Al Qaeda vil forgifte vand i Spanien
Fra : Martin Larsen

Dato : 20-08-11 19:17

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/429490:Udland--Al-Qaeda-ville-forgifte-vand-i-Spanien

En marokkansk statsborger, der har forbindelse til terrornetværket
al-Qaeda, er blevet tilbageholdt i Spanien, hvor han sigtes for at have
planer om at forgifte vand på turiststeder i Spanien.

Ih, hvor er det spændende hvad musserne dog finder på til de vantro..

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 20:48

On Sat, 20 Aug 2011 20:16:38 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>planer om at forgifte vand på turiststeder i Spanien.
>
>Ih, hvor er det spændende hvad musserne dog finder på til de vantro..

Hysteriet i København hvor ingen har fået tyndskid men svømmmebasiner
af appolinaris indkøbes via Føtex er sjovt

Har man nogensinde forgiftet vand så det vandt en krig - når tre er
døde er resten advaret?

Ingen gifte er altid-dræbende når tre er døde har du snese halvsyge og
kan analysee deres symptomer og gætte om hvilken gift

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-08-11 21:05

On 20/08/11 21:48, Bo Warming wrote:

> Hysteriet i København hvor ingen har fået tyndskid men svømmmebasiner
> af appolinaris indkøbes via Føtex er sjovt
>
> Har man nogensinde forgiftet vand så det vandt en krig - når tre er
> døde er resten advaret?

Jamen så dør de af tørst. Var det ikke Saladin-djævlen, der brugte det
urgamle trick mod korsfarerne?

Mvh
Martin

Fra : /john

Dato : 20-08-11 21:40

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Var det ikke Saladin-djævlen, der brugte det urgamle trick mod
> korsfarerne?

"From 1177 to 1180 years, Saladin was waging war against the Christians of
Egypt, ... the scorched earth tactics - destroying crops, pastures and
poisoned wells":
http://persona.rin.ru/eng/view/f/0/19658/saladin-salah-ad-din

Mere:

"The earliest, and therefore probably most reliable, account is that of the
medical writer Thessalos. He wrote, in the fifth century BC, that the
attackers discovered a secret water-pipe leading into the city after it was
broken by a horse's hoof. An asclepiad named Nebros advised the allies to
poison the water with hellebore. The hellebore soon rendered the defenders
so weak with diarrhea that they were unable to continue resisting the
assault":
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Sacred_War

Hellebore:

"Nyserod (Helleborus) eller Julerose er en stor slægt med flere end 500
arter, som er udbredt i Europa og Lilleasien":
http://da.wikipedia.org/wiki/Nyserod

"During the Siege of Kirrha in 585 BC, hellebore was reportedly used by the
Greek besiegers to poison the city's water supply. The defenders were
subsequently so weakened by diarrhea that they were unable to defend the
city from assault":
http://en.wikipedia.org/wiki/Hellebore#Poisonous_constituents

Mere endnu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Well_poisoning

- Så ved vi også dét...

/john

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 22:05

On Sat, 20 Aug 2011 22:04:52 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jamen så dør de af tørst. Var det ikke Saladin-djævlen, der brugte det
>urgamle trick mod korsfarerne?

Ingen spanier er vist døet af tørst - de har floder og regn, modsa
Saladinland

Fra : /john

Dato : 20-08-11 20:53

> [...]

> planer om at forgifte vand på turiststeder i Spanien.
>
> Ih, hvor er det spændende hvad musserne dog finder på til de vantro..

Ikke kun til de vantro, men også til deres egne fredselskende muhammedanske
brødre.

Blandt dagens trivielle muhammedanske tiltag:

"A suicide bomber struck a mosque in a Pakistani tribal region during Friday
prayers, officials said, killing at least 40 people and wounding 85"

"The attack came during the holy month of Ramadan, a time of fasting,
sharing and heightened community spirit for Muslims":

http://news.yahoo.com/suicide-bomber-kills-40-pakistan-mosque-121105910.html

Islam, fredens religion - tsk tsk!

/john

Fra : Vidal

Dato : 20-08-11 21:00

Den 20-08-2011 21:53, /john skrev:
> [...]
>
> "The attack came during the holy month of Ramadan, a time of fasting, sharing
> and heightened community spirit for Muslims":

Ja, det er godt at vore hjemlige muslimer ikke finder
på den slags.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : /john

Dato : 20-08-11 21:20

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, det er godt at vore hjemlige muslimer ikke finder
> på den slags

Det skyldes vel kun, at vi ikke har så mange moskéer..

/john

Fra : /john

Dato : 20-08-11 21:05

"/john" <nn@ok> skrev i meddelelsen

> Islam, fredens religion - tsk tsk!

Det går også rigtig godt i Syrien mellem Assad, støttet af shia-Iran, og
oprørerne, støttet af sunni-Saudia:

"Syrian forces killed dozens of protesters on Friday despite assurances by
President Bashar al-Assad that a crackdown was over, and thousands of people
rallied across the Arab nation with renewed vigor demanding political
freedoms.
Activists said at least 34 people, including four children, were shot dead
by Assad's forces":

http://news.yahoo.com/obama-accuses-assad-slaughtering-syrian-people-000030615.html

/john

Fra : DADK

Dato : 21-08-11 22:24

On 20-08-2011 20:16, Martin Larsen wrote:
> [...]
> planer om at forgifte vand på turiststeder i Spanien.
>
> Ih, hvor er det spændende hvad musserne dog finder på til de vantro..

Det er det jeg altid har sagt. Se de seneste dages "uro" i København.
Hvis man virkelig vil lave terror, så skider man i en tønde i 14 dage,
lader det gære i en måneds tid og hælder det så i vandforsyningen på
strategiske steder. De fleste kan skrue dækslerne op med nogle
skruenøgler. Så kan du i princippet slå halvdelen af befolkningen i en
storby ihjel.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-11 16:42

On Sun, 21 Aug 2011 23:23:44 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>strategiske steder. De fleste kan skrue dækslerne op med nogle
>skruenøgler. Så kan du i princippet slå halvdelen af befolkningen i en

Medier kan måske skabe hysteri så folk dør af skræk
Men infektionsfaren fra dine tønder gir højst forbigående diarre til
et par svækkede pensionister

Bakteriologisk krigsførsel er aldrig lykkedes