres hang til socialarv er også en hang til at gå ned i detaljer og
ikke sige "Mandarinfar får mandarinkloge sønner"

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-08-11 16:03

> [...]
> Deres hang til socialarv er også en hang til at gå ned i detaljer og
> ikke sige "Mandarinfar får mandarinkloge sønner"

Bo har du nogen sinde analyseret på hvor længe du vil have overlevet i et
Konfuzianer samfund.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-11 02:44

On Mon, 22 Aug 2011 17:03:26 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>

>Bo har du nogen sinde analyseret på hvor længe du vil have overlevet i et
>Konfuzianer samfund.

Når jeg harbetrådt Tokyo - incl de forkkerte gulve med de forkerte sko
- har deres grænseløse tolerance gjort at de hellere ville diskutere
HC Andersen med mig end hygiejne, men var jeg borger ville jeg nok
mærke en jernhånd i fløjlshandsken og normalisere mine rutiner
betydlig

Min gode ven og svoger beordredes fra Fugoshhima omegnen til den
uradioaktive SydVest Tokyo i de første hektiske måneder man han har
fået udvirket, måske fordi han harkinesiske og danske venner - at han
og hans familie bliver boende, så de er til at snakke med
Min svigerfars var leder i kommunistpartiet - deraltid stemmer i
koncensus medgammelpartierne, og nyder også godtaf landets tolerance,
men selfølgelig er der grænser

Udlændinge anses for ildelugtende også nårdenetoptræder ud af et
bad,så at jeg sjældent gørdet, tagerde afslappet

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 13:00

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen news:4e526f93$0$295$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Bo har du nogen sinde analyseret på hvor længe du vil have overlevet i et
> Konfuzianer samfund.

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoerne ring, Enhjoerringen som er mig!
Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv!
(De eneste frontal lobes der kan holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig
grave sig igennem en singularitet)

25/04-1973 Tyrens Stjernetegn!

SkibA, foranderen og oedelaeggeren, verdeners oedelaegger!
Testosteron baaden, en halvmaane i panden, favoritridedyr en tyr!
(mit stjernetegn i min signatur)
Lynhurtig og doedbringende med min Damaru, min timeglasformede tromme!
Peters tromme!
To pap baegere fra Bavinchi, det ene tomt med aabningen nedad,det andet ovenpaa!
(Det er alt kaffen der er hemmeligheden)

Peters valg er naer!

Skeloejede i fjernsynet og andre steder!
Vodooerne har faaet hjaelp fra oven, til at forstaa at de er blevet knust af deres egen ondskab!
Haiti, Fukushima(Fuk us him A)
Gu er jeg saa, og i gjorde levende doede med Tetrado Toxin!
(Quantum Entangelment gjorde dem doede og de fandt ud af advarslen var aegte, det kvante mekaniske
mareridt er ikke en loegn!)

Planetens hastighed i dens bane omkring solen, niveau to er lagt paa, helvedes fejlsikring
tolerere ikke flugtforsoeg!

Er det ikke ved at vaere paa tide?
at slaa fartern ned!

Helvede, Hel Hvede, min brainstem og underbevidsthed har altid hadet det, det gav mig halsbrand da jeg var yngre!
Ascorbin syren er klar!
Er i?
"Til at der bliver gjort noget for folks religion" torturen stoppet for altid og flyttet i det kvante mekanisk mareridt!
Saadan det ikke er "Aegte"?

Den altid gode, Alle Alfa Males med horn sat sammen til et navn, for der har altid kun vaeret en mig!
Alle Peters nicknames, sat sammen til et navn, Peter Nicolaysen - Pnic - Allah(alle alfa males med horn)

Syntes det er ved at vaere tid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 13:03

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 13:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e53978b$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Alle Peters nicknames, sat sammen til et navn, Peter Nicolaysen - Pnic - Allah(alle alfa males med horn)

Det er sku bedst efterhaanden, at kaellingerne laere det, jeg er bedre end dem til alting!
Inklusiv at oedelaegge kugler og spille bold!

Skal vi se hvad nummer tre kan ramme paa vejen ind i den naermeste stjerne med en atomar fusions process?

Sane Peter
25/04-1973 Tyrens Stjernetegn

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 15:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5399bd$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Skal vi se hvad nummer tre kan ramme paa vejen ind i den naermeste stjerne med en atomar fusions process?

Og det er i det mindste ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillermisbrug!
(Heller ikke selvom der roeg en del Ginseng Tonikum indenbords idag, E-vitamin,C-Vitamin,Calcium/Magnesium osv.!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 15:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e53b8db$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

(Heller ikke selvom der roeg en del Ginseng Tonikum indenbords idag, E-vitamin,C-Vitamin,Calcium/Magnesium osv.!)

Jeg syntes det er en fin nok grund til at smide planeten i Solen, at der findes levende homo seksuelle!
Naar maned ikke engang kan finde ud af at aflive Sadister for at imponere kvinder, saa er der sku da i det mindste de
livsfarlige Homoer, og hvis det ikke engang virker!

Saa er det jo ligesom ligegyldigt!

(Jeg bryder mig virkelig ikke om at blive roevpulet og torteret som under programmeringen i 1998-2003!)

Og jeg opfordre ikke ti homo sadisme hvad det nu hedder, egentlig er det mere en slags terrorisme bortset,
fra at det er religioese mirakler og saa er det Teologisme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 15:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e53ba57$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

fra at det er religioese mirakler og saa er det Teologisme!

Talemaade og stavemaade er stadigvaek paavirket af emdr:

Jeg syntes det er en fin nok grund til at smide planeten i Solen, at der findes levende homo seksuelle!
Naar maend ikke engang kan finde ud af at aflive Sadister for at imponere kvinder, saa er der da i det mindste de
livsfarlige Homo Seksuelle, og hvis det ikke engang virker.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 15:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e53bc51$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

fra at det er religioese mirakler og saa er det Teologisme!

Under torturen var der en sadist der kom med en sarkastisk/sadist bemaerkning, det var mens jeg sad
og ikke kunne bevaege mig,og blev udsat for noget modbydeligt og slyngede truskler ud til hoejre og venstre,
ordret: "Du skal goere alvor af dine trusler!"

Min brainstem og torterede/programmerede underbevidsthed ved hvor vigtigt det er!
Og saa er der "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 19:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e53bd62$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Og saa er der "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv!"

38°N, 78°W Daarlig Fiktion?(Babylon 5 og Sheridan?)

Pas paa med jeres beskyldninger og fingerpegen!

Jeg syntes sku egentlig, altsaa cgi lavet paa commodore amiga og saadan!

Naa ja, Sydstats flag snuppet der!(det er kun mig der maa rumstere i fortiden, i faar ikke lov til at lave det om!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 19:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e53f5a4$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Naa ja, Sydstats flag snuppet der!(det er kun mig der maa rumstere i fortiden, i faar ikke lov til at lave det om!)

Naa, nu gjorde jeg lidt for Scientologerne alligevel!

Det er Peter der bestemmer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 19:56

> [...]

Naa ja, Sydstats flag snuppet der!(det er kun mig der maa rumstere i fortiden, i faar ikke lov til at lave det om!)

Egentlig er formaalet ogsaa at goere mig lidt bange for min egen underbevidsthed og brainstem!
(Det er ren programmering/emdr, jeg kan huske da det blev lavet!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 20:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e53f850$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

(Det er ren programmering/emdr, jeg kan huske da det blev lavet!)

Jo, den er designet, private Ray Butts snupper et confederate flag!(i den amerikanske borgerkrig ifoelge wikipedia)
Fra en anden fiktions serie(som jeg brugte alt for meget tid at se paa da jeg var yngre)

Der vist ryger i en singularitet(ham der Ray Butts) Tidsspilde og afledning!

Ikke det med en singularitet, som kan saette unge menneskers forestillingsevne igang,
og goere ting for folks tro, og paavirke deres underbevidsthed!

Men hele....Jordskalev paa 38°N, 78°W og det at spilde tid paa at lege med min egen
programmerede underbevidsthed som forsoeger at aflede mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 21:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5406ee$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Men hele....Jordskalev paa 38°N, 78°W og det at spilde tid paa at lege med min egen
programmerede underbevidsthed som forsoeger at aflede mig!

Naa ja nu har den saa ogsaa faaet et par paa hovedet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 21:36

> [...]

Men hele....Jordskalev paa 38°N, 78°W og det at spilde tid paa at lege med min egen
programmerede underbevidsthed som forsoeger at aflede mig!

Ok, saa skidt pyt!
aabenbart er baade oproere og regerings styrker i Libyen, en smule racistiske anlagte, og anti-amerikanske,
og der gled noget igennem pansret, som Bjoernholt kroeblede i sin tid!

Og BW er stadigvaek et dumt svin!

Og der har vaeret en masse Tetrado ting derovre i forvejen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 21:41

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e540fb8$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Og BW er stadigvaek et dumt svin!

Og der har vaeret en masse Tetrado ting derovre i forvejen!

Og naa, ja! Jeg er ikke fiktion!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 21:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5410d1$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Og BW er stadigvaek et dumt svin!

Og der har vaeret en masse Tetrado ting derovre i forvejen!

Det har vaeret meget spaendende et stykke tid, tig der foregaar i Libyen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 22:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e54111c$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Det har vaeret meget spaendende et stykke tid, tig der foregaar i Libyen!

Der er faktisk Muslimer i USA ogsaa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-08-11 22:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5415e0$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Det har vaeret meget spaendende et stykke tid, tig der foregaar i Libyen!

Men det gaar folk i Libyen ikke saa hoejt op i!

Sane Peter