Landevejsrøveri på cykelsti i Aarhus
Fra : Martin Larsen

Dato : 22-08-11 12:16

http://jp.dk/aarhus/krimi/article2516618.ece
Drengen, der førte ordet, var omkring 175 cm høj, talte med accent og
var iført en grå hættetrøje. Medgerningsmanden var noget lavere.

Spænding på cykelturen som vi nok skal takke de kære velmenere for.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-08-11 13:12

> [...]
> var iført en grå hættetrøje. Medgerningsmanden var noget lavere.
>
> Spænding på cykelturen som vi nok skal takke de kære velmenere for.

Og det skal vi bruge til ? Og det har relevans til politik ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : J. Nielsen

Dato : 22-08-11 15:54

On Mon, 22 Aug 2011 14:11:31 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Og det skal vi bruge til ? Og det har relevans til politik ?

Du har helt ret, Kim! Der er langt mere politisk relevans i dine
endeløse mundhuggerier med SA Thomsen...
--

-JN-

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-08-11 17:15

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du har helt ret, Kim! Der er langt mere politisk relevans i dine
> endeløse mundhuggerier med SA Thomsen...

Jeg kan ellers kun få øje på noget fladpandet racisme, er det ikke pudsigt ?
Sådan noget fladpandet racisme er måske et kvalitetsstempel for dig ?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 18:40

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen news:VHr4q.3721$wh2.1189@newsfe30.ams2...
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og det skal vi bruge til ? Og det har relevans til politik ?
>
> --
> Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
> Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
> E-mail: kl2607@gmail.com

-----Quote------
Politiet hørere gerne fra vidner, der har oplysninger i sagen eller som har fundet kvindes pung - en halvstor brun læderpung - i skovområdet.
-----------------

De har forhaabentlig ikke taget den af ham, Dick Turpin/Turban,
det er jo livsoedlaeggende!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 19:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e52951f$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
-----------------

De har forhaabentlig ikke taget den af ham, Dick Turpin/Turban,

Men nu hvor arten alligevel er blevet myrdet og bare ikke er klar over det endnu, er det ligesom
det ikke betyder saa meget!

Sane Peter

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-08-11 19:54

Den 22-08-2011 14:11, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og det skal vi bruge til ? Og det har relevans til politik ?

Jeg tror at Martin vil have at du lægger mærke til de
to ord "drengen" og "-manden", det indikerer at det var
tale om to hankønsvæsner, som alle og enhver ved er
mænd voldsomt overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne.
Jeg tror at Martin ønsker at der bliver skredet ind over
for mænds vold og at "velmenerne" stå i vejen for ham. Men
desværre er Martin ude af stand til at formulere hele sætninger,
så man bliver nødt til at gætte på hvad han vil med sine
underlige indlæg.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-08-11 20:57

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> desværre er Martin ude af stand til at formulere hele sætninger,
> så man bliver nødt til at gætte på hvad han vil med sine

Han må i specialskole hos Wilstrup.