BluFFærdighed krænkede jeg, politiets
Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-11 22:42

BluFFærdighed krænkede jeg, politiets

Politiet ved ikke hvad blufærdighed er. De evner kun at _bluffe_ og
gennemskues ynkeligt

   Politi vil gi bøde for anderledeshed uden blottelse
Politi skriver om, _hvor_ der ikke er tildækning
Men de glemmer helt at skrive om noget anstødeligt, der er utildækket
At mærkeligt tøj-ophæng er parat til at kamouflere, hvis penis sku
titte frem beviser ikke kriminalitet Dommeren bør beordre politi
aldrig i fremtiden at bringe sådan bagatelsag op.
I retssagens indledende skriftudveksling vil fremgå at intet offer kan
være krænket af ingenting.
Mon anmelder = offer møder op og gør sig til grin? Mon jeg kan få
presse på systemets striptease? Kejserens Ny Klær var opdigt . Her
overhaler virkeligheden og drengBW råber: Har tryllekunstnerskræddere
skabt nederdel så i ser penis hvor ingen penis er? BEVIST AF POLITIETS
EGNE FOTOS og en vedvarende strøm af anklageskrifter og bødeforlæg

8 gange sidste sommer havde politiet udrykning til Bjelkes Alle 46 til
at gå med uforettet sag til en forbrydelse uden offer, uden substans,
uden indhold, uden fornuft, uden sansers fulde brug, MED BEDRAG SOM OM
ALLE BETJENTE ER PÅ BEVIDSHEDSUDVIDENDE STOFFER
Betalt af dine skattepenge. Sig ikke jeg ikke gør gavn for min pension

Siden jeg fik børn har ingen ulykke ramt mig. Men penis lader sig ikke
se på foto. Så Kejseres ny klær er her overgået
Tryllekunstner skrædderen BW har skabt mirakel så betjente
hallucinerer som var de skitzor
http://billedeupload.dk/photo/2011-08/5ebbfb81/BW.jpg.html
En uge før retsag ku jeg udprinte politifoto der intet penis viser og
medier kankomme og se det på plankeværk og læse hvordan politi vil
blive latterliggjort ved retssag. Vil de komme til retssag så ?