Vuf!(kvantekoersel!)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 17:22

Har fundet et sted at gribe fat i det programmering "du maa aldrig goere som du har lyst til"
Det drejer sig om et RTS jeg havde lyst til at bruge tid paa som jeg koebte for et aars tid siden,
paa en eller anden maade lykkedes det programmering, at kikse fem installations forsoeg, foer det endelig
lykkedes, hvorefter min underbevidsthed oejeblikkelig fandt en fejl fra producentens side, i menuen
hvor man vaelger navn osv..der saette de ind i et loop, saaledes at hver gang jeg starter det, saa lukker
det ned med det samme, derefter gad jeg ikke bruge tid paa det!
(det kan kun lade sig goere at lave det loop foerste gang programmet bliver startet efter installation, inden
man bruger programmet!)

Det andet var "Goer noget for folks religion"
Eller en af de andre!

Og saa er der "forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"
og "goer alting paa en maade der er grim for dig selv""

Har faaet fat paa noget programmering lavet af DJ Aevl, det var noget med at:
Jeg skulle goere ting for Karsten Bjoernholt indtil jeg var oedelagt, og naar jeg var
oedelagt saa skulle det hele vende rundt, og naar det hele vender rundt fordi jeg er
oedelagt saa skulle jeg goere ting for Karsten Boernholt frodi saa kunne jeg bilde mig
selv ind at ting er ligesom foer jeg blev oedelagt!

Og naar foraedderen doer, saa skal jeg goere ting for hans boern!

Og mere sindsyge snak i den retning!

Jeg har proevet at faa ram paa de mest faedrelands loyale for "foraedderen"
(som ikke kan vaere Karsten Bjoernholt "Da han jo aldrig goer noget forkert")
Og det ser ud til at have virket da de jo er doede for deres land!

Nu er det bare det med et kamera,
jeg har et web kamera et sted, jeg tror det ligger i kaelderen!

Jeg naegter at sidde her og goere DF vaelger, paa grund af den skide foraedder,
hele deres familie bliver muslim hader vaelgere med det samme!

Jeg er blevet syrlig, og jeg har ikke rigtig spist nogle c-vitaminer, udover en da jeg vaagnede!
Jeg er begyndt at mistaenke det betyder at nogen burde tage hjelm paa hovedet, eller placere ammunition i mit!

Quantum Entangelment samme som ved Skeloejede i fjernsynet, jordskaelv paa Haiti og i Fukushima

Nej, jeg tror det gaar alligevel!
Jeg ved med sikkerhed at det er Bjoernholt der er foraedderen, og det er ham der er skyldig!
Loesningen er at han faar bank hver gang der er doede Danskere i Uniform i udlandet,
saadan at "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" ved det er det forkerte at goere!

Det er simpelthen torteret ind at han vil have at jeg skal stemme DF!

Jo, det ser ud til at jeg har faaet bremset Karsten Bjoernholts myrderier af Danskere i uniform,
"Goer det der bedst for Karsten Bjoernholt" har set ulempen i at det bliver offentligt kendt!

Naa, jeg har ogsaa mere travlt med at soerge for at planetens hastighed i dens bane omkring Solen,
ikke bliver saenket af helvedes fejlsikring, det kvante mekaniske mareridts efterhaanden lidt irriterende vagthund!

krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 18:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e8e3e$0$314$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Sir, B er US(Cerberus), ikke helt! Jeg er stadigvaek den eneste aegte Alfa Male med horn!
De der frontal lobes, staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem,
samtidig grave sig igennem en singularitet!

Saa ikke paa b-holdet endnu!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 18:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e9cc6$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Heller ikke selvom haremmet er tomt,bank kontoen ogsa, og min bolig ligner en ruin!
Det har trods alt taget tretten aar at vaagne op indtil videre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 18:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e9d40$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

naa men det kvante mekaniske mareridt er aegte, der er en grund til at det er saa frygtet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 18:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e9de4$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

og ingen kan betale sig ud af det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 19:56

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e9eb7$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Kors, jeg aerger mig saadan over det, det kunne have vaeret skide sjovt, livet!
Men det kan ikke lade sig goer, der er ingen mulige fremtider hvor der sker noget
som helst sjovt eller positivt i mit privatliv!(pga. programmering)

Det er isaer sex, jeg har faktisk ikke haft sex siden jeg var 19aar gammel, idag er 38aar!
(jeg blev godt niok voldtaget af baade maend og kvinder under torturen og programmeringen,
men det er ikke sex naar manden ikker dominante!)
Jeg er Hetroseksuel!(og ingen perversioner, og jeg har undersoegt min sex lyst)

Og det da jeg var 19 var sku ikke noget at raabe hurra for, det var Christina fra Horslunde!
Det er sku da aergeligt, det er helt spildt det hele, alt lige siden unified law of everything ud i
begyndelsen i ingentig!

Og Haevnen er saa daarlig at det er naesten ligegyldigt, bare et par jordskaelv nogle skeloejede
i fjernsynet, og saadan lidt hist og pist, og udover det evig tortur til jer allesammen i det kvante mekaniske mareridt!

Sikke da et spild, og saa tretten aars tortur!

I det mindste har jeg gravet "du skal vaere oekonomisk uansvarlig" og "du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"
det er isaer i det sidste aars tid, at den har vaeret grim, men den begyndte at tage fat i 2006-2007 da
Karsten Bjoernholt sagde "skub ud"
(jeg var frivilligt coelibat fra 19-25 ufrivilligt derfra til 38!)

Jeg har altid en masse grunde til at goere ting, nu skal jeg bare finde en til at jeg gider vaere i live!
Og uanset hvad, saa fra nu af saa vil det altid vaere, jaa det da fint nok, men det skulle selvfolgelig havevaeret mens jeg
var mellem 25-38, alting lige fra de bedste 18-20 arrige kvinder i verden til millioner paa kontoen!
Det er sku ligemeget nu, jeg 38, det er slut!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 20:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4eb24e$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den er ogsaa begyndt at saette sig i kvinders underbevidsthed overalt op igennem menneskehedens historie,
at de er vaerdiloese og allesammen har fejlfungeret alligevel!
(nogen tager det haardere end andre, men jeg har plukket den ud en masse steder!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 20:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4eb392$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og saa i Vesten hvor en mand der er 38 og ikke har haft sex med mindst 5 forskellige kvinder
per automatik naesten er en perverser socialt, ihvertfald hvis han er enlig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 20:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4eb7cf$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, men i det mindste har det kostet arten livet!
(De fleste af jer ved det bare ikke endnu! Og det kan aldrig laves om, ikke med Helvedes fejlsikring!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 20:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4eb866$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og Universet ogsaa naar det kommer til stykket, med un dtagelse af Helvede(Hel Hvede, fik halsbrand af det da jeg var yngre!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 20:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ebb90$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har sku da overlevet 13aar, af det vaerste tortur et menneske nogensinde er blevet udsat for og har overlevet!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur, den eneste aegte hjoernering,
Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv!
(stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem,
og samtidig grave sig igennem en singularitet!

25/04-1973(Tyrens Stjerne Tegn)
Sane Peter(alle alfa males med horn, for der har altid kun vaeret en mig!)

Allah!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 22:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ebdd4$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Mangler stadigvaek ca. halvdelen af min IK sammenlignet med foer EMDR!

Sane Peter