Nu må alle Gadaffi-elskerne da sidde og gr~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-08-11 23:58

Og det må ikke mindst gælde for Martinse-dumse-numsen som i dén grad har
støttet sit Libyske forbillede. Jeg har noteret mig af vi ikke har hørt
meget fra vores faste diktator-forkæmper i dk.politik på det sidste omkring
krigen i Libyen.

Nu har to af Muammar al-Gadaffis sønner overgivet sig til oprørerne og
spørgsmålet er så hvorhenne at Martinse-bassens forbillede sidder og skider
grønne grise i bukserne. Han må vel påregne at sønnerne bliver et hoved
kortere når retssagen mod dem er overstået og hvis Muammar al-Gadaffi
overlever en tilfangetagelse vil han sandsynligvis også være blevet et hoved
kortere. Det er meget spændene timer vi går i møde.

Nu hvor Martinse-bassen slet ikke ser ud til at deltage, så vil jeg gerne
have fornøjelsen i at følge Gadaffi-diktaturets fald tæt på dk.politik.

http://www.bt.dk/udland/fn-ambassadoer-gaddafi-er-faerdig

Spørgsmålet er hvornår at oprørende får fat i kravetøjet på Moussa Ibrahim,
Muammar al-Gadaffis talsmand. Han står formentlig også til en hård straf.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : DADK

Dato : 22-08-11 00:30

On 22-08-2011 00:58, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> Muammar al-Gadaffis talsmand. Han står formentlig også til en hård straf.

Intet fatter han. Man tror næsten ikke det er muligt at et så lille emne
kan blive så stenet. Nu får vi bare den fullscale borgerkrig man kunne
have undgået ved at de 100 oprørere var flygtet til Tunesien, som
rapporter siger flertallet ville. Er det 4 gang Benghazi-folkene gør
oprør i Gaddafis "levetid"?

Men held og lykke med borgerkrigen i Libyen og den borgerkrig der
virkelig får vind under sejlene nu. Tillykke til Danmark for at have
dræbt flere mennesker end dem man forsøgte at redde.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-08-11 01:14

On 22/08/11 01:29, DADK wrote:
> [...]
> virkelig får vind under sejlene nu. Tillykke til Danmark for at have
> dræbt flere mennesker end dem man forsøgte at redde.

Jeg tvivler desværre også på at NATO nogensinde vil berige vores
humanitære velbefindene med oplysning om hvor mange menneskeliv de mener
at have reddet i Libyen med deres "no-flight zone".

Og det vil nok først være om en håndfuld år vi kan se konsekvenserne af
"det arabiske forår" - og de bliver formentlig dystre.

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 22-08-11 01:40

On 22-08-2011 02:13, Martin Larsen wrote:

> Jeg tvivler desværre også på at NATO nogensinde vil berige vores
> humanitære velbefindene med oplysning om hvor mange menneskeliv de mener
> at have reddet i Libyen med deres "no-flight zone".

Det ville medføre terror

> Og det vil nok først være om en håndfuld år vi kan se konsekvenserne af
> "det arabiske forår" - og de bliver formentlig dystre.

Enig

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-08-11 10:25

> [...]
>
> Og det vil nok først være om en håndfuld år vi kan se konsekvenserne
> af "det arabiske forår" - og de bliver formentlig dystre.

Altid sjovt at se to højrerabiate skvadderhoveder omfavne hinanden i
synspunkter.

Med den "logik" som gives udtryk for her, så skulle de europæiske lande da
heller aldrig have kæmpet imod Adolf Hitler, tænk hvor mange menneskeliv som
kunne sparet, i hvert fald ordentlige ariske menneskeliv med den "rigtige"
politiske og seksuelle observans. Alle andre blev naturligvis myrdet men der
kunne sikkert have været sparet nogle menneskeliv ved at have lagt sig fladt
ned på maven for nazi-diktatoren Adolf Hitler.

I stedet for at støtte de frihedskræfter som vil vælte Muammar al-Gadaffis
formørkede diktatur. Så vælger David Konrad (=DADK som befinder sig i mit
kill-filter, hvormed jeg slipper for at se det meste af hans nonsens) og
vores alle sammens Martinse-basse-mansen altså at støtte en diktator varmt
og inderligt med en lille tåre i den ene øjenkrog. Det siger sgu en del om
disse to skvadderrøve.

Fra : P.N.

Dato : 22-08-11 10:38

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:
> [...]
> og inderligt med en lille tåre i den ene øjenkrog. Det siger sgu en del om

Tænk hvis den homohadende tilhænger af fysisk afstraffelse af mindreårige,
den selverklærede mangemillionær Kim Larsen en dag indser at gruppen
dk.politik er gruppe hvor man diskuterer politik og ikke en der kun er til
for at fylde hans behov alene. .

Fra : DADK

Dato : 22-08-11 11:58

On 22-08-2011 11:38, P.N. wrote:
> [...]
> den selverklærede mangemillionær Kim Larsen en dag indser at gruppen
> dk.politik er gruppe hvor man diskuterer politik og ikke en der kun er til

Mest interessant, i min lille egoistiske optik, er at Kim selvom han har
sat mig i sit killfilter for over 2 år siden stadig ikke undlader en
hvilken som helst lejlighed til at nævne mit borgerlige navn, så det kan
googles, medens hans selv fremstår som en lille anonym taber der end
ikke vil fortælle hvor gammel han er.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 08:40

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen news:q4g4q.11029$Jr3.6122@newsfe09.ams2...
> [...]
> Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
> Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander

Der er altid dumme svin over det hele, og saa er der dem der er blevet det uden at ville vaere det
og andre som folk bare lyver om!

Sane Peter