Sikke da noget?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 23:21

Jeg har torteret 30.000 homeseksuelle drengeboern ihjel op igennem
menneskehedens historie!

Mens de er under 10aar gamle, ved at lukke dem inde i hjernen naar de lagger sig
til at sove og sendt smerte signaler til deres brainstem og limbic system!

Og lige inde de ellers ville staa op slaaet dem ihjel!

Jeg er stadigvaek rasende over at blive roevpulet under torturen og programmeringen!
Quantum Entangelment via en singularitet!

Jeg har overvejet at goere det ved alle de nulevende af slagsen!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur, den eneste aegte hjoernering,
Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv!
(stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem,
og samtidig grave sig igennem en singularitet!

25/04-1973(Tyrens Stjerne Tegn)
Sane Peter(alle alfa males med horn, for der har altid kun vaeret en mig!)

Allah!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 23:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ee25c$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det har vist sig altid at vaere en forbedring af lokalsamfundet baade
oekonomisk og socialt, hvis de altid bliver holdt nede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 23:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ee31a$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, men i det mindste er jeg hverken en Paedofil,Sadist eller en Homo!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 23:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ee439$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

De har ikke engang opdaget det, da de kom i det kvante mekaniske mareridt,
torture er bare fortsat!

Og derfra, en ud af de tyve ting, de mindst vil naar de mindst vil det!
Fejlsikret mod Murphys lov!

(en ud af fyrre viste sig at vaere unoedvendigt)

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 09:20

>Jeg har torteret 30.000 homeseksuelle drengeboern ihjel op igennem
>menneskehedens historie!

Selvom du har oversat ordet singulariet for mig, er det kun sætningen
om drab på bøssebørn jeg forstår.
Jeg er imod mobning af aparte, men hvis kineserne dræbte mange drenge
når de i barndommen viser bøssetendenser, ville jeg ikke anse det for
et problem der berører danskere

Som Glistrup sagde " Når en tibetansk bjergged får en torn i foden er
de kun et tibetansk problem, hvis overhovedet det.

Hvis et dansk dreng dræbes af en onkel, der er muslim og ser homosesx
hos drengen, så bør onklen udvises for mindre tal har ret til nulvold

Folk der går afvigende klædt som jeg har også ret til ikke at blive
chikaneret af politi.